5 nejlepších potravin pro ploché bříško

Aby byl váš tisk tvrdý, jako skála, existují různá cvičení. Ale pokud chcete zdvojnásobit své úsilí, abyste se zbavili nadbytečného tuku v žaludku, musíte se vzdát používání cukru a jednoduchých sacharidů ve stejnou dobu, včetně potravin, které spalují tuk. Přečtěte si o tom, jaké produkty vám pomohou odstranit další centimetry od pasu.

Výrobky pro ploché břicho a tenký pas

Vybrali jsme pro vás ty nejlepší potraviny, které vám pomohou, aby váš žaludek byl plochý a úzký. Ale nezapomeňte, že účinek byl patrný, musíte použít správnou výživu v kombinaci s fyzickou námahou.

1. Ovesné vločky

Můžete předpokládat, že pokud budete jíst méně, pak zhubnete. Ale nevynechávejte jídla, zejména první. Zdravá snídaně dává dobrý začátek metabolismu, normalizuje hladinu cukru v krvi a dává vám sílu vydržet až do večeře. Ovesné vločky jsou bohaté na dietní vlákninu, což je velké plus, protože dává pocit sytosti, takže nejste v pokušení buchty nebo bagel uprostřed dopoledne. Vyberte si jednoduché ovesné vločky, protože tašky se slavnými značkami mohou obsahovat velké množství cukru.

Vyzkoušejte tuto lahodnou ovesnou mouku s kokosovým mlékem nebo ovesnými vločky s máslemkakaových bobů, které budou vyhovovat jakékoli chuti čokolády.

2. Borůvky

Studie ukázaly, že strava s mnoha borůvkami může pomoci spálit tuk na břiše. I zmrazené borůvky si zachovávají většinu svých příznivých vlastností. A můžete použít zmrazené borůvky v tomto tuku hořící koktejl.

3. Mandle

Říká se, že mononenasycené tuky jsou tajnou složkou, která pomáhá zbavit se tuku v oblasti břicha. Mandle jsou vynikajícím zdrojem mononenasycených tuků, pomáhají vyrovnat se s chutí k jídlu, protože jsou bohaté na rostlinné bílkoviny a dietní vlákniny.

Za účelem diverzifikace použití mandlí zkuste tento zdravý a chutný jablečný jogurtový koktejl od hvězdného trenéra Harleyho Pasternaka.

4. Losos

Aby bylo možné získat zpřísněné břicho, je prostě nutné snížit spotřebu smažených, mastných potravin bohatých na kalorií. Jaké dobré potraviny s chudou bílkovinou, jako jsou ryby, tofu nebo krůtí maso, tak, aby vám poskytly energii a spálili více kalorií během trávení.

Při výběru ryb dávejte přednost lososům nebo tuňákům, protože obsahují velké množství omega-3, které bojují proti zánětu v těle a pomáhají vyrovnat se s hormony. Tento jednoduchý recept na vaření lososa na pánvi a podávaný s lahodnou zeleninou.

5. Salát

Zelená zelenina, jako je romain, raketový salát, špenát a. \ Tzelí je nejen bohaté na vitamíny a minerály, ale také nízkokalorické, ale také obsahuje velké množství vlákniny, která zabraňuje nadýmání.

Připravte si na oběd obrovské množství salátu, které vám umožní odpoledne cítit se naplno. Nebo sníte malou porci salátu před jídlem a zjistíte, že se můžete omezit na menší množství hlavního jídla.

http://www.popsugar.com/fitness/Foods-Decrease-Belly-Fat-19237195