Jak běžet v zimě

Když sněží venku, velké bílé drifty, led, a dům je teplý a útulný, jak se můžete donutit jít ven a běžet několik kol na stadionu nebo v nedalekém parku? Pro lidi, kteří jsou zvyklí vést sportovní životní styl, to bude snazší než kdy jindy. Ale lidé, kteří nežijí velmi aktivní sportovní život, se budou muset spojit a vynaložit úsilí, ale zároveň potřebujete znát několik povinných pravidel běhu v zimě.

Mohu běžet v zimě?

Samozřejmě má běh v zimě jednu převahu. Kromě toho je to vždy fyzicky vyladěné krásné tělo, navíc je to také nezbytné kalení. Během zimního období se nejen ochlazují dýchací orgány, ale také lidský imunitní systém.

Nepochybně pro zimní běh potřebujete silnou imunitu a za účelem jejího posílení můžete nalít studenou vodu, skočit z parní lázně do sněhu, ponořit se do ledové díry atd. Stojí za zvážení několik tipů, které vám pomohou tuto činnost. K tomu je první věc doporučeno poradit se s lékařem o přítomnosti těchto onemocnění, jako jsou:

  • Bolest páteře nebo kloubů
  • Onemocnění dýchacích cest
  • \ t
  • Křečové žíly
  • Nemoci močového systému
  • \ t
  • Hypertenzní abnormality
  • Onemocnění srdce

Nemáte-li výše uvedené nemoci, pak vám udělá dobrý krok.

Jak běh venku v zimě

Běh v chladném období by měl začínat pohodlnějšími teplotami, aby se tělo připravilo na nižší. Než začnete běhat, musíte udělat lehké cvičení, aby se zahřály klouby a svaly. Pokud jste trochu nemocní s ARVI nebo ORZ, pak by měl být jogging odložen až na konečné uzdravení. Samice může být aplikována na obličej speciální krém na počasí a ochranný balzám na rty, aby se zabránilo popraskání. Nováček atleti běh nejlépe každý druhý den nebo dvakrát týdně, aby nedošlo k přetížení jejich svalů a kloubů. Také, pokud neběžíte na speciálně upravené sportovní vzdálenosti, ale jen na ulici, pak si vyberte více osvětlené plochy, a tak, aby tam byl co nejmenší provoz, protože výfukové plyny vám nepovedou dobře.

Při jaké teplotě můžete běhat v zimě

Při jaké teplotě potřebujete běh v zimě závisí na stupni přípravy každé osoby. Pokud osoba nemá speciální temperování, pak by měla být spuštěna s kratšími (10-15 minut), pokaždé s prodloužením doby běhu o 5 minut. Kromě toho byste neměli běžet v mrazu pod 20 stupňů, jak můžete jednoduše chladit plíce. Také pokud je venku silná sněhová bouřeledu, aby nedošlo k pádu a zranění, je lepší se vzdát běhu a počkat, až se počasí zlepší. Pokud je trénovaný a zkušený sportovec, pak je schopen běžet na - 25 stupňů.

Jak dýchat při běhu v zimě

Je nutné dýchat při běhání nosem, protože mrazivý vzduch, který se dostává do nosních dutin, se zahřívá před dosažením plic, čímž zabraňuje onemocněním dýchacích cest. Pokud je těžké dýchat nosem, pak máte málo kyslíku, snižujete rytmus a pro vás to bude snazší. Je také možné dát teplý šátek na obličej v hořkém chladu a větru a dýchat přes něj.

Ráno běh v zimě

Mrazivý vzduch je velmi bohatý na aeroiony (záporně nabité mikročástice), které působí stimulačně na celé tělo, čímž přináší energii a energii. Dýchání studeného vzduchu během zimního běhu nasycuje naše tělo těmito ionty vzduchu. To je důvod, proč někteří běžci dávají přednost běžet v dopoledních hodinách, aby cítili prudký nárůst síly po noci odpočinku. Jak se zvyšuje tepová frekvence při běhu, pak někteří lidé považují za těžší relaxovat a usnout, takže raději chodí spíše ráno než večer. Ale obecně, ranní běh nebo večerní běh nemá velký význam.

Oblečení pro běh v zimě

[sam id = "1" kódy = "true"]

Nejdůležitějším pravidlem „oblékání“ pro běh je, že není ani horké ani studené. Samozřejmě si můžete koupit takové obleky pro běh v zimě ve speciálních sportovních obchodech, ale ne pro každého.To je k dispozici, protože nejsou drahé.

Pokud to peníze dovolí, můžete si koupit oblečení pro běh, můžete si je zakoupit podle doporučení tohoto videa:

Lepší si termální prádlo, nyní je k dispozici, není to drahé. Kalhoty a bunda pro běh je nejlepší koupit bolonyevye, udržují teplo dobře a nejsou foukané. Také se doporučuje nosit tílko, které absorbuje vlhkost. Také se doporučuje nosit teplý rolák tak, aby byl krk teplý. Ujistěte se, že nosí teplou čepici, to je lepší, aby vlněné, protože to potí hlavu a můžete rychle získat požadovanou část studené, a fleece, to je teplé a pohodlné. V případě silného větru přiveďte šátek a rukavice. Tenisky jsou nejlepší pro běh, ne nutně zimní, protože při běhu nohou je nepravděpodobné, že by zamrzly. Používejte jeden nebo dva páry teplých ponožek. Nenoste příliš mnoho oblečení, aby vás neohrožovalo a bylo pohodlné běh.

Rozdíly v provozu v zimě av létě

Samozřejmě existují určité rozdíly mezi provozem v zimě nebo v létě. Za prvé, je to teplota, pokud v zimě budete muset oblékat teple, pak v létě bude dostatek triček a šortky. Ale v zimě je tělo v mrazivém vzduchu dobře temperované. Je zde také rozdíl mezi zimními a letními běžeckými trasami. Pokud je snadné a pohodlné běh v létě, v zimě se stanou pokryty ledem, díky čemuž se stávají kluzké a ne bezpečné. Také v zimě je den kratší, a pokud váš běžecký pás není osvětlen, vznikají určité obtíže.

V každémV případě běhu je vždy prospěšné jak pro tělesnou zdatnost, tak pro zdraví celého těla. To nejen vám umožní spalovat další kalorií, ale také pomáhá vytvářet hormony štěstí, je směs stresu a deprese, pomáhá odstranit všechny škodlivé látky z těla prostřednictvím potu, posiluje kardiovaskulární systém a nasycuje tělo kyslíkem.

Jak správně běhat v zimě

Když sněží na ulici, velké bílé drifty, led a dům je teplý a útulný, jak se můžete donutit jít ven a běžet několik kol na stadionu nebo v nedalekém parku? Pro lidi, kteří jsou zvyklí vést sportovní životní styl, to bude snazší než kdy jindy. Ale lidé, kteří nežijí velmi aktivní sportovní život, se budou muset zabalit ...

Ohodnotit tento článek
0

Čtenáři Hodnocení: 3.96 ( 10hlasů)
0