Jak jíst, jak přibrat na váze

Kulturisté se často často ptají na otázku „Jak jíst, aby přibral na váze?“. Pokud sníte o tom, že se stanete velkými a silnými, tvrdě trénujete a nepokoušejte se přeskočit jídlo, ale skutečný výsledek je příliš daleko od toho, co jste očekávali, pak se nedobrovolně každý začne ptát: „Co dělám špatně? Co je moje chyba? “ Samozřejmě, že získáte malou váhu, šipka šupin se neochotně plíží nahoru, ale ještě jste nezískali dobrou svalovou hmotu. Možná se v určitém okamžiku můžete cítit frustrovaní, protože se snažíte tak tvrdě a efektivita vašeho úsilí je zanedbatelná. Ale nespěchejte, abyste se rozčilili a vzdali! V praxi je mnoho poruch se svalovou hmotou spojeno s výživou.

Pojďme označit, která tři základní pravidla výživy musí být dodržena, aby přibývali na váze:

  1. Je nutné konzumovat více kalorií, než budete trávit během dne.
  2. Je nutné konzumovat dostatek bílkovin.
  3. Je nutné jíst často a vyhnout se hladu.

Jak zvýšit počet kalorií?

Vzhledem k tomu, že pro růst svalové hmoty, je nutné neustále udržovat anabolický stav v těle. Jinými slovy, vaše tělo by mělo vytvořit více svalů, než je zničit (během cvičení astres). Také katabolismus se může projevit v těle - je to přesný opak anabolismu. Pokud nedodáváte vašemu tělu dostatek kalorií, pak ať se vám to líbí nebo ne, bude vaše tělo v katabolickém stavu a extrahovat potřebné látky z vlastních tkání.

Aby se tomu zabránilo, musíte spotřebovávat dostatek kalorií. Množství kalorií, které potřebujete, závisí na vaší aktivitě a vaší váze. Jedna věc na paměti je velmi jednoduché pravidlo: musíte jíst více kalorií, než spálíte během dne. Pokud to dokážete, pak je nárůst svalové hmoty nevyhnutelný.

Chcete-li spočítat, kolik přibližně potřebujete jíst kalorií denně, pak vynásobte svou hmotnost 20. Například, pokud vážíte 60 kg, pak musíte konzumovat alespoň 1200 kcal denně a výsledné kalorií by měly tvořit asi 60% sacharidů. , 30% proteinu a 10% tuku.

Zvýšení příjmu bílkovin

Není žádným tajemstvím, že protein je zodpovědný za růst svalové hmoty. Že to je stavební materiál pro svaly. Tělo cvičící osoby potřebuje zvýšený přísun bílkovin, aby se obnovila poškozená svalová vlákna.

Pro zajištění optimálního množství bílkovin v těle je nezbytné konzumovat 2 g bílkovin na 1 kg hmotnosti. Jezte více masa a mléčných výrobků, přidejte ořechy a ovoce do svého jídelníčku. Sportovní svalovou hmotu můžete použít k získání svalové hmoty.

Výkonová frekvence

Prakticky každý, kdo dosahuje dobrých výsledků v přibývání na váze, je krmen 5-6 krát denně. Kvůli takovému častému krmení vyživující osoba vyživuje tělo všemi potřebnými látkami a brání tomu, aby se tělo dostalo do stavu katabolismu. Musíte jíst každé 2-3 hodiny a pokaždé, když budete jíst, musíte mít bílkoviny, protože vaše tělo by je vždy mělo dostat, jinak to začne „dostat“ ze svalové tkáně.

Výživa po cvičení

Po cvičení, vaše tělo potřebuje více než kdy jindy příjem hojného množství bílkovin, aby se začalo s obnovou svalových vláken. Proto většina bílkovin byste měli jíst hned po cvičení. V žádném případě si nenechte ujít jídlo během tohoto období, protože všechny šťávy jsou vyždímány z těla během tréninku a je třeba je naplnit co nejdříve, jinak se tělo dostane do stavu divokého katabolismu a váš trénink bude ve vzduchu.

Stává se také, že po tréninku se zdá, že jíst není vůbec lov. V tomto případě se musíte nutit k jídlu. To je nejnepříjemnější, protože do svého jídla budete doslova nutit věci. Co můžete udělat, to jsou pravidla.

Kromě správné výživy nezapomeňte ani na vypracování kompetentního tréninku pro získání svalové hmoty a na zotavení po tréninku. Pak nebude vaše úsilí zbytečné!

Jak jíst, aby přibral na váze

Velmi často, kulturisté,zeptejte se sami sebe otázku "Jak jíst, jak přibrat na váze?" Pokud sníte o tom, že se stanete velkými a silnými, tvrdě trénujete a nepokusíte se přeskočit jídlo, ale skutečný výsledek je příliš daleko od toho, co jste očekávali, pak se nedobrovolně každý v hlavě začne ptát sám sebe: „Co dělám špatně? Co je moje chyba? “ Samozřejmě, že ...

Ohodnoťte tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.85 ( 1hlasů)
0