Co vzít s sebou do posilovny: 7 věcí, které musíte mít ve své posilovně

Stojíte nad prázdnou posilovnou a přemýšlíte, co si vzít do posilovny? Vyplňte ji následující základní věci a být připraveni na jakékoliv cvičení kdykoliv.

Co bych měl vzít se sebou do fitness?

Tvoje taška by měla být úložištěm sportovního arzenálu. Navzdory skutečnosti, že každá sportovní taška je jedinečná a nejčastěji odráží cíle zájmů majitele, existuje řada věcí, které by měl každý sportovec mít. Určitě budete potřebovat tyto věci bez ohledu na účel, pro který navštívíte posilovnu. Stojí za to i v městských batozích, pokud vedete aktivní životní styl.

Žádné další bolestivé poplatky a otázky, co si vzít do fitness klubu! Vaše sportovní taška bude vždy připravena a trénink nebude zastíněn myšlenkami o tom, co jste zapomněli vzít. I když nejste nový sport, měli byste si přečíst tento článek. Možná pochopíte, že právě tyto věci vám chybí.

1. Vysoce kvalitní sportovní oblečení

První a nejzřejmější věc, kterou si vezmete s fitness dívkou a chlapem, je kvalitní sportovní oblečení. Bez dobré kondice, vaše cvičení nemusí jít tak dobře, jak byste chtěli.by Pokud jdete do posilovny po práci, předem se ujistěte, že taška již obsahuje oděv z prodyšného materiálu, který odpovídá vaší velikosti. Není nic horšího, než přijít do posilovny, a jít do šatny, pochopit, že jste zapomněli vzít kraťasy.

Kromě toho je důležité dát komfort první, nikoli módní. Neztrácejte čas na nekonečné kontrole toho, zda tričko šlo a zda šortky začaly klouzat. Možná, že v těchto těsných legíny vaše hýždě vypadají skvěle, ale stále je lepší nosit něco, co vám umožní plně se soustředit na hluboké dřepy a nedostane se do trapné situace.

2. Dobrá obuv

Zde je to, co potřebujete vzít do posilovny, protože je to dobrá sportovní obuv. Pokud jste se zabývají vzpírání, pak, s největší pravděpodobností, by raději vhodné pro tento tenisky, a ne tenisky nebo boty pro běh. Ujistěte se, že zvolené boty jsou vhodné pro určitou činnost. Běh v sandálech nemůže být za žádných okolností pohodlný. Kromě toho vypadá zcela neesteticky. Pokud jste stále docela mladí a užíváte si obvyklé tašky pro teenagery pro trénink, pak mohou být problémy s prostorností a musíte něco vymyslet.

3. Třepačka

Sportovní taška nemůže být plně vybavena, pokud nemá kvalitní třepačku. Můžete ji použít pro všechny nápoje, které potřebujete během školení: předškolní doplňky, voda nebo post-školení.proteinový koktejl. Přistupujte k výběru šejkru zodpovědně, aby se proteinový koktejl nezměnil na hrudkovitou hmotu, kterou nelze pít.

4. Deník školení

Pro sledování pokroku je zapotřebí školicí deník. Do deníku zapište všechny podrobnosti posledního tréninku: počet přístupů, opakování v přístupu a použité váhy. Je důležité vědět, jak moc jste byli schopni zmáčknout na poslední trénink, a co byste měli očekávat během dalšího tréninku. Pečlivě stanovením všech podrobností tréninku se rychle dostanete k cíli!

5. Ručník

Pocení je normální! Ale nikdo nechce sedět na vašem potu. Přineste si s sebou ručník do posilovny, abyste si po extrémně těžkém cvičení otřeli simulátor a používali ho, když se vám potí oči.

6. Hudba

Mnoho lidí si myslí, že hudba je velkým motivátorem. Hlavní podmínkou je, že se vám líbí hudba. Vlastní playlist vám pomůže snadněji dosáhnout vašich cílů než to, co je obvykle součástí tělocvičen. Použijte svůj telefon nebo přehrávač a nezapomeňte na sluchátka.

7. Časovač a sledovač fitness

A konečně, pokud chcete sledovat každý krok v reálném čase, nezapomeňte si pořídit kvalitní pulzní měřič. Můžete ji použít k ovládání pulsu během kardio cvičení a je v intervalu, který potřebujete. Některé fitness trackery kromě čtení pulsu také poskytují informacespálených kalorií. Pokud je vaším cílem - zbavit se přebytečného tuku, pak se rozhodněte ve prospěch této techniky.

Pokud jste milovníkem tréninku okruhů, tréninku HIIT, tréninku Tabata nebo crossfitu, budete potřebovat intervalový časovač. Tyto časovače lze snadno přizpůsobit a snadno používat. Tímto způsobem se můžete soustředit na školení, ne počítání času na odpočinek. Někdy je časovač nejlepším způsobem, jak zlepšit kvalitu tréninku a překonat náhorní plošinu.

Doufáme, že již nebudete mít otázku, co si vzít s sebou do posilovny, a nic víc neodvádí pozornost od tréninkového procesu.

Zdroj:

http://www.bodybuilding.com/fun/gym-essentials-7-items-you-need-in-your-gym-bag.html