Cvičení v posilovně pro dívky: dělat atraktivní zatáčky

Úvodní článek o tréninku dívek v tělocvičně naleznete zde. Zde se můžete dozvědět o výživě dívek během výcviku.

Pojďme si promluvit o cvičeních pro dívky v tělocvičně. Co častěji vidíte ženy vystupovat v tělocvičně? Cvičení srdce. A i když provádějí vzpírání, jedná se o činky o hmotnosti 2 kilogramy s nekonečným počtem opakování.

Jak jsme řekli, ženy musí zvedat těžší a více stimulující váhy, jako muži, aby budovaly svaly. I když simulátory poskytují dostatečnou stimulaci pro růst svalů, nic nemůže překročit základní cvičení a cvičení vlastní váhou.

Cvičení pro fitness v posilovně

Nyní se budeme zabývat několika základními multikloubovými cvičeními, která mohou být prováděna bez závaží, což zahrneme do vzdělávacího programu zejména pro dívky.

Deadlift

Uzávěrka je cvičení pro celé tělo, tj. Stimulace každého svalu v těle. Stanovaya tah zahrnuje nohy, záda, lichoběžník, abs, šikmé svaly atd. Stanovaya tah je nezbytný k vybudování plně rozvinutého těla. Pokud to neuděláte, pak vám chybí rychlé výsledky.

Squaty

Squatting je pravděpodobně nejúčinnějším cvičením, které můžete udělat pro plné rozvinutí nohou. Beztížné dřepy jsou základní cvičení, které se zaměřuje na horní nohy, čtyřhlavý sval a hýždě. Stejně jako mrtvé tahy, pokud nechcete squat, zradíte se. Je to nezbytné pro atraktivní nohy.

výpady

Výpadky fungují skvěle na hýždě, šlachách a čtyřhlavých svalech. Výpadky pomohou posílit vaše nohy a dát vám požadované křivky.

Pull-up

Při utahování působí zádové svaly, bicepsy a předloktí. Většina tělocvičen má pull-up s podporou, takže pokud nemůžete vytáhnout s vlastní tělesnou hmotností, bude tento trenér vám pomůže pull-up s hmotností nižší než vaše tělesná hmotnost. A vždy se můžete uchýlit k pomoci partnera, který vám pomůže v počáteční fázi školení.

Zásuvky na rovnoběžkách

Push-up na tyčích zatěžují hrudník, ramena a triceps. Push-up na tyče je vynikající cvičení pro rozvoj celé horní části těla, zejména ramena a triceps.

Většina tělocvičen má simulátor pro dělat push-upy s podpůrnými tyčemi, takže pokud nemůžete zvednout svou váhu, tento simulátor vám umožní push-up na mříže s hmotností nižší než je vaše tělesná hmotnost. I zde se můžete uchýlit k pomoci partnera, který vám pomůže zvednutím nohou.

Cvičení v tělocvičně pro dívky: doatraktivní křivky

Zde naleznete úvodní článek o tréninku dívek v tělocvičně. A zde se můžete dozvědět o výživě dívek během tréninku. Pojďme si promluvit o cvičeních pro dívky v tělocvičně. Co častěji vidíte ženy vystupovat v tělocvičně? Cvičení srdce. A i když provádějí vzpírání, jedná se o činky o hmotnosti 2 kilogramy ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.19 ( 4hlasů)
0