Čtyři nejlepší cvičení na simulátoru pro svaly na nohou

Cvičení s volnými váhami jsou důležitá. Ale můžete získat více ze svého cvičení nohou přidáním cvičení cvičení, které vám pomohou dosáhnout vašich cílů fyzicky.

Dokončení tréninku nohy bez použití simulátoru je možné, ale je to zatraceně těžké. Pokud trénujete svaly na nohou tvrdě, můžete být tak unavení, že sotva můžete vstát. Proto, protože končíte den nohou, přidejte několik cvičení na simulátorech, které dají svaly nohou pod další stres, aniž by se museli starat o formu nebo rovnováhu.

Nejlepší cvičební pomůcky pro nohy v hale

Tady jsou moje čtyři nejlepší cvičení na nožní stroji.

1. Squatový simulátor

Simulátor squatu

Při cvičení : Ne mnoho simulátorů simuluje pohyb skutečného squatu s volnými váhami, stejně jako simulátor pro squat. Squatting je jeden z nejlepších stavitelů kyčle a hýždí a měl by být hlavním cvičením každé nohy. Máte-li sklon k zádům, když squat, squat stroj vám pomůže naučit správný tvar. Proto je to dobrý způsob, jak se naučit dřepit, stejně jako dobrý, bezpečný způsob, jak dokončit svůjden nohou, když vaše nohy křičet pro vás zastavit.

Proč ho máme rádi : Standardní simulátory pro dřepy mají oproti Smithovu simulátoru vlastní výhodu, protože pohyb není ve svislé rovině striktně omezen; S squatovým trenažérem můžete dosáhnout dalšího horizontálního pohybu. Ramenní vycpávka je také velmi pohodlná v kontaktu s větší plochou než Smith simulátor.

Velká plošina nohou na dřepovém stroji vám dává prostor pro použití více poloh nohou, aby bylo možné snadno přesunout fokus z boků na hýždě a zadní stranu stehna. Simulátor je také vhodný pro techniky, které zvyšují intenzitu. Například:

  • Opakování s pauzou v dolním stupni pohybu
  • Jeden a půl, když si dřepete pouze polovinu každého dalšího opakování, dostanete20řezy píků pro každou sadu10opakování
  • Přerušení pauzy, umožňuje rychlé zadání a opuštění výchozí pozice.
  • Excentrické /izometrické pauzy v posilovně

2. Hack dřepy

Huck dřepy

O hnutí : Simulátor hack-squatu umisťuje vaše tělo přibližně uprostřed mezi stojícím squatovým trenažérem a squatovým squatovým simulátorem, který podporuje vaše tělo, aby ochránil dolní část zad. AnalýzaEMGukazuje, že stejně jako dřepy, hack-squat cvičenec zasáhne váš laterální široký sval.stehna a střední stehenní sval. Ale hack dřepy udělat lepší práci přes krátké a velké adductor svaly vnitřní stehna.

Také poskytuje velkou amplitudu pohybu kolem kolenního kloubu.

Proč se nám to líbí : Stejně jako u dřepového stroje, i velká plošina pro stroje s hack-squatem nabízí širokou škálu poloh nohou. To vám umožní přesunout fokus z vnitřku stehna na vnější stranu a ze čtyřhlavých svalů na hýždě a hamstringy - i když záleží také na hloubce squatu.

Pro doplnění vašeho plnohodnotného tréninku použijte1,25svéhojednorázového maxima , vykonejte poloprostory pouze v hlavní části soupravpohybového rozsahu . Udělejte to pro3z6 , aby zpochybnili kvadricepsy.

3. Leg Press

Leg Press

Pohyb : simulátor lisování nohou je simulátor kvadrické citace. Vytvořením téměř pravoúhlého úhlu mezi tělem a nohama, stlačení nohou snižujerozsah pohybukolem stehen, hašení hamstringů, aktivaci hýždí a směrování váhy na čtyřhlavý sval. Použití pozice dolní nohy zvýší váš quadriceps trénink ještě více.

Proč se nám to líbí : Opět platí, že velká platforma pro nohy simulátoru umožňuje změnit polohu nohou, aby se nastavila stimulace svalové skupiny. Jeden z mých oblíbených technik lisování nohou je nejlepší dát na sebeukončení tréninku.Vaším cílem je vytvořit4dropsets.Začněte s opakovaným maximem10 , proveďte10opakování a poté odstraňte přibližně20procent hmotnosti ( 10procent, pokud jste pokročilejší)a další10 .Opakujte toto, dokud na každé straně nezůstane pouze jedna deska.

Stejně jako u všech cvičení, ujistěte se, že děláte leg press se správnou technikou.71".Ale muži, kteří na to padnou, postrádají příležitost udělat základní práci na hýždě.Na rozdíl od lisu na nohu pracuje cvik na hýždě v širokém rozsahu pohybů kolem kyčelního kloubu, přičemž koleno je relativně stabilní.Pomáhá soustředit pohyb na hýždě a hamstringech.

Proč se nám to líbí : Je snadné naložit na zadek simulátor hýždí a protože nemusíte vyvážit zátěž, můžete pracovat naplno.Ve skutečnosti, po-selhání techniky, jako jsou dropsets, jsou velmi snadno realizovat na simulátoru hýždě.Snažte se měnit nohy bez zastavení mezi sadami.To dodá intenzitu a váš šťastný noha cvičení den téměř kompletní.

Odkazy:

Tesch, PA (1999).Racionální kulturistika: přesnost zvedání pro větší hmotnosta vyšší definice. Lidská kinetika.