7 typů dřepů pro dokonalé hýždě

Každá žena chce mít elastické hýždě, které se nestydí ukázat v bikinách nebo těsných džínách. Jste spokojeni se zjevením svých kněží? Pokud tomu tak není, pak vám řekneme, jak správně dřepit vaše hýždě a nabídnout vám sedm způsobů, jak učinit vaše hýždě vhodnější.

dřepy pro trénink hýždí

Tato cvičení jsou mnohem účinnější než nejvíce vyčerpávající kardio cvičení! Nemusíte dělat to samé každý den. Můžete si vybrat některý ze 7 typů cvičení, které jsou uspořádány v pořadí od snadného k tvrdému. Mohou být upraveny tak, aby usnadnily úkol pro začátečníky nebo komplikované, s použitím přídavné váhy. Vyzkoušejte tato cvičení a uvidíte, jak se mění vaše tělo!

Jak dřepit, aby si pumpoval dívčí hýždě?

Hlavní podmínkou pro vykonávání jakéhokoli cvičení je, aby byla účinná, je na něm třeba pociťovat práci a tlaksval, který chcete pumpovat nebo utahovat. Pokud si dřepete s činkou a necítíte, jak fungují vaše hýžďové svaly, ale cítíte napětí na nohou, znamená to, že cvičení neuděláte správně nebo vám to nevyhovuje. Vybrali jsme pro vás 7 způsobů, jak squat, pumpovat hýždě dívky jakéhokoli stupně školení. Nyní můžete najít své dřepy pro hýždě a pumpovat zadek.

1. Pravidelné squatování s mrtvou váhou

Toto je nejběžnější squat. Bez vah, činek a dalších věcí. Vezměte si hlavní pozici, nohy od sebe, kolena vypadají trochu na stranu, krčí až do okamžiku, kdy kolenní klouby mají úhel 90 stupňů, a pak při zvedání projíždějí celou tíhou těla přes paty. Pamatujte si, že během cvičení se nemůžete ohnout dopředu a měli byste si udržet záda rovnou.

2. Plie squats

V tomto případě by vaše nohy měly být širší, než když děláte pravidelný dřep, vaše boky by měly být umístěny do velké míry navzájem. Standardní squatting technika. Ujistěte se, že vaše záda rovně, ohnout kolena by měla být nasměrována na stranu, ne dopředu. Vnitřní stehenní svaly budou více zapojeny. Pokud potřebujete cvičení zkomplikovat, vezměte si v rukou větší váhu.

3. Pulzující dřepy

Start ze standardní výchozí polohy. Chycen v nejnižším bodě, místo toho, aby si plně rozkolísal nohy, udělej jen polovinu cesty nahoru a dolů. Opakujte několikrát vve formě "pulzujících" dřepů. Budete cítit, jak vaše svaly hoří!

4. Plyometrické dřepy (skákání)

Tento typ dřepu bude váš srdeční tep rychleji. Technika dřepu je standardní, ale ve spodní části dřepu musíte vstávat a klesat velmi pomalu.

5. Squaty na jedné noze

Tento typ squatu se provádí na jedné noze. Je třeba ohnout levou nohu dozadu nebo ji udržet rovně, zatímco si dřepete na pravé noze.

6. Pohárové dřepy

Tento squat je prováděn s nohama široko daleko jako plié, ale ne tak široký, jak je to možné: kolena by měla být otočena na maximum. Musíte zvýšit hmotnost na úrovni hrudníku, aby se zvýšilo zatížení svalů nohou a hýždí.

7. Barbell squaty

Tento typ cvičení je určen pro pokročilé sportovce a měl by být prováděn v posilovně. Umístěte činku na ramena, většinou na svaly trapezius. Technika výkonu je standardní, ale cvičení je považováno za pokročilé vzhledem k velké dodatečné hmotnosti.

Nyní znáte různé možnosti, jak správně dřepit, aby si trénoval hýždě. Pokud potřebujete ready-made komplex, pak věnujte pozornost cvičení pro hýždě doma. Jedná se o velmi jednoduchý a účinný komplex k posílení svalů kněží.

Squaty pro hýždě: video instrukce o tom, jak cvičení provádět

100 squatů pro krásné kněze

Správná technika přikrčení squatu

Varianty squattingu s vlastní váhou pro hýždě

Jak dělat Plié dřepy

Plyometrické skoky

Squaty na jedné noze (zbraň)

Pohárové dřepy

dřepy pro hýždě

Založeno na:

skinnyms.com/7-types-squats-better-butt/