7denní dieta pro 2000 Kcal pro šok začíná ztrácet váhu

Navrhovaná sedmidenní dieta pro rok 2000 Kcal poskytne silný začátek hubnutí. Ženy, které berou v úvahu faktory jako věk, výška, hmotnost a úroveň aktivity, vyžadují v průměru 1600-2200 Kcal, aby si udržely aktuální tělesnou hmotnost. Nicméně, se sedavým životním stylem a používáním nadměrného množství kalorií, máte zaručeno, že přibývají na váze a jsou vystaveni riziku vzniku onemocnění spojených s obezitou.

Tento 2000-kalorický jídelní plán s menu 6 vyvážených a chutných jídel, spolu s lehkými fyzickými aktivitami, pomůže snížit příjem kalorií, aktivovat metabolismus a aktivovat spalování tuků. Myslíte a zapomeňte, že jste na dietě! Tento článek vám pomůže snadno jít způsobem, jak zhubnout a rozloučit se s ochablou záhyby, těší proces. Začněme!

Co je dieta 2000 Kcal?

Pokud kupujete výrobek,věnovat pozornost etiketám v sekci "Nutriční hodnota", kterou byste mohli narazit na značku "podle diety 2000 Kcal". Pokud jde o dietu z roku 2000 v Kcal, americký úřad pro potraviny a léčiva (FDA) se rozhodl použít tento ukazatel jako příklad nebo standard, aby spotřebitelé pochopili procento určitých živin přítomných v potravinách. tohoto výrobku. S ohledem na váhu, výšku, věk a úroveň aktivity budete možná muset konzumovat ve větším nebo menším rozsahu.

V tomto článku je však dieta z roku 2000 Kcal nutričním plánem, který omezuje denní příjem kalorií na 2000 Kcal. To je výchozí bod vašeho hubnutí. Doporučuje se dodržovat takovou dietu po dobu jednoho týdne, než se pokusíte diety s ještě nižším denním kalorickým příjmem. Po týdnu, můžete začít dietu 1500 nebo 1200 kcal, jak se zbavit nadváhy. Nejdříve se však podívejme, zda je pro vás správná výživa 2000 kcal správná.

Pro koho je stanovena dieta z roku 2000 Kcal?​​

Pokud budete chtít zhubnout nebo budete chtít zhubnout, možná budete muset použít tento plán stravování:

  • jste sedavý teenager s nadváhou;
  • máte více než 20 let, jste středně vysoký, není aktivní a máte sedavé zaměstnání;
  • patříte do kategorie 30+, pohybujete se trochu, trpíte nadváhou a snižuje svalový tonus;
  • máte více než 50 let, máte střední výšku, jste mírně baculatí;
  • máte 60 s něčím, tystřední výška a minimálně aktivní;
  • máte střední výšku, aktivní, vaše váha je v normálních mezích, ale chcete se udržet ve své aktuální tělesné hmotnosti.

Nyní chápete, zda potřebujete dietu 2000 Kcal denně. Pokud patříte do některé z výše uvedených kategorií, měli byste před zahájením konzumace tohoto plánu vzít v úvahu určité aspekty.

Co je třeba udělat před zahájením diety?

To by mělo předcházet přechodu na nový potravinový plán:

  • Obraťte se na svého odborníka na výživu nebo lékaře a ujistěte se, že vám dieta v dávce 2000 Kcal denně neublíží.
  • Zvažte a proveďte analýzu složení těla (BCA) k určení procenta tuku a svalových svalů v těle.
  • Vyfotografujte si sebe v přední, zadní a na obou stranách pro porovnání v týdnu.
  • Zapište si svůj cíl pro úspěšné dokončení této týdenní diety.
  • Začněte deník, abyste jasně viděli, čeho jste dosáhli.

Nyní jste plně vyzbrojeni. Čas se ponořit do detailů a seznámit se s potravinami složení vaší denní stravy 2000 Kcal.

1. 7denní dietní plán pro 2000 Kcal

Den 1

\ t \ t \ t
Pokrmy Složení nádobíKalorie
Brzy ráno (6:00 - 6:30) 2 lžičky. semena pískavice plněné sklenicí vody v noci24
Snídaně (7:00 - 7:30) 1 banán + 2 celá vařená vejce + 2 plátky celozrnného chleba + 1 šálek zeleného čaje 414
Druhá snídaně (10:00 - 10:30) 1 sklenka čerstvé šťávy + 6 mandlových ořechů 215
Oběd (12:30 - 13:00) 113 g grilovaných kuřecích prsou + blanšírovaná mrkev, paprika, chřest, brokolice + 2 lžičky. olivový olej, kapka citronové šťávy, 1 lžička. Dijonská hořčice, 2 lžičky. jogurt a 2 lžičky sýr čedar + 4 rozinky 390
Odpolední svačina (15:00 - 15:30) 1 sklenice kokosové vody + 1 střední mísa hroznů 251
Večeře (18:30 - 19:00) 85 g ryb smažených na pánvi v olivovém oleji s cherry rajčátky, blanšírované baby špenátem, 2 stroužky česneku, 1 lžička. nízkotučné sýry a 1 šálek teplého mléka v noci579

Co cítíte do konce prvního dne stravování

První den nového života vždy slibuje příjemné pocity, nebo ne tolik. Vaše tělo může odolat novému způsobu života. Ale počkejte, zbývá jen 6 dní! Do konce 1. dne můžete být vytaženi na vaše oblíbené jídlo, nebo se můžete vrátit z uvedeného stravovacího plánu. Není to děsivé. Pokud se nemůžete dočkat, až naplníte ústa čokoládou, sníte jeden plátek, vypijte trochu vody a začněte číst nebo kreslit, abyste se zbavili jídla. Udělejte si dobrý odpočinek a připravte se na Den 2.

Den 2

Pokrmy Složení pokrmů Kalorie
Brzy ráno (6:00 - 6:30) 1 sklenici vody s 1 lžičkou. jablečný ocet 1
Snídaně (7:00 - 7:30) Ovesné vločky s 1 sklenicí mléka, borůvek, jahod, 2 daty, slunečnicová semena, 8mandlové ořechy + 1 šálek zeleného čaje 458
Druhá snídaně (10:00 - 10:30) 1 okurka a 1 mrkev s limetkovou šťávou a 1 střední miskou humusu 490
Oběd (12:30 - 13:00) Koláče s mletým krocanem a malou miskou vařené hnědé rýže + blanšírovanou cuketou, mrkví a paprikou + 4 rozinky 402
Odpolední svačina (15:00 - 15:30) 1 jablko s 2 lžíce. Já arašídové máslo 210
Večeře (18:30 - 19:00) Kari s tofu a 3 středně velké ploché koláče + malá mísa okurky a rajčatového salátu + 1 kus černé čokolády + 1 šálek teplého mléka před spaním 487

Co budete cítit do konce druhého dne stravování

Pomalu začnete chutnat. Jak budete také cvičit (jak je uvedeno v článku po 7. dni), můžete se cítit unaveni. Ale věř mi, zítra to projde. Nezapomeňte dát do svého deníku a připravit si seznam úkolů na zítřek, než půjdete spát.

Den 3

Pokrmy Složení jídel Kalorie
Brzy ráno (6:00 - 6:30) 2 lžičky. semena pískavice plněné sklenicí vody v noci 24
Snídaně (7:00 - 7:30) Avokádo-polovina a 2 pošírovaná vejce od 1 lžičky. mletá slunečnicová semena a 1 lžička. semena mletého melounu + půl šálku sýra ricotta ochuceného solí a pepřem, + 4 mandlové ořechy 414
Druhá snídaně (10:00 - 10:30) 1 hruška s 1 sklenkou sýra ricotta a 3 lžičky.arašídové máslo 501
Oběd (12:30 - 13:00) 85 g tacos s grilovanou rybí náplní s tabaskovou omáčkou a zeleninou + 1 šálek syrovátky 329
Odpolední čaj (15:00 - 15:30) 1 sklenice smoothie z papáji + 1 sklenice nesoleného popcornu 244
Večeře (18:30 - 19:00) Středně ostrý cizrna kari + 1 pita + salát z nasekané mrkve nebo řepy + 1 lžička. strouhaný sýr + 1 kus tmavé čokolády s opečenými mandlemi + 1 sklenici mléka na noc 497

Co budete cítit do konce třetího dne diety

Na konci 3. dne budete muset znatelně zhubnout tím, že opustíte tekutinu, kterou uvidíte při pohledu na váhy. Samozřejmě, že to velmi potěší a inspiruje vás k dodržování tohoto plánu výživy s ještě větší motivací a usilovností.

Den 4

Večeře (18:30 - 19:00)

\ t
Stravování Složení jídel Kalorie
Brzy ráno (6:00 - 6:30) 1 sklenice teplé vody se šťávou z poloviny vápna 5
Snídaně (7:00 - 7:30) Ovesné otruby, müsli, 2 lžíce. Já mastný jogurt, semena melounu, semena granátového jablka, 1 lžička. slunečnicové pasty + 1 šálek zeleného čaje 435
Druhá snídaně (10:00 - 10:30) 1 sklenice pomerančové šťávy + 4 poloviny ořechu 167
Oběd (12:30 - 13:00) Tofu a hnědá rýže se paprikou, cibulí a pažitkou, česnekem a zázvorem + nakrájený kokosový a čedarový sýr + 1 šálek syrovátky 402
Odpolední svačina (15:00 - 15:30) 1hruška s 1 sklenkou sýra ricotta a 3 lžičky. arašídové máslo 501
Steak s restovanými rajčaty, brokolicí, kapustovým zelím, cibulí a česnekem + 1 kus černé čokolády + 1 šálek teplého mléka s kurkulou před spaním471

Co budete cítit do konce čtvrtého dne diety

Začátek 4. dne vás díky vašemu pokroku naplní nadšením. To je jen malý krok na cestě, kterou ještě musíte jít. Večer se budete cítit spokojeni a můžete snadno říci pevné „ne“ jakémukoli nekvalitnímu jídlu, čokoládě nebo alkoholu, které můžete nabídnout.

Den 5

\ t \ t
StravováníSložení jídel Kalorie
Brzy ráno (6:00 - 6:30) 2 lžičky. semena pískavice plněné sklenicí vody v noci24
Snídaně (7:00 - 7:30) 1 toast z šedého chleba s 1 polévkovou lžící. Já arašídové máslo + 1 banán + 6 mandlových ořechů + 2 lžíce. Já arašídové máslo + 1 šálek zeleného čaje 403
Druhá snídaně (10:00 - 10:30) 1 šálek domácí borůvkový krk 295
Oběd (12:30 - 13:00) Salát s tuňákem a hlávkovým salátem, červeným zelím, kukuřicí, okurkou, rajčaty, olivovým olejem, limetkovou šťávou, hořčicí a kapkou medu + 2 lžíce. Já majonéza + 1 šálek syrovátky 396
Odpolední čaj (15:00 - 15:30) 1 sklenice avokádového smoothie + 1 sklenka popcornu 354
Večeře (18:30 - 19:00) čočková polévka se dvěma středně velkými tortillami + dušeným květákemšpenát + 1 šálek mraženého nízkotučného jogurtu s kouskem tmavé čokolády 408

Co budete cítit do konce pátého dne diety

Večer 5. dne se vaše zdraví zlepší a vy se stanete energičtějšími. Začnete si zvykat, že se probudíte a půjdete do postele současně. Váš hlad se také začne projevovat v určitém čase, stejně jako v předchozím dni. Užijete si nového života. Všimnete si, že váš spánek je lepší a ráno se probudíte čerstvý a odpočívá. Udržujte tento pozitivní postoj a přejděte ke dni 6.

Den 6

\ t
Pokrmy Složení jídelKalorie
Brzy ráno (6:00 - 6:30) 1 sklenici teplé vody se šťávou z poloviny vápna 5
Snídaně (7:00 - 7:30) Omeleta ze dvou celých vajec a tří vaječných bílků + 6 mandlových ořechů + půl avokáda + 1 šálek zeleného čaje 495
Druhá snídaně (10:00 - 10:30) 1 střední mísa okurek a muškátového oříšku 124
Oběd (12:30 - 13:00) Krabí zákusky, kapusta a žluté papriky v omáčce guacamole s kapkou olivového oleje, limetkovou šťávou a špetkou pepře + 1 malý plátek šotek 538
Odpolední svačina (15:00 - 15:30) 1 šálek černé kávy + 2 slané sušenky 425
Večeře (18:30 - 19:00) Zeleninové kari + 2 flatbreads + půl šálku smažených hub + půl pepernik a půl šálku s půl šálkem jogurtu 407

Co jste vy?pocit do konce šestého dne diety

Do konce 6. dne se vaše tělo dostane do aktivního odbourávání tuků. Budete vypadat štíhleji než před týdnem, který bude sloužit jako dobrá motivace. Budete se těšit na Den 7.

Den 7

Pokrmy Složení pokrmů Kalorie
Brzy ráno (6:00 - 6:30) 2 lžičky. semena pískavice plněné sklenicí vody v noci 24
Snídaně (7:00 - 7:30) Ovesné vločky s 1 sklenicí mléka, borůvky, 2 data, chia semena + 2 lžíce. Já arašídové máslo + 1 šálek zeleného čaje 384
Druhá snídaně (10:00 - 10:30) 1 sklenici čerstvého melounu čerstvého + 1 slaný sušenek 592
Oběd (12:30 - 13:00) 85 g grilovaného lososa s fazolovými klíčky a rukolou + 1 šálek syrovátky + 2 sušené meruňky 433
Odpolední svačina (15:00 - 15:30) 10 plátků pečeného jablka s 2 lžičkami. Já arašídové máslo a skořice 378
Večeře (18:30 - 19:00) Domácí kostní vývar se zeleninou + 1 střední sušenkou + 1 šálek teplého mléka s kurkuma před spaním 488

Co budete cítit do konce sedmého dne diety

Konec diety by měl být slaven, takže můžete vidět sušenky na večerní menu. Ale nepřehánějte je. Po vyprání sušeného mléka, trochu potlačujete žízeň po sladkostí. Pocit uspokojení z dokončeného podnikání a nárůst serotoninu vás bude tlačit na další týden takové stravy. Pokud je to pravda - skvělé! Dare. Doporučujeme ale jítna dietu 1500 Kcal, kombinovat to s příslušným cvičebním programem, jak se zbavit přebytečného tuku.

Mluvení o cvičeních. Nabízíme Vám jednoduchý a vzrušující tréninkový program, který budete muset provést po všech 7 dnech stravování. Můžete pozastavit mezi cvičeními, ale ujistěte se, že všechny přístupy v plném rozsahu. Nezapomeňte na rozcvičení a vychladněte před a po sportu.

Program lehkého cvičení pro spalování kalorií

Prostě si odložte 20 minut denně, noste pohodlné oblečení a sportovní obuv a jste připraveni! Garantujeme, že vaše nálada a výkonnost se výrazně zlepší, pokud budete tento komplex provádět.

  • Naklonění hlavy - 1 přiblížení, 10 krát
  • Rotace hlavy - 1 opakování, 10 krát
  • Kruhové pohyby ramen - 1 opakování, 10krát
  • Rotace ruky - 1 opakování, 10 krát
  • Rotace štětcem - 1 opakování, 10 krát
  • Rotace tělem - 1 opakování, 10 krát
  • Rotace kotníku - 1 opakování, 10 krát
  • Boční útoky - 1 opakování, desetkrát
  • Dotyk ponožek, když stál - 1 opakování, 10 krát
  • Boční náklon se stojatým tělem - 1 opakování, 10 krát
  • Provoz na místě - 3 minuty
  • REST - 10 sekund
  • Skákací Jackie - 2 sady po 25 krát
  • Lunges - 2 sady po 10 krát
  • Skákací švihadlo - 3 sady 50krát
  • REST - 10 sekund
  • Push-upy z lavičky - 2 sady 10 krát
  • Zvedání nohou - 2 sady 10 krát
  • REST - 10 sekund
  • Nůžky - 2 sady 10 krát
  • Jízdní kolo - 2 sady 10krát
  • Crunchy - 2 sady 10 krát
  • REST - 10 sekund
  • Ruština Twist - 2 sady 10 krát
  • Planck - 30-45 sekund
  • Tažte ruce, boky, nohy, záda, telata a krk.

První dny se můžete cítit unaveni a necítíte se dobře, ale v budoucnu budete pociťovat nárůst vitality a energie a budete si užívat cvičení. Musíte však být ostražití, abyste neporušili dietu. Níže je uveden seznam doporučených produktů.

Povolené výrobky

  • Zelenina - tykev, lilek, okra, brokolice, paprika, mrkev, řepa, ředkev, kapusta zelí, špenát, bílé zelí, čínské zelí, banánové květy, dýňový hřeben, cuketa, hořká tykev, kulaté dýně.
  • Ovoce - jablka, hrušky, banány, broskve, švestky, pomeranče, citrony, švestky, kiwi, okurky, rajčata, mandarinky, ananasy, melouny, melouny, mučenky, pitahaya, papája, bobule a hrozny.
  • Proteinové výrobky - kuřecí prsa, ryby, houby, fazole, cizrna, čočka a tofu.
  • Mléčné výrobky - plnotučné mléko, mastný jogurt, mražený jogurt s nízkým obsahem tuku, sýr ricotta, tvaroh a syrovátka.
  • Tuky a rostlinné oleje - olivový olej, olej z rýžových otrub, arašídové máslo a pasta ze slunečnicových semen.
  • Ořechy a semena - mandle, pistáciové oříšky, vlašské ořechy, para ořechy, pekanové ořechy, semena melounu, semena slunečnice, semena chia, lněná semena.
  • Byliny a koření - černý pepř, bílý pepř, skořice, kardamom, hřebíček, zázvor, česnek, sušená červená chilli, cayennepepř, badyán, muškátový oříšek, muškátový oříšek, šafrán, kmín, semena pískavice, semena koriandru, koriandr, rozmarýn, kopr, fenykl, oregano, bazalka.

Zakázané potraviny

  • Ovoce - přezrálá manga a jackfruit
  • Výrobky z bílkovin - kuřecí maso, vepřové maso,klobásy, salámy a mastné červené maso.
  • Mléčné výrobky - nízkotučné mléko, nízkotučný jogurt a mastný mražený jogurt.
  • Tuky a rostlinné oleje - rostlinný olej, řepkový olej, živočišné a hydrogenované tuky.
  • Ořechy a semena - kešu, sušený kokos.Je také zakázáno zneužívat všechny ořechy a semena.

Teď už víte, co a kolik potřebujete jíst, abyste mohli účinně bojovat proti nadměrnému tuku.Ale je tu několik momentů, které vyžadují vaši pozornost.Prohlédněte si seznam doporučení a kontraindikací.

Doporučení a kontraindikace

ANO NE
Ihned po probuzení pijte 1-2 sklenice vody.Eliminovat sladké nápoje, energetické nápoje a balené šťávy.
Použijte malou desku pro potraviny, abyste zabránili přejetí.Nenechte se hladovět na hubnutí.
Jezte každé 2-3 hodiny, aby byla zachována vysoká úroveň metabolismu.Nejezte příliš často.Hlad, pít vodu nebo zelený čaj.
Zbavte se všechen nezdravého jídla a nahraďte ho zdravými biopotravinami. Vyhýbejte se konzumaci nezdravého jídla s přáteli.
Dobře spát, relaxovat, číst knihy a starat se o sebe od stresu. Nesnažte se rychle zhubnout, pokud nenastane důležitá událost. Pomalý úbytek hmotnosti je nejlepším a nejspolehlivějším způsobem.

Čas na sčítání. Cti vás a chválu za to, že jste se rozhodli zhubnout a žít aktivní, zdravý život. Kromě toho budete překvapeni velkým přínosem, který vám poskytne péče o vaše tělo. Začněte s dietou 2000 Kcal, a pak držet individuálně připravené jídlo plán a cvičení program po návštěvě lékaře nebo odborníka na výživu. Přeji hezký den!

Odpovědi odborníků na otázky čtenářů

Otázka: Je možné přibrat na váze 2000 Kcal denně?

O: Pokud trpíte nedostatkem tělesné hmotnosti, pak ano, jíst 2000 Kcal denně přibude na váze. Nicméně, 2000 Kcal dieta uvedená v tomto článku je určena pro hubnutí. Musíte upravit dietu a odstranit produkty, které podporují hubnutí, zatímco přidává silový trénink do vašeho cvičebního programu.

Q: Kolik bílkovin mám jíst?

O: Dieta 2000 Kcal umožňuje použití 50-175 g proteinu.

Q: Kolik sacharidů je dieta?

A: Měli byste jíst 200-300 gramů sacharidů denně na dietu 2000 Kcal.

Q: Jaké je doporučené množství tuku denně?

A: Na dietě 2000 Kcal bude tělo potřebovat 40-60g tuku