Hodnota mléka v kulturistickém jídelníčku

V tomto článku se budeme zabývat tím, zda je nutné jíst a v jakém poměru mléko, jak je užitečné a jaké procesy ovlivňuje. Skutečná otázka pro mnoho sportovců, kteří následují správný soubor mas, a proto pro jejich stravu.

Pijte mléko pro děti ...

Všichni víme, že fráze, pod záminkou které jsme všichni pili mléko jako dítě: „Děti pijí mléko, budete zdraví“. Zeptejte se kteréhokoli odborníka na výživu a on vám řekne, že konzumace tohoto živočišného produktu posiluje kosti, dodává sílu, podporuje rychlý růst svalů a zlepšuje celkové zdraví.

Mléko je bez nadsázky jedním z nejpoužívanějších produktů ve výživě kulturistů. Je opravdu nemožné, aby sportovec přišel s takovým darem přírody, protože se v mléce koncentruje obrovské množství vitamínů, makroživin, minerálů, bílkovin, sacharidů a mnohem více?

Vycházejme krok za krokem.

Unikátní složení mléka!

Abychom pochopili, zda stojí za to běžet do obchodu s mlékem nebo dávat na něj křížek, doporučujeme prozkoumat složení:

  • Mléčný tuk - 3,5%
  • Bílkoviny - 3,2%
  • Mléčný cukr - 4,7%
  • Voda - 87,4% a jak víme, že všechno jeNaše tělo, stejně jako svaly, se skládá z 80% vody.
  • Minerální látky - 0,8%

Tudíž na 100 gramů výrobku dostáváme:

  • Bílkoviny - 2,8 g
  • Sacharidy - 4,7%
  • Tuk 3,2 g

Zatím nevidíme žádné kontraindikace. Existuje však řada důležitých doporučení, která musíte mít na paměti.

Může být mléko smícháno s bílkovinami?

Laktóza obsažená v mléce je špatně strávitelná, a pokud ji pijete ze své stravy, zažijete trávení, pomalé trávení a plýtvání potravinami na výstupu.

Závěr č. 1:Pokud se rozhodnete pít mléko, nespojujte ho s jiným jídlem. A tak je těžké tvrdit, že mléko je užitečné, jak je zpíváno v písni.

Protein po tréninku je potřebný k nasycení těla rychlými bílkovinami, které nahradí náklady.

Závěr č. 2:Jakýkoli profesionální kulturista vám řekne: „Neinterferujte s mlékem a bílkovinami!“.

Důležitá poznámka: pokud nemáte dostatek peněz na bílkoviny, můžete ji nahradit mlékem, které bude mít samozřejmě menší účinek, ale přesto!

Domnívám se, že nestojí za zmínku o výhodách konzumace pouze přírodních produktů.

Závěr č. 3:Jedním z důležitých aspektů ve výživě kulturistů je, že musíte pít přírodní mléko, které není v prášku, které může být skladováno několik týdnů v chladničce.

A trochu o teplotě potravin:

Závěr č. 4:Kromě toho musí každý sportovec pít mléko pouze v teplém stavu, který zlepšuje trávení.

Uvedeme příklad. Sportovec vážící 80 kilogramů potřebuje 160 gramů bílkovin denně, aby získal toto potřebné množství, bude muset vypít asi 6 litrů mléka, což je velmi škodlivé. Zneužívání mléka může být škodlivé pro vaši formu. Je lepší jíst mnoho vaječných bílků, jejichž stravitelnost je 100%.

Vše, co potřebujete, je v mléku!

Dodržováním výše uvedených pravidel nebudete mít žádné problémy. V žádném případě by nemělo vylučovat mléko ze stravy, protože má vše, co může kulturista potřebovat!

  • Protein

Mléko obsahuje velké procento syrovátky a kaseinu a jsou zase bohaté na bílkoviny, které kulturisté potřebují k růstu a posílení svalů. Pokud používáte 1 sklenici mléka denně, zvýšíte denní příjem bílkovin o 30 gramů.

  • Kalorie

Mléko obsahuje velké množství kalorií, které jsou nezbytné pro výkonné cvičení. 2 sklenice nápoje vám poskytne 180 kalorií.

  • Vápník

Nejdůležitějším prvkem, na němž závisí síla a růst kostí, je vápník, který je hojný v mléce.

Aktivně se podílí na tak důležitém procesu, jako je svalová relaxace. Nedostatek vápníku snižuje produktivitu vzdělávacího procesu. Také, pokud jste ve fázi "sušení", pakZvyšující se příjem mléka vám pomůže při spalování tuků.

  • Komplex vitamínů

Mléčné výrobky jsou bohaté na vitamíny A a D. První pomáhá zlepšit zrak a druhou je steroidní hormon a zlepšuje vstřebávání vápníku. Velká koncentrace těchto vitamínů je pro tělo škodlivá, ale jejich kvantitativní obsah v mléce a potravinách je malý.

  • Voda

Vědci prokázali, že člověk sestává z více než 70% vody. Nejdůležitějším procesem v lidském těle je hydratace.

  • Sacharidy

Bez uhlohydrátů není místo, kde by bylo možné brát energii pro silový trénink.

Je dobré vědět!

  • Mléko je stejné. 2 litry tohoto produktu denně 100% vám pomohou při přibírání na váze. Jen nezapomeňte, že se doporučuje používat netučné mléko, jinak místo tuků získáte tuk. Mléko jde dobře s použitím sportovních doplňků, ale ne bezprostředně po tréninku, kdy vaše tělo potřebuje rychlé sacharidy a bílkoviny.
  • Do vaší stravy není nutné přidávat pouze mléko, ale můžete si také stravu obohatit o mléčné výrobky: jogurt, kefír a mnoho dalšího.
  • S mlékem můžete zvýšit svůj faktor podobný inzulínu.
  • Zlepšuje regulaci svalové vody.
  • Zvyšuje ukládání glykogenu.

Nějaká historie a zajímavosti

  • 1923 - Bernard Manfadden, vydávající časopis kulturistiky, dal mléku magické jméno - „Elixír síly“.
  • 1930 Kulturista Joseph Hysekonzumovat pouze mléko a žádné přísady, získal 12 kg svalové hmoty za 1 měsíc.
  • 1954 Steve Reeves, držitel titulu „Mister USA“, v rozhovoru uvedl, že mléko je jeho tajnou složkou při budování svalů.
  • 1959 Bruce Randall, kulturista v kategorii do 90,5 kg, se po několika letech tvrdého tréninku a každodenního pití 3 litrů mléka proměnil v obra o hmotnosti 181 kg.
Hodnota mléka v dietě kulturisty

V tomto článku se budeme zabývat tím, zda je nutné jíst a v jakém poměru mléko, jak je užitečné a jaké procesy ovlivňuje. Skutečná otázka pro mnoho sportovců, kteří následují správný soubor mas, a proto pro jejich stravu. Obsah výrobku Pít mléko pro děti ... Jedinečné složení mléka! Je možné míchat mléko s bílkovinami?

Ohodnotit tento článek
\ t
0

Hodnocení čtenářů: 4.18 ( 9hlasů)
0