Celá pravda o tom, jak rychle a efektivně spalovat tuk na žaludku!

Rozhodně nepotřebujete žít v posilovně a utrácet spoustu peněz za doplňky ke zvýšení spalování tuků na břiše. Chcete-li odstranit strany a vidět kostky tisku, stačí znát několik základních věcí o práci lidského těla a dodržovat pravidla pro řešení obezity.

Spalování tuku na břiše

Jak muži, tak ženy jakéhokoli věku a tělesného typu, směřující ke svému žaludku, se mě ptají na stejnou otázku s zmateným obličejem: „Jak spalovat tuk na žaludku?“

Toto je skutečná otázka v milionu a mnoho společností na to vynakládá značné částky. Nemusíte však utrácet takové peníze, abyste mohli utáhnout a zesílit břišní svaly. Stačí jen pochopit základní principy práce s tělem a spalování tuků.

Stále častěji se v televizi propagují různé simulátory, které stimulují svaly různých částí těla a šetří nás před zbytečnými cviky. Dokonce si vzpomínám na reklamusimulátor na svalech tisku, kde říkají, že díky němu získáte stejný efekt jako od 700 squatů za pouhých 10 minut. Reklama ukazuje usmívající se muže a ženy pomocí simulátoru doslova a všude. Vypadá to tak svůdně!

Několik lidí z této reklamy tvrdí, že díky tomuto simulátoru zhubli v oblasti pasu. Muži s nafouknutým tiskem tvrdí, že díky simulátoru dosáhli takového výsledku. To vše diváka věří v zázraky, které jim tento úžasný výrobek dokáže udělat. Ale cvičení (pokud je lze nazvat takovým) nikdy takový efekt nedává.

Proč? Ano, protože! I když žena pumpuje tisk stokrát denně, jistě posílí břišní svaly, ale tuk nezmizí a tisk za ním nebude vidět.

Téměř 50% tělesného tuku je přímo pod kůží. A ostatní víte, kde? Uvnitř vnitřku dutiny břišní, tzv. Viscerální tuk.

A právě to, že se zde tiskne, nepomůže. A ještě více, takže tento simulátor reklamy vám nepomůže.

„Nevěřte, že reklama a nákup zařízení pro spalování tuků na břiše“.

Jak se zbavit břišního tuku?​​

Problém nadváhy je relevantní pro mnoho lidí bez ohledu na pohlaví a věk. Zbavte se tělesného tuku na těle, i když obtížné, ale docela reálné. Existují však zejména problémové oblasti, které lze odstranit pouze použitím celé řady opatřenízahrnují oblasti břicha a stehna.

Když se ptáte, jak se zbavit tuku na břiše, je třeba si uvědomit, že rychlým tempem k dosažení rovného a pružného žaludku je téměř nemožné. Pozorování několika jednoduchých pravidel, přizpůsobení vašeho životního stylu, můžete postupně snížit objem pasu, zbavit žaludku nebezpečných tuků.

Pravidlo 1: Správná výživa

Stupeň ukládání tuku v břišní oblasti závisí na potravinách konzumovaných v potravinách. Aby se podstatně snížilo, je nutné zanechat velké množství sacharidů a tuků, preferujících proteinové potraviny. Ve stravě by měl převažovat tvaroh, ryby, vejce, libové maso, obiloviny, stejně jako čerstvá zelenina a ovoce.

Důrazně se doporučuje opustit moučné výrobky, pečivo, sladké cukrovinky a běžné potraviny. Měla by být také vyloučena ze stravy ostrých a smažených potravin, protože přispívají k hromadění cholesterolu. Když se zbavíte břišního tuku, neměli byste spoléhat pouze na určitou dietu.

Vklady v břiše při ztrátě tělesné hmotnosti jsou poslední, a osoba s dietou je náchylná k občasným poruchám ve stravě a obecně považuje dietu za dočasný jev. Proto k dosažení cíle musí být správná výživa podporována neustálou fyzickou námahou a speciálními cvičeními.

Pravidlo 2: Živý životní styl

Tuk na břiše je často výsledkem sedavé práce.a sedavý způsob života. V tomto případě musíte změnit režim dne, nezapomeňte přidat běh nebo dlouhou procházku. Než však zvýšíte zátěž na těle, měli byste se poradit se svým lékařem, abyste vyloučili možné kontraindikace. Každodenní běhání nebo svižná chůze pomůže jak se zbavit tuku na břiše, tak aby se tělo dostalo do tónu, aktivuje se svaly nohou a hýždí.

Mobilní životní styl musí být doplněn správnou výživou a prováděním cílených cvičení, která posilují břišní svaly. V tomto případě by člověk neměl být příliš obtěžován fyzickou námahou, protože to může negativně ovlivnit mnoho systémů těla.

Vynikající možností pro cvičení je jízda na kolečkových bruslích nebo jízda na kole. Tyto oblíbené formy volného času přispívají k aktivaci mnoha svalových skupin, tonizují celé tělo a zabraňují hromadění tuků.

Pravidlo 3: Cvičení

Pro dosažení plochého žaludku je nutné denně provádět řadu speciálních cvičení. Mohou být jiné, ale mezi nimi musí být cvičení v poloze na břiše, na všech čtyřech a stojících.

V poloze na zádech jsou nejúčinnější cvičení pro různé skupiny břišní. Mezi ně patří zvedání trupu s rovnými nohami a koleny ohnuté, stejně jako zvyšování rovných nohou s kmenem spočívající na lokty.

Cvičení, stojící na všech čtyřech, zahrnují pánevní únos.vlevo a vpravo, nahoru a dolů, stejně jako zametání rovných nohou rovně dozadu. V počáteční poloze stání je třeba dbát na to, aby se kolena před vámi střídavě zvedala a kruhové otáčení těla ve směru hodinových ručiček a proti ní. Skákání na laně, které svírá napětí pod tlakem, jim neumožňuje relaxovat.

Kromě korekce výživy a dodržování správného sportovního režimu existují i ​​jiné způsoby, jak se zbavit břišního tuku. Patří mezi ně technologie plastické chirurgie a použití léků na hubnutí.

Mohou však mít řadu vedlejších účinků a nejsou vždy bezpečné. Proto se zbavení nežádoucích tuků v břišní oblasti nejlépe provádí tradičními metodami.
Nejlepší způsob, jak začít spalovat tuk, je kardio trénink. Zde je jen několik z nich:

  • chůze
  • běží
  • plavání
  • aerobik
  • jízdní kolo

... a sporty jako tenis a basketbal. Jakýkoliv sport, který dělá vaše srdce rychlejší a spaluje tuk.

Když však spalujete podkožní tuk, kůže bude pružnější. V průběhu času bude tuk na svalech méně, a budete se zdát vhodnější. Pět kardio tréninků týdně!

Jak vaše tělo spalit více tuku

Trénujte tyto svalové skupiny, pomáhají spalovat tuk

  • Přední a zadní stranapovrch stehna
  • Hýždě
  • Svaly hřbetu
  • Prsní svaly
  • Triceps a Biceps
  • Svaly telat
  • Svaly stehen
  • Předloktí
  • Deltoidní svaly

Samozřejmě, že kardio zátěž pomůže urychlit proces hubnutí, ale nemyslíte si, že stačí stáhnout tisk. To je další závažná mylná představa. Pravdou je, že když pracujete na všech svalech, urychlíte metabolismus.

Vaše svaly potřebují kalorií, aby se podpořily. Proto většina kalorií, které konzumujete s jídlem, půjde do svalů a ne do tuků. Spolu s kardio vám srdce pomůže spálit ještě více kalorií.

Jelikož však tuk opouští tělo, opouští břicho. Tuk, který je ve vašem těle, se nachází po celém těle. Nelze odstranit tuk pouze z jedné části. Samozřejmě, pokud se nerozhodnete udělat si liposukci.

Na konci tréninku vždy otočte tiskem. Je na to velký důvod. Jedním nebo druhým způsobem se břišní svaly používají pro všechna ostatní cvičení.

Svaly tisku jsou důležitým stabilizátorem těla. Pokud budete pumpovat vaše břišní svaly jako první, jednoduše se rychle unaví a celý trénink bude méně užitečný. Začněte s velkými svaly, pohybující se na menší.

"Nejlepší způsob, jak začít spalovat tuk, je kardio trénink. Například běh, plavání a jízda na kole."

Břišní svaly

CvičeníTisk je primárně určen k trénování největšího břišního svalu - rectus abdominis, který ohýbá páteř. Je to největší sval v břiše, ale ostatní svaly také potřebují pozornost.

Vnitřní a vnější šikminy břicha, které rád nazývám „přirozený pás“, jsou na obou stranách svalu rectus abdominis. Používáte je při ohýbání páteře a otáčení pasu. Pomáhají také stlačit břišní svaly, takže s nimi budete muset pracovat. Přidejte zatáčky a ohyby do tréninku, ale buďte opatrní s ostrými pohyby, zvláště pokud jste měli problémy s zády dříve.

Příčné břišní svaly jsou umístěny po stranách pod šikmými svaly. Často se nazývají „nižší tisk“ a právě tyto svaly musí věnovat zvláštní pozornost po porodu. Cvičení, ve kterých je nutné zvednout nohy, a ne trup, jsou velmi užitečné a účinné pro protažení příčných svalů.

Jak vyvinout tisk

Chůze

Chůze dělá všechny břišní svaly práci. Při chůzi se ujistěte, že si potřásnete rukou a váš žaludek je napjatý. Potřebujete jít dostatečně rychle! Když si tělo zvykne na každodenní procházky, nebudete bez nich schopni. Procházejte alespoň 30 minut denně, abyste dosáhli dobrého účinku, a vypijte dostatek vody.

Činky

Zvednutí činky pomůže nejen vašemu metabolismu, ale také posílí kosti. Ženy, které silová cvičení s méněv budoucnu pravděpodobně vyvine osteoporózu. Tato cvičení jsou také užitečná pro celkový stav těla a energii člověka.

Na rozdíl od všeobecného přesvědčení nebude trénink s činkami znamenat obrovské svaly, které se pak promění v tuk. Dají vám ženskou a krásnou podobu. Pokud máte rádi silový trénink, určitě to udělejte.

Jóga

Jóga je ideální, pokud potřebujete natáhnout tělo, zejména svaly břicha a zad. To ovlivňuje vaše držení těla a dělá vás vyšší a štíhlejší. Pilates a další podobná cvičení jsou také skvělá. Nejdůležitější je, že najdete zaměstnání, které byste chtěli. Takže se můžete pobavit a dělat užitečnou práci současně.

Cvičení můžete také použít jako doma.

Nálada

„Jóga je ideální, pokud potřebujete tělo natáhnout
a zejména svaly břicha a zad.

Nejdůležitější věcí je správný postoj. Nesnažte se dát si hodnocení. Pokud pracujete s činkami, můžete získat pár liber, zatímco ztratíte centimetry v pase. Místo toho si stanovte cíl - dostat se do starých džíny. Všimněte si rozdílu každé dva týdny a to by vám mělo dát sílu.

Procházka co nejvíce. Dělejte denně natahování nohou a zády, abyste zlepšili své držení těla. Za volantem se snažte posadit rovně a dívat se do zrcadla tak, abyste se nepohnuli. Nedovolte, aby vaše ramena padala dopředupři práci u stolu. Kvůli tomu všemu můžete vypadat trochu níže.

Geny

Musíme se přiznat. Všichni jsme viděli lidi s dobrými geny a přemýšleli, jestli vědí, jak jsou šťastní. Možná ne, ale je nám to jedno. Vezměte to jako zvláštní zážitek. Neobviňujte své předky ve své postavě, nenechte se cítit bezmocní. Stačí se pokusit o něco víc než ostatní.

Budete mít možnost dostat se do formy a mít atraktivní postavu s pomocí kardio, zdravé, vyvážené, nízkokalorické stravy a dalších věcí. Věřte, že je to pravda.

Neříkám vám, že je to snadné, ale v tom není nic složitého. V moderním světě, kdy lidé nemusejí ani chodit smažit kus masa, je lákavé strávit pár dolarů a dostat se do formy za 10 minut. Lidské tělo se však za posledních tisíc let příliš nezměnilo. Přemýšlejte o tom, jak dědečkové a pradědové pracovali a snažili se je opakovat a aplikovat ve vašem životě. Uvidíte, máte vynikající výsledek!