BODY & MIND
PILATES
Pilates není cvičení určené pro ženy v pokročilém věku, ale pro všechny, kteří chtějí zažít nové výzvy. Cviky, které rozvíjejí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání, vyžadují kromě kontrolované práce všech svalů také propojení těla a mysli. To všechno jako předpoklad pro v dnešní době nezbytné správné držení těla.
POWER JÓGA
Cvičení využívající základních prvků z jógy je zaměřené na rozvoj psychické a fyzické kondice. Cílem je nejen celkové posílení a protažení celého těla, ale také formování postavy. Je výborným prostředkem k uvolnění stresu a napětí.
Cvičení pro těhotné a po porodu
Lekce určené pro těhotné ženy a čerstvé maminky, kdy je kladen důraz na zdravotní hlediska. Cvičení v tomto období má svá totiž svá specifika.
Power strečink
Cvičení zahájené zahřátím a dynamickou rozcvičkou nízké intenzity vhodné pro širokou veřejnost a osoby s převážně sedavým zaměstnáním. Nenáročným cvičením posilujeme svaly s tendencí k ochabování a následný statický strečink zvyšuje kloubní pohyblivost, pružnost svalů a celkovou ohebnost. Může být aplikováno jako samostatné cvičení nebo vhodný doplněk při dalších sportovních aktivitách.
 
Spolupracujeme
Obchodní partneři