Gainer nebo protein: což je lepší pro získání svalové hmoty?

Gainer nebo bílkoviny, je lepší si vybrat pro vás získat svalovou hmotu? Jaký je rozdíl mezi proteinovým práškem a svalovou hmotou? Který z nich byste měli použít k dosažení požadovaného účinku při budování svalů? Dnes se budeme snažit odpovědět na tyto otázky co nejúplněji.

Co je lepší zvolit pro získání svalové hmoty - zesilovače nebo proteinu?

Na internetu můžete najít mnoho uživatelů, kteří se chtějí ujistit, že reklamy různých přísad jsou pravdivé a zjistit, který z nich by měl být použit, který z nich nebude škoda za vynaložené peníze a jak tyto prášky mohou zvýšit růst svalů.

Zde je nejčastější otázka:

„Dobrý den! Je mi 24 let, má výšku 178 cm, hmotnost 78,5 kg. Mým cílem je přibrat na váze a získat maximum svalů. Ale zároveň nechci získat ani minimum tuku. Co mám používat, bílkoviny nebo výtěžky? “

Dále by zpravidla měl existovat výčet různých značek bílkovinných prášků a přísad, které by měly být hodnoceny podle nejlepších vlastností. Ale než odpovíte na tuto otázku, měli byste se vrátit o krok zpět a pochopit, co vlastně jsou proteinové prášky a zisky:jsou zdrojem rychlých a pohodlnýchtekutá výživa.To je ono!

Nejpokročilejší kulturisté dokonce ani nepovažují proteinové prášky nebo přísadyza „přísady“ , spíše je považují za vhodný zdroj potravy. Například si nemyslíte, že pijete doplňky při pití sklenice mléka?čProto je pití proteinového koktejlu nebo gaineru stejné, kromě toho, že prášky jsou koncentrovanějším zdrojem tekuté výživy.

Takže nebuďte zmateni falešnými reklamami v časopisech, které ukazují skvěle vypadající kulturisty, kteří říkají, že klíčem k jejich úspěchu je pití"Super Duper Muscle Enlarger 4000".

Pokud jde o reklamu, musíte mezi řádky číst. Například: jen proto, že pan Olympia pije proteinové koktejly, to automaticky neznamená, že získal svůj titul jen kvůli nim.

Chcete-li zničit tento mýtus a ukázat vám, jak jsou reklamy někdy vytvářeny reklamou, podívejte se na následující příklad:

Ronnie Coleman pije balenou vodu.

A ...

Ronnie Coleman vyhrál pana Olympii.

Z toho vychází ...

Balená voda je klíčem k vítězství u pana Olympie.

Nyní všichni víme, že pitná voda je velmi důležitá nejen pro budování svalů, ale i pro život obecně. To však neznamená, že pití balené vody znamená pití„magického nápoje“ , který vám pomůže vytvořit tělo vašich snů.

Totéž platí pro bílkovinné prášky a. \ Tgeyneram. Ano, bílkoviny jsou nezbytnou živinou, kterou všichni musíme jíst, abychom mohli žít. Ale proteinový prášek nemá žádné speciální vlastnosti, které vám umožní budovat svalovou hmotu, má pouze vyšší obsah bílkovin než běžné produkty. Bez ohledu na to, co reklamy říkají nebo kdo je placeným zástupcem, tyto produkty nejsou ničím jiným než pohodlnou náhradou jídla.

Od té doby jsme pochopili, jak se provádějí chytré marketingové kroky, je čas přejít k tématu článku a odpovědět na otázku:

Gainer nebo Protein - Který z nich je lepší?

Existují 3 hlavní kategorie doplňků bílkovin:

1) - Proteinové prášky

Tyto prášky jsou téměř vždy izolovaným nebo koncentrovaným proteinem obsahujícím pouze stopová množství tuků a sacharidů. V typické lžíce bílkovinového prášku bude více než 20 gramů bílkovin a pouze pár gramů sacharidů a /nebo tuků.

2) - Gainers

Složení těchto prášků-je kombinací sacharidů a bílkovin v poměru 2: 1. Typická část zesilovače (což je obvykle pár velkých odměrných lžiček prášku) obsahuje více než 60 gramů sacharidů a více než 30 gramů bílkovin. spolu s trochou tuku.

3) - Náhrada potravin

Tyto prášky jsou také kombinací bílkovin a sacharidů. Ale v nich je poměr bílkovin k sacharidům zpravidla 2 až 1. Typická část prášku (která je obvykle balena v jednotlivých porcích) obsahuje více než 40 gramů bílkovin a bílkovin.asi 20 gramů sacharidů.

Nejlepší nástroj pro nábor svalů, který se nejčastěji doporučuje, je ...

Čistý protein!

Tento dodatek je jedním z těch, které musí být nutně uvedeny na seznamu výrobků. Je lepší použít izolát syrovátkového proteinu nebo směs proteinových izolátů (např. Iso-Smooth 4 Protein Blend). Průměrný člověk by měl jíst více bílkovin s jídlem,a ne více sacharidů , takže to je důvod, proč je nejlepší volbou proteinový prášek.

Nyní uvažujme o ziscích a náhradách potravin. Jsou volitelné pro použití a mohou být použity pouze v případě, že je pro vás výhodnější.

Potravinové náhražkyv baleních pro porcování jsou vhodné, pokud jste neustále na cestách a sami si nemůžete vařit normální jídlo. Vše, co musíte udělat, je zabalit si třepačku a vzít si spoustu náhradních tašek. A budete mít okamžité potraviny s vysokým obsahem bílkovin. Nyní, vzhledem k zvláštnostem výroby, jsou drahé, asi dvakrát více než proteinový prášek. Existuje však levné"domácí"verze přípravy jídla nahrazující čistý proteinový prášek jako základní přísadu. Všechny podrobnosti naleznete ve videu níže:

Ve většině případů se nedoporučuje používatzesilovače . Nejčastěji, ve formě další hmotnosti, dostanete z těchto nápojů jen přebytek tuku. Sacharidy, které se vyskytují ve velkém množství ve výtěžcích, způsobují nárůst inzulínu atím přispívá k hromadění tuku. Jediný čas, kdy bude maximální hladina inzulínu dobrá, je hned po dokončení tréninku tvrdé síly. Takže pokud chcete, můžete použít cvičitel jako koktejl po cvičení.

Nicméně můžete velmi snadno vyrobit koktejl bílkovin-sacharidů z čistého proteinového prášku a malé množství sacharidů pro použití po cvičení. To je obvykle levnější než kupovat zisk.

Je třeba zakoupitmaltodextrin (sacharidy v práškové formě)volně ložené v obchodě, kde se prodávají přísady pro domácí pivo a víno. Můžete si také koupitdextrózu (čistý cukr)a jednoduše ji přidat do hotového proteinového koktejlu.

Recept je jednoduchý: smíchejte asi 80 gramů sacharidového prášku (směs maltodextrinu a 50/50 dextrózy bude dokonalá) a 40 gramů čistého proteinového prášku. To vám poskytne dokonalý poměr sacharidů k ​​proteinům v poměru 2: 1

.

Make Mindful Shopping a ušetřit peníze na aditivech ...

Pokud se chcete dozvědět více tipů a triků, měli byste se přihlásit k odběru aktualizací stránek. Pravidelně dostáváte nové články do pošty, kde jsou rozluštěny všechny dezinformace o kulturistice a doplňcích spalování tuků.

Všechny studie již byly pro vás provedeny, věda analyzovala reálné případy, které ukazují, které přísady jsou prostě zbytečné. Také upozorníme na ty dodatky a tréninkové metody, které NEJSOU velmi efektivní, a ty, kterévám poskytne silné výsledky ve 100% případů ZÁRUKA!

Ale nebudete se jen dozvědět více o populárních sportovních doplňcích. Budete také dostávatkrok za krokem recepty , že každý může následovat, aby začal EASILY vytvářet své vlastní doplňkové vzorce přímo ve svém domě pro haléře.

Naučte se vše o skrytých reklamních taktikách, zjistíte, že můžete vždy učinit informované rozhodnutí pokaždé, když vyhodnotíte další„zázrak“doplněk! Pokud jste unaveni z utrácení svých těžce vydělaných peněz na"falešných"kulturistice a doplňcích tuků, které slibují všechno a NIKDY, pak se stačí přihlásit k odběru nových článků.

Na základě: http://leehayward.com/blog/protein-powders-vs-weight-gainers/

Gainer nebo protein: co je lepší pro získání svalové hmoty?

Gainer nebo bílkoviny, je lepší zvolit si pro vás získat svalovou hmotu? Jaký je rozdíl mezi proteinovým práškem a svalovou hmotou? Který z nich byste měli použít k dosažení požadovaného účinku při budování svalů? Dnes se budeme snažit odpovědět na tyto otázky co nejúplněji. Obsah článku Co je lepší zvolit pro získání svalové hmoty - zesilovače nebo proteinu? Gainer ...

Ohodnoťte tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 3.85 ( 1hlasů)
0