10 minutový kardio trénink namísto 1hodinového maratonu

Někdy moderní člověk postrádá nejen čas na dokončení cvičení, ale i trpělivost. Vývojové trendy moderního světa jsou takové, že každý chce něco získat co nejdříve. Tento vliv a zdatnost nevynechali. Vývoj v této oblasti naštěstí také nestojí. Dnes již existují metody školení, které mohou výrazně zkrátit dobu školení. Jedna z těchto metod vám umožní dosáhnout z 10-minutového kardiovaskulárního cvičení toho, čeho lze dosáhnout s plným jednohodinovým tréninkem. Chcete-li však dosáhnout takových výsledků v omezeném tréninku, musíte splnit několik podmínek.

Kardio po silovém tréninku

Před zahájením spalování tuků během kardio tréninku musí sportovec spálit určité zásoby glykogenu. Zpravidla se v obvyklém monotónním kardio tréninku to děje během první půlhodiny tréninku. Jedinou alternativou k tomu může být plnohodnotný trénink s vysokou intenzitou ve stylu síly. Po hodině takovýchto nákladů budou glykogenové palivové nádrže vyprázdněny na maximum. Tento okamžik je nejlepší pro ty, kteří chtějí začít spalovat tuk.

Další informace o kardio tréninku : https://vimo.fitness/cat/trenirovki/kogda-luchshe-vypolnyat-kardio/

Intervaly mezi kardio cvičeními

Již dlouho je známo, že intervalové zatížení kardiotrainingu je pro proces spalování tuků výhodnější. Cyklický rytmus spouští nejdůležitější mechanismus spalování tuků - urychluje metabolismus. Po intervalovém tréninku bude tělo spalovat tukové zásoby na několik dalších hodin! Současně, po standardním kardio tréninku zaměřeném na hubnutí, proces odbourávání tuků bude pomalu, ale jistě vybledne a po 1,5 hodině po dokončení zátěže se zcela zastaví.

Zrychlení odbourávání tuků: co jíst a kdy?

Z nějakého důvodu se má za to, že před cvičením na hubnutí a po něm nemůžete jíst jídlo. Pokud se budete řídit tímto pravidlem, tělo bude bez zdroje živin asi 5 hodin! V této pozici není možný pouze růst metabolismu, ale proces katabolismu může začít.

Základní zásady výživy pro spalování tuků:https://vimo.fitness/cat/pitanie/kak-pitatsya-chtoby-izbavitsya-ot-zhira/

Spalování tuků se zastaví a svalová deplece začne! Proto je nutné jíst před jídlem i ihned po jeho ukončení. Po cvičení je samozřejmě lepší jíst pouze proteinové potraviny a před zátěží - především produkty s komplexními sacharidy.

Úroveň odborné přípravy a výkonu

Pro ty, kteří nemají dostatečné vzdělání a neprošli počáteční úrovní adaptace ve fitness, takový režim školenínení povoleno Pro realizaci tohoto tréninkového plánu by měl mít sportovec kardio-respirační vytrvalost, inervaci a intra- a intermuskulární koordinaci. Jinými slovy, nováček, který přišel do posilovny, by měl začít se základním systémem po dobu šesti měsíců, než začne používat vysoce intenzivní vzdělávací program.