Chyby v tréninku kostek stiskněte

Špatná volba cvičení a tréninkový program snižuje výsledky v čerpání kostek! Dozvíte se o 10 chybách, které mohou zabránit tisku z čerpání!

Zvýšená pozornost věnovaná rozvoji tisku může vést k hojnosti dezinformací a zmatků. Eliminovat chyby v tréninku, které skryjí vaše abs ve stínu.

„Prvním pravidlem pro získání dokonalého tisku není to, aby se tisk tradičním způsobem neotáčel. Druhým pravidlem pro získání dokonalého tisku je, že netiskněte tisk tradičním způsobem. “- Tyler Durden, Fight Club.

Toto je citát z filmu "Bojový klub", ve kterém hlavní postava měla ve skutečnosti dobré kostky, ne docela vtip. Aby bylo možné naplnit krásný tisk, musíte tvrdě pracovat na sobě a v žádném případě nebude možné dostat kostky jen tak, že je budete 8 minut denně otáčet.

Existuje pravidlo týkající se cvičení břišního svalu: to, co děláte, je pouze jedna polovina rovnice, to, co neděláte, je druhé, a já nejsem jen o obvyklých tricích fitness modelů před focením, jako je odstranění sodíku, uhličitanů a uhličitanů. ostatní. Mám na mysli spoustu dezinformací o abdominálech, které unikají jak z televize, tak z obvyklé konverzace. Snad více než pro kteroukoli jinou část těla, břišní svalový trénink vás neustále udržuje na pokraji základních chyb.

10 chyb, které neumožňují čerpání kostek

Níže je uvedeno 10 největších chyb, které jsem zaznamenal. Mohu říci, že „vždycky“ vidím, jak je lidé dělají, protože každý mluví o tom, jak se tiskem tiskne, ale to je technicky nesprávné. Každý musí někdy blikat a čas od času musím jít na drink. Ale kromě toho, ano, pozoruji tyto chyby po celou dobu.

Pokud však můžete chyby minimalizovat nebo zcela odstranit, můžete dokonce vidět svůj projevený projev, dokonce dříve, než bylo plánováno.

ERROR 1: Zapomenete na polyartikulární cvičení

Pokud provádíte pro tisk přísně izolovaná cvičení, děláte velkou chybu. Základní cvičení, jako je mrtvý tah, squatting a stojící činka zahrnují každý sval ve vašem trupu. Nezapomeňte je tedy zahrnout do svého vzdělávacího programu.

Vybrali jsme pro vás nejvíce účinná cvičení pro tisk.

ERROR 2: První tiskové cvičení

Váš tisk je součástí vašeho trupu, který pomáhá stabilizovat vaše tělo. A pokud je budete dříve cvičit ve svých cvičeních, je obtížnější provádět další intenzivní břišní zátěže, například dřepování.

A zjistili jsme, jakou roli hraje váš trup ve dřepech, k ochraně páteře, takže je nutné, aby v tuto chvíli měla „plnou nádrž“. Břišní cvičení nechte na konci.

ERROR 3: Stanovisko, že můžete tisknout tisk bez stravy

Tajemství reliéfního tisku není vůbec tajemstvím: nízké procento tuku ve vašem těle. Můžete opakovat zatížení na tisk sto a dokonce tisíckrát, ale to se neobjeví. Můžete trénovat svaly tolik, kolik chcete, ale pokud vaše strava není v pořádku, nikdy neuvidíte tisk kostek.

ERROR 4: Nasycení tréninku pouze s cvičeními pro tisk.

Vše, co potřebujete, je 15 minut. Pokud již vykonáváte komplexní cvičení, jako jsou dřepy nebo mrtvé tahy, pak stačí 1 nebo 2 cvičení pro tisk, 2-3 přístupy na konci tréninku.

„Své břišní svaly můžete trénovat, jak chcete, ale pokud vaše strava není vyvážená, nikdy neuvidíte kostky.“

ERROR 5: Tisková cvičení každý den

Břišní svaly jsou stejné jako jiné svaly ve vašem těle. To znamená, že potřebují čas na zotavení. Když jsou tvrdépráce, pak pár dní oddechu je nutností.

Pokud se můžete načíst během jednoho dne silou a další se probudit a být připraven na více, znamená to, že vaše břemena nepůsobí na břišní svaly tak, jak by měly.

Snažte se komplikovat pohyby a zkuste je zopakovat.

ERROR 6: Provádění pouze tradičních abs cvičení

Vyvstává otázka, co by mohlo být lepší než tradiční zkroucení tisku. Ve skutečnosti existuje tucet cvičení, která jsou mnohem lepší než on.

Ve skutečnosti, tradiční curl je nejméně efektivní břišní cvičení, které můžete udělat.

SLEDUJTE VIDEO - 01:56

PIKE ROLL-OUT PERFORMANCE NA FITNESS BALL

CHYBA 7: Žádná koncentrace na břišní svaly

A opět, břišní svaly jsou stejné jako všechny ostatní svaly těla. Tak proč bijete kolem křoví, předstíráte, že je naložíte pilně, pokud jste soudce pro vaše dřepy a lavičky. Zaměřte se na svalovou práci a kontrolujte, zda se vaše břišní svaly účastní každého opakování.

Když začnete provádět pokročilejší a efektivnější cvičení, jako je např. Vytahování štiky, zjistíte, že je proto prakticky nemožné provádět, aby je nedbalo.

ERROR 8: Zapomenete na pas

Trup má také přední stranu, ale má také zadní stranu. Mnoho lidí zanedbává svaly dolní části zad (podpora zad), takže se ujistěte, že je trénujete stejně jako všichni ostatní.jiné svaly.

Pokud chcete mít silný trup, uchopte spodní část zad a tisk. Trénujte ji vytrvale a moudře a budete se cítit tak silně, jak vypadáte.

Zde byste měli věnovat pozornost cvičení pro tenký pas.

ERROR 9: Práce pouze v jednom úhlu

Vaše rovné, příčné a šikmé břišní svaly, stejně jako bedra, jsou všechny části středu vašeho trupu, nicméně všechny se liší ve směrech svalových vláken. Musíte je načíst z více než jednoho úhlu.

Komplex složitých pohybů, stejně jako pohyb stěračů čelního skla, může pracovat s celou svalovou skupinou současně, avšak pokud to ještě nemůžete udělat, neberte to jako záminku pro návrat k cvičení na jednodušší úrovni.

Sedící otočení (zkroucení hřbetu), hyperextenze (protažení zadní strany), boční ohyby (příčný hřbetní ohyb) a lamely (izometrický /stabilizační) jsou všechny pohyby, které ovlivní váš trup komplexnějším způsobem než obyčejný tisk (páteř). ohyb).

ERROR 10: Využívání televizních reklam

Nedomnívejte se, že mírně se kroutící ze strany na stranu na simulátoru, který jste si koupili, vám umožní ztratit 10 liber za dva týdny. Pokud tomu věříte, můžete mít problémy.

Chyby v tréninku tiskových kostek

Špatný výběr cvičení a tréninkový program snižuje výsledky v čerpání kostek! Přečtěte si o 10 chybách, kterémůže zabránit lisování čerpadla! Zvýšená pozornost věnovaná rozvoji tisku může vést k množství dezinformací a zmatků. Eliminovat chyby v tréninku, které skryjí vaše abs ve stínu. „Prvním pravidlem pro získání dokonalého tisku je netlačit lis tradičním způsobem. ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 3.23 ( 4hlasů)
0