Jak odstranit tuk ze stehen? - Efektivní způsoby, jak udělat nohy štíhlejší

Samice stehen mají tendenci zhubnout, když je procento celkového tělesného tuku asi 18%. Pokud však chcete odstranit tuk z boků, takže tato část těla je štíhlá, elastická a estetická, musíte přesně vědět, jaký typ kyčlí máte. V opačném případě riskujete, že získáte extra libry svalů.

Myslíte si, že vaše nohy jsou příliš tlusté, nebo možná příliš svalnaté? Nebo si nejste jisti ani jedním z nich?

Chcete-li se dostat na cestu řádného tréninku, absolvujte tento test. To vám pomůže určit, zda potřebujete hubnutí nebo svalové ztráty:

Zkouška stavu stehen

  1. Vytáhněte ponožku dopředu, utáhněte celou nohu
  2. Utáhněte stehenní svaly
  3. V tomto místě vezměte horní vrstvu tuku a /nebo kůže
  4. .

Pokud je vrstva příliš tlustá , pak vaše boky mají určité množství nadměrné hmotnosti a můžete trpět celulitidou

.

Pokud se vám nepodařilo nic chytit , vaše svaly jsou velké a dostatečně silné, takžestarat se o celulitidu a přebytek tělesného tuku

Jak zhubnout v bocích

Použijte tyto tipy, aby vaše boky byly štíhlejší a odstranily se tuky zevnitř.

1. Vyvarujte se takových cvičení jako dřepy

Vyhněte se takovým cvičením, jako jsou dřepy, výpady, ohýbání nohou, zvedání těžkých břemen v dřepu, natahování nohou a zvedání těla na lýtkách, zejména s těžkými váhami. Tato cvičení nepomáhají zhubnout v bocích. Vyhněte se tréninku na stirmasteru. I když se všeobecně věří, že toto cvičení snižuje objem stehen, ve skutečnosti je zaměřeno na stehenní svaly a naopak je může zvyšovat. Silový trénink dělá svalovou tkáň více. Můžete to udělat, když vytáhnete tuk ze stehen a získáte představu o tom, jak vaše svaly vypadají.

2. Kardio cvičení ke snížení objemu kyčlí

Toto je hlavní zbraň ve vašem arzenálu. Vaším cílem by mělo být spalování veškerého tuku bez budování svalů. Abyste toho dosáhli, musíte se vyvarovat přetížení svalů boků. Pokud pracujete s kardio vybavením, nastavte nízký odpor (například na eliptickém nebo rotopedu) nebo na malém svahu (na běžeckém pásu). Pro maximální efektivitu však provádějte tréninky se středně vysokou intenzitou (v závislosti na tom, jak často trénujete). Použijte měřič tepové frekvence. Když děláte cvičení na ulici, vyhněte se kopcovitému terénu.

3. Trvalékardio cvičení pro spalování tuků bez zvýšení objemu

Pomohou zamezit přetížení svalové tkáně, což činí svaly velkými a objemnými. Namísto toho je dlouhodobý kardio trénink (například dálkový běh) zaměřen na vypracování menších svalových tkání, jejichž růstová kapacita je omezená. Výsledkem je posílení svalů při spalování tuků, aniž by se v bokech budovalo svalstvo. Na druhou stranu se snažte vyhnout krátkým kardio přístupům (např. Sprint, intenzivní intervalový trénink). I když pomáhají zbavit se tuku, dalším efektem bude budování svalů. Běh na dlouhé vzdálenosti je jedním z nejúčinnějších cvičení pro získání štíhlých boků a nohou. Běžec na dlouhé vzdálenosti je obvykle majitelem velmi štíhlých nohou, zejména ve srovnání se sprintery, jejichž nohy jsou velmi svalnaté.

4. Běh na hubnutí a tvarování těla

Běh na dlouhé vzdálenosti je zvláště užitečný pro ty, kteří mají velké svaly, protože to pomůže snížit velikost svalů a množství tuku kolem svalové tkáně, čímž se zmenší boky. To nakonec změní velikost a tvar vašich boků a lýt. To znamená, že aby se zmenšila velikost boků, musíte běžet na běžeckém pásu na dlouhé vzdálenosti s malým nebo nulovým sklonem. Pokud běh vypadá příliš obtížně nebo nemůžete běžet, zkuste trénovat na eliptickém trenažéru s nízkým nebo žádným odporem. Při provádění je velmi důležité držení tělacvičení na tomto simulátoru. S správné držení těla, vaše hýžďové svaly, svaly na vnější straně stehna a svaly hamstring (zadní strana stehna) bude vypracován, a quadriceps (přední části stehna) se sníží, takže se vyhnete budování objemné svaly na bocích.

5. Silový trénink

Poté, co jste ztratili určitou váhu, je čas přemýšlet o silovém tréninku. Pokud potřebujete zvýšit svalovou hmotu a získat tvar a pružnost boků a hýždí, můžete se uchýlit k těmto cvičením. Abyste měli nohy fantastické krásy, potřebujete svaly. Proto, pokud vaše tělo ztratilo svou pružnost a tvar po ztrátě hmotnosti, tento vzdělávací program pomůže obnovit jeho původní tón a vzhled.

Nezvedejte příliš velkou váhu (přibližně 70% maximální hmotnosti při přiblížení), takže vaše svaly budou silnější, krásnější a odvážnější a vyhnete se nesmyslnému zvýšení zdánlivého objemu svalů.

Jinými slovy, zaměřte se na opakování, nikoli na zvýšení zátěže. Pro mesomorfy (lidé, jejichž svaly rychle přibývají na váze a dlouhodobě zůstávají v dobrém stavu) mohou být tato cvičení zbytečná.

6. Vytrvalost

Měli byste se snažit zaměřit na výsledek, kterého chcete dosáhnout. Nemůžete spalovat tuk na některých místech, zejména ve vnitřním stehně. Je nemožné zbavit se nadváhy. Podkožní tuk rovnoměrně popálencelé tělo, když začnete zhubnout. Vnitřní část stehna - jedna z těch částí ženského těla, jejíž podkožní tuk půjde na poslední. Pamatujte, že musíte být realističtí a sami si stanovovat cíl zhubnout, vzít v úvahu genetiku, typ těla a přesnou úroveň tělesného tuku. Pouze tímto způsobem můžete dosáhnout dokonalých výsledků a proporcí.

Pamatujte, že to vyžaduje čas a vůli.

7. Jasný vzdělávací program

Prohlédněte si program „Vizuální efekt pro ženy“ (viz také „Vizuální efekt pro muže“). Pokud se potřebujete zbavit dalších centimetrů (tuků nebo svalů), nebo pokud máte pocit, že vaše svalová hmotnost je příliš velká - měli byste si to přečíst .. Autor se dotýká tématu touhy stát se fit a krásným bez bláznivého a prudkého nárůstu svalů. Jeho program také vážně ovlivňuje problém nadměrné svalové hmoty a představuje jasnou strategii pro změnu stravovacích, silových a kardio tréninkových programů zaměřených ne na zvyšování svalstva, ale na jejich snižování. V první kapitole autor píše:

„Už vás nebaví, že nikdy nedosáhnete velkých a silných hodnot, protože nemáte dostatek testosteronu? Prolomím pro vás toto a další mýty, které ženy neustále slyší a říkají ženám ženám. “

„Vizuální efekt pro ženy“ také nabízí řešení pro snížení počtu svalů, pokud se cítíte příliš velký. Zde je výňatekjedné z kapitol této práce:

„Mnoho žen máatletické nohy a boky, kteréchtěli by být štíhlá a prominentní.Toto je obzvláště běžné u těch, kteří kdysi měli špatný tréninkový program. I přesto, že se jedná o zakázané téma, ukážu vám triky, které opravdu fungují. “

Na základě:

http://www.superskinnyme.com/slim-thighs.html

Jak odstranit tuk ze stehen? - Efektivní způsoby, jak štíhlejší nohy

Ženské boky mají tendenci zhubnout, pokud je podíl celkového tělesného tuku přibližně 18%. Pokud však chcete odstranit tuk z boků, takže tato část těla je štíhlá, elastická a estetická, musíte přesně vědět, jaký typ kyčlí máte. V opačném případě riskujete, že získáte extra libry svalů. Myslíš ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.03 ( 4hlasů)
0