Dechová cvičení pro hubnutí břicha: 10 nejlepších cvičení

Tuk na břiše je nejvíce dráždivé hromadění nadměrné hmotnosti na těle. To je také vážnou hrozbou pro zdraví, protože to může způsobit mnoho nemocných vnitřních orgánů a pohybového aparátu. Nejčastějšími problémy, kterým lidé čelí, jsou cholesterol, infarkty, hypertenze, diabetes a další.

Tento tuk je velmi tvrdohlavý, jeho odstranění trvá mnoho měsíců. Musíte buď jít do posilovny, provádět vzpírání cvičení pro hubnutí, dělat kardio cvičení v kombinaci s dietou, která zahrnuje jíst pouze 1200 kalorií denně. Ale mnozí z nás nemají rádi v tělocvičně. V tomto případě, aby se zbavili přebytečných centimetrů v pase, doporučujeme provádět dechová cvičení na hubnutí.

Jak správně dýchat, jak zhubnout

Různé způsoby dýchání jsou nejlepším způsobem, jak snížit velikost pasu, pomohou vám dostat se do formy bez namáhání. Každý se může zbavit nadbytečného tukubřišní svaly pomocí této techniky. Respirační gymnastika ke snížení břicha rychle získává popularitu, protože je opravdu účinná. Tato cvičení, známá jako pranayama, jsou často označována jako jóga. Přinesou vám zdraví a dlouhou životnost, stejně jako zlepší trávení posílením břišních svalů. To je opravdu umění, ale vyžaduje pečlivou pozornost.

Zavěšené strany mohou být odstraněny pouze pomocí přísného, ​​stálého tréninkového režimu a diety s nedostatkem kalorií, měli byste utratit více energie, než konzumujete s jídlem. S největší pravděpodobností jste obětí tuku kvůli nedostatku fyzické aktivity nebo sedavé práce. Kromě toho, že takový pohled vám nepřináší krásu, stává se také hlavní příčinou diabetu a srdečních onemocnění. S cílem odstranit žaludek a znovu získat zdraví, zkuste začít zhubnout pomocí dýchání pomocí techniky jógy.

Dýchací membrána

Toto je jedno z nejefektivnějších a nejužitečnějších cvičení, jak si lehnout, aby tón svaly jádra. Pokud budete dýchat hlouběji, tisk bude pružnější. Při provádění tohoto cvičení je třeba použít membránu ke zvýšení objemu plic.

Abyste mohli vykonávat, musíte ležet na zádech. Dýchejte a sledujte svá prsa a břicho. Pokračujte v dýchání, ale snažte se to dělat hlouběji a hlouběji s každým dechem a výdechem.

Dýchání můžete cvičit kdykoliv během dne. S pravidelnýmvýkon, zlepšuje trávení a jdou všechny nežádoucí tuk z pasu.

Nenechte si ujít: Nejlepší cvičení pro hubnutí a snížení procenta tělesného tuku.

Hluboké dýchání

Hluboké dýchání zvládá stejně dobře jako nadváha jako tisková cvičení.

To je základní v pranayama, který je často používán v józe. Musíte mu dát jen 15-20 minut denně.

Toto cvičení začíná vstřebáváním kyslíku a je jednoduše nepostradatelné pro spalování kalorií. Stres vede k hormonální nerovnováze a často pociťujete hlad. Pokaždé, když zažijete hlad, vaše tělo přijímá jídlo a promění ho v tuk. Zahrnutím tohoto cvičení do každodenního života budete moci kontrolovat záchvaty hladu a hormonální rovnováhy.

Začněte sedět rovnou na židli nebo na podlaze a opírat se o zeď. Položte dlaně na kolena a zavřete oči. Uvolněte svou mysl a zaměřte se na dýchání. První 4 minuty dýchejte v obvyklém rytmu. Medituj. Dýchejte co nejhlouběji, počítejte od 1 do 4 během každé inhalace a od 1 do 6 během výdechu. Pokračujte dalších 10 minut a určitě se budete cítit svěží a spokojení.

Dech radiance lebky

Je to bezpochyby to nejlepší cvičení, aby se zbavili břišního tuku a posílily břišní svaly, zbavily se problémů dýchací povahy, nachlazení, únavy očí a jiných dráždivých látek. Pohodlně se posaďte a nadechněte se.Vdechněte břicho během výdechu. Pokračujte po dobu 30 sekund a poté se na 3 sekundy vraťte k normálnímu dýchání. Tento postup opakujte třikrát.

Stimulace dechu

Jak si můžete z názvu myslet, stimuluje vaše pocity a povzbuzuje vás celý den. Stejně jako relaxační technika Tai Chi pomáhá uvolňovat svaly. Začněte tím, že sedí přímo na stela, zavřete ústa a relaxujte. Při dýchání se počítejte pravidelným tempem. Toto dýchání je zaměřeno na abs, hrudník a plíce. Aby bylo možné zhubnout, proveďte toto cvičení 15 minut denně.

Dechové dýchání

Na rozdíl od prsu je tato technika dýchání zaměřena na bránici a svaly umístěné pod plícemi.

Tato technika se běžně používá k rozvoji vytrvalosti a energie, stejně jako k léčbě úzkosti. Vaším cílem je neustále dýchat takhle, každý den.

Podrobný návod jak dýchat v žaludku, jak zhubnout:

Posaďte se na židli, lehněte si na podlahu nebo se prostě stanete na úrovni. Prvním krokem je vyčistit mysl a zapomenout na všechny problémy a úzkosti. Jen se osvobodte od všeho, co vás dostane do hlavy. Položte ruce na žaludek, palce vedle pupku. Zhluboka se nadechněte, ujistěte se, že hrudník nevystupuje, nechte tisk natáhnout.

Zámek s létavým břichem

Létající hrad se také nazývá uddiyana bandha.

Jedná se o techniku ​​na vysoké úrovni, která je jedním z nejúčinnějších způsobů, jak se rychle zbavit nadbytkutuk Ale pouze zkušení studenti prajajámy to mohou praktikovat.

Začněte vsedě, zcela zatáhněte břicho. V této oblasti byste měli cítit prázdnotu. Pokračujte ve výdechu v této poloze a natáhněte bradu na hrudník. Držte tuto pozici po dobu 25 sekund, pak relaxujte a dýchejte obvyklým tempem několik minut. To pomůže snížit množství tuku na břiše, výrazně zlepší trávení a metabolismus.

dýchání v ústech

Dýchání ústy namáhá břišní svaly, uvolňuje a osvěžuje vás. Kromě toho je vynikajícím cvičením udržet tón obličeje a brady. Postavte se, posaďte se nebo si dokonce lehněte, abyste si mohli udělat cvičení. Otevřete ústa a dýchejte rovnoměrně a pomalu. Vdechujte při počítání až do 10. Výdech by měl být delší. To znamená, že pokud budete inhalovat po dobu 2 sekund, vydechněte po dobu 4 sekund. Nepřekračujte, udělejte to, co můžete. Opakujte 3x denně.

Pokud nemůžete inhalovat a vydechovat po dobu několika sekund, pak s největší pravděpodobností máte zrychlené dýchání. Pokud stojíte, zkuste toto cvičení.

Dech tisku

Absorbování břicha pro hubnutí, to je také nazývané "vakuum", bude rychle spálit vaše kalorií a zdůraznit, že váš tisk bude váš pas úzký, což je ideální pro rychlé hubnutí. Dejte na podlahu polštář, poklekněte na něj. Je to proto, abyste si neublížili kolenům. Vyčistěte své myšlenky a zavřete oči. Počet do 10 azačít dýchat. Výdech a počítat do 5, žaludek musí cítit vakuum stavu prázdnoty. Podržte po dobu 2 sekund a poté nadechněte. Opakujte 10 krát denně.

Absorpce břicha

Tato dechová technika vám umožní vydechovat veškerý vzduch z plic. Také vám pomůže nakreslit břicho co nejvíce S ním, břišní svaly, pohřben pod vrstvou tuku, ukazují se na světlo.

Položte ruce a kolena na podlahu. Zadní strana musí být klenutá, aby poskytovala podtlak. Plně vydechněte a zatáhněte břicho. Natáhněte plíce, jako byste dýchali, ale vzduch by do nich neměl proudit. Musíte zatáhnout přední stěnu břicha tak, aby se dotýkala záda (ne doslova, jen na maximum) a držet tuto pozici po dobu 10 sekund. Inhalujte pomalu a opakujte to samé 10krát denně, abyste získali lepší výsledky.

Abyste získali ploché bříško, musíte odstranit přebytečný tuk a přinést svaly v tónu. Lehněte si na zem, ohněte si kolena, nohy na podlaze. Se začátkem dýchání zatáhněte břicho tak tvrdě, jak můžete. Snažte se přitáhnout k podlaze a dýchat co nejhlouběji. Můžete dokonce dát ruku na tisk, abyste to cítili. Veškerá část dutiny břišní by měla být zasunuta. Držte pozici alespoň 10 sekund. Uvolněte se, pomalu vydechněte.

Můžete zkusit provést toto cvičení, zatímco stojíte zády ke zdi. Někteří se také domnívají, že je účinný v sedě. Pokud jste příliš zaneprázdněničas pro toto cvičení, můžete to udělat hned při čtení tohoto článku. To vám pomůže dosáhnout ploché bříško.

Hledání kratší a jednodušší cesty se někdy stává lepším řešením. Dechová cvičení nemusí vypadat velmi efektivně, ale určitě hrají roli ve vašem těle. Zvýší intenzitu tréninku. Dýchání s tiskem, břicho a bránice vám pomůže zlepšit vaši úroveň ve fitness. To znamená, že získáte všechny možné výhody a energii, abyste ztratili další centimetry.

Video - respirační techniky pro ploché břicho

Výhody dechových cvičení

Dýchání je nedobrovolný proces, pro který nenásledujeme žádné další úsilí. Ve skutečnosti však většina lidí nedýchá správně, a proto je nutné studovat správnou techniku ​​pro prodloužení života, dobrou náladu a zdraví.

Hlavní prospěšné vlastnosti respirační jógy:

  • Uvolňuje napětí- cvičení s hlubokým dýcháním zvyšuje dodávku krve do těla, snižuje pocit stresu, strachu a hněvu.
  • Čistí tělo- dýchání odstraňuje z těla 70% toxinů. Pokud tedy dýcháte nesprávně, v těle se hromadí toxiny, které mohou následně vést k vážným onemocněním. Čištění těla může být také prováděno pomocí 30-denní čistící stravy pro hubnutí.
  • Uvolňuje mozek - vysokýstresu a zvýšené úzkosti mohou vést k různým zdravotním problémům. Hluboké dýchání poskytuje kyslík do mozku a snižuje úzkost, uvolňuje tělo, což zase zvyšuje jasnost mysli a vnitřní klid.
  • Pomáhá zbavit se nadváhy- doplňkový kyslík vstupuje do těla, pomáhá spalovat přebytečné kalorií nahromaděné v těle a přispívá k hubnutí.
  • Přináší orgány do tónu- pohyby membrány během dýchací masáže životně důležitých vnitřních orgánů, jako je srdce, žaludek, játra, slinivka břišní a tenké střevo, a zlepšují se v nich krevní oběhy. Řízené dýchání také tóny břišních svalů.

Co je důležité si pamatovat

Tato dechová cvičení musí být prováděna systematicky. Nikdy je nedělejte na plný žaludek. Pokud Vám byla diagnostikována srdeční choroba, kýla nebo vřed, je lepší se poradit s lékařem nebo je zcela vyloučit, aby nedošlo k poškození jejich zdraví. Tato cvičení přinášejí vynikající výsledky, ale pouze v případě, že je provedete po mírném cvičení, jako je tai chi, jóga nebo chůze.

Provádění těchto technik s cílem zhubnout je nejlepší alternativou k jiným formám vzdělávání. Musí však být prováděny společně s vyváženým programem výživy pro hubnutí. Mohou být vyrobeny bez jakéhokoliv dalšího vybavení, a proto jsou k dispozicivšem.

Musíte se však jasně definovat a dozvědět se o nich dost, aby bylo možné dosáhnout vašich cílů. Nic nemůže být dosaženo bez úsilí! I když jste zmeškali jeden den cvičení, není to problém, za předpokladu, že se druhý den pokusíte a budete pokračovat v pokusu pokračovat. Při provádění těchto technik dopadá celá zátěž na břišní svaly, což pomáhá spalovat tuk kolem něj. Nemusíte chodit do posilovny a tam se potit. Taková přístupná a jednoduchá forma tréninku, jako je dýchání, je s vámi každý den, každou minutu. Pokračujte ve vyhledávání! Držte se těchto skvělých cvičení denně a uvidíte, že z břicha zmizí přebytečný tuk! Hodně štěstí ve vašem úsilí a zanechat zpětnou vazbu o svých výsledcích!