Co potřebuje nový kulturista

Jedná se o první článek věnovaný absolutním nováčkům v tréninku s váhami. Nebudou žádné méně specifické rady, ale obecné informace budou zasvěceny, což stojí za zvážení. Obecně, v tomto článku, chci načrtnout kruh otázky, ve které musíte pochopit, a proto uveďte směr, ve kterém se musíte pohybovat.

Nejdůležitější body, které by měl nováček věnovat pozornost:

1. Práce s hlavou

Často se lidé, bez ohledu na jejich typ činnosti, snaží najít nejdůležitější téma nebo nejzákladnější pravidlo, které je třeba vzít v úvahu, a vše ostatní je pro ně triviální. Mluvit tak hrubě, nejdůležitější věc při tréninku s váhami, jak pro absolutní začátečníky, tak pro zkušené zkušené sportovce, je neustále přemýšlet a zapojovat nejen svaly, ale i mozky. Vaším hlavním úkolem je vždy pečlivě přemýšlet před zahájením jakékoli akce. Jinak by se jednalo o potíže

Vždy potřebuj zdravývyhodnotit situaci a předvídat, ale častěji vypočítávat možné varianty a důsledky. A pouze tím, že pochopíte, co a proč budete dělat a jak to může ovlivnit, můžete přistoupit k konkrétním činům.

2. Najděte trenéra nebo mentora

Ihned po příjezdu do posilovny, musíte najít osobu, která vám pomůže a vyzve vás. Lepší se okamžitě obrátit na trenéra. To vám ušetří od zranění a urychlí dosažení požadovaného výsledku. Principy výcviku byly vypracovány v průběhu staletí a neměli byste si myslet, že za pár týdnů můžete sami pochopit vše.

3. Neposlouchejte rady každého

Když hledáš učitele, v případě, že se vzdáš kouče nebo ho prostě nenajdeš, neměli byste poslouchat každého a snažit se dělat vše, co říkají návštěvníci sálu.

Stalo se tak, že v hale budou vždycky chytrí lidé, kteří jsou připraveni rozdávat rady vlevo a vpravo. Dejte si pozor na takové. Jejich hlavním úkolem je zabít čas, ne seriózní trénink. Obvykle ani nerozumí tomu, o čem mluví, ale radí jim se stoprocentní jistotou na tváři. A pokud někoho nasloucháte, pak nejprve zjistěte, jaký je člověk a jaký úspěch osobně dosáhl.

Obvykle kluci, kteří ve skutečnosti mohou říci spoustu užitečných věcí, mlčí vůbec a jen zřídka zodpoví všechny druhy otázek. Metodicky dělají to, co přišli do haly.

4. Vždy se zlepšujte a rozvíjejte se

Spolu s tím, co řeknete a učítetrenér nebo mentor, ujistěte se, že se učíte. K tomu si přečtěte knihy, články, sledujte video. To znamená, že kromě toho, co se učíte, musíte sami hledat zdroje poznání.

Nejlepší je začít ihned s lékařskou literaturou a začít rozumět:

  • Struktura lidského těla s cílem pochopit, kde je sval a jak funguje;
  • Fungování lidského těla: jak funguje, z čeho rostou svaly, odkud pochází energie atd.;
  • Základní zásady budování vzdělávacího procesu;
  • Konstrukce stravy, vlastnosti potravin.

5. Najít partnera pro školení

Pokud s tréninkem myslíte vážně, potřebujete někoho, kdo s vámi bude spolupracovat a pomůže vám. Jen si nemůžete zaměňovat s trenérem nebo mentorem, kteří by vám měli pomoci s více tipy nebo nastavením cvičební techniky, nebo vypracováním vzdělávacího programu.

Partnerem je osoba, která vás bude během cvičení s velkými váhami pojistit, bude s vámi trénovat a růst, čímž vytvoří vzrušení a pobídku k dobytí všech velkých i velkých vrcholů.

6. Nemyslete si, že můžete cvičit doma

Můžete trénovat všude, ale doma, ne každý je schopen to dělat normálně. Není doma žádný inventář, ale to není hlavní věc. Doma se lidé často omlouvají, a bez nezbytného úsilí nebude dobrý výsledek. Kromě toho, cvičení doma je:

  • Nudí;
  • Žádná podporakamarád;
  • Neexistují žádné pobídky k tomu, aby bylo více;
  • Neexistuje sdílení zkušeností a znalostí.

7. Není třeba si myslet, že výsledek přijde okamžitě

Pamatujte, že kvalitní a dlouhodobé výsledky tréninku v posilovně nepřijdou okamžitě. Podle toho není pro druhý měsíc školení žádoucí se ptát na chemii nebo jiné metody, které by urychlily výsledky. Pokud opravdu chcete, pak můžete chemii, ale ne v prvním roce školení. Jinak hodně ztratíte.

8. Hlavní zdokonalená práce

Pokud mohu říci, že trénink ve svalovém čerpání je nejdůležitější, je tvrdá a tvrdá práce. To je nejdůležitější faktor ve svalovém růstu je tvrdý trénink. Ale to neznamená, že musíte být zabiti pokaždé ve výcviku. Celkem by mělo být moderováno. Řiďte se výše uvedenými doporučeními a buďte schopni správně sestavit tréninkový proces, pokud trénujete správně pomocí mozků a nacházíte se ve správných informacích.

No, přečtěte si tuto stránku, zde najdete spoustu užitečných informací.

Co potřebuje nový kulturista

Toto je první článek věnovaný absolutním začátečníkům v tréninku s váhami. Nebudou žádné méně specifické rady, ale obecné informace budou zasvěceny, což stojí za zvážení. Obecně, v tomto článku, chci načrtnout kruh otázky, ve které musíte pochopit, a proto uveďte směr, ve kterém se musíte pohybovat. Obsah tohoto článku je nejdůležitějším bodem, ke kterému ...

Ohodnoťte tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.82 ( 6hlasů)
0