Indoor cycling
REGENERACE
Intenzita tréninku 50-65% maximální tepové frekvence.
Regenerační trénink v lehké zátěži pro obnovení sil a energie. Je nedílnou součástí každého kondičního tréninku, který navodí pocit pohody a relaxace.
VYTRVALOST
Intenzita tréninku 65-75% maximální tepové frekvence.
Vytrvalostní trénink je zaměřen na efektivní spalování tuků a zdokonalení aerobní výkonnosti ve střední zátěži bez velkých výkyvů tepové frekvence jako u jiných energy zón.
SÍLA
Intenzita tréninku 75-85% maximální tepové frekvence
Silový trénink, který je zaměřen na rozvoj svalové síly a kardiovaskulárního systému ve vysoké zátěži. Jedná se o rovnoměrnou a vytrvalou jízdu v kopcích.
INTERVAL
Intenzita AEROBNÍHO intervalu 65%-80% MTF a ANAEROBNÍHO 65-92% MTF
Intervalový trénink učí tělo rychlému zotavení po vysoké zátěži. Hodina probíhá v různých stupních intenzity zátěže, což napovídá i výše uvedený rozsah tepové frekvence.
RACE DAY
Intenzita tréninku 80-92% maximální tepové frekvence.
V této zóně je nutností, aby byl „závodník“ ve 100% kondici. Celá hodina probíhá v neměnné tepové frekvenci na hranici anaerobního prahu. Po této lekci je důležitá regenerace např. v energy zóně RECOVERY.
POZNÁMKA: před některými lekcemi zaměřenými na VYTRVALOST je záměrně naplánováno intenzivní 30 minutové posilování břišních svalů. Tím dosáhneme daleko efektivnějšího odbourávání přebytečných tukových zásob v průběhu lekce.
 
Spolupracujeme
Obchodní partneři