Jak rychle pumpovat lis doma na kostky

Nafouknutý tisk se pro některé lidi může jevit jako nedosažitelný cíl, ale lze toho dosáhnout správnými metodami. Na krátkou dobu můžete tisknout s "kostkami", pokud budete věnovat pozornost své stravě a třídám s příslušnými cvičeními. Nejrychlejší způsob, jak vytisknout tisk doma nebo v tělocvičně, je přistupovat k problematice komplexně a správně posoudit její původní data a schopnosti.

Ano, v týdnu není možné pumpovat 20% nebo více podkožního tuku a více. Ale pokud máte spíše ploché břicho, ale chcete reliéf kostky, pak můžete mírně upravit dietu a cvičení, vyzvednout sadu cvičení a za týden můžete vidět výsledek.

Jak rychle pumpovat?

Je možné rychle dostat krychle na žaludek, ale nebude to fungovat, pokud se v týdnu vypustí tisk, pokud je velké množství podkožního tuku. Pokud máte procento tuku asi 10-12%, můžete rychle zlepšit úlevu břišních svalů pomocí výživy a správného komplexucvičení. Pokud je procento tuku na břiše mnohem vyšší, pak musíte nejprve odstranit tuk z břicha a poté odklopit reliéfní kostky.

Zahrnout do dietních sacharidů

Jeden z tajemství dostat ideálně nahuštěný tisk - existuje spousta sacharidů. Pokud je vaše strava nezdravá, není možné pumpovat vyvážený tisk, který chcete. Jíst obiloviny, protože jsou bohaté na vlákninu a jsou stráveny pomalu. Rafinované sacharidy jsou rychlým zdrojem energie, což je činí nevhodnými pro dlouhá cvičení. Jíst pohanka, ovesné vločky, pšeničná kaše a hnědá rýže.

Jíst zdravé bílkoviny

Aby bylo možné rychle budovat svaly, vaše tělo potřebuje správné bílkoviny. Při snídani jíst dostatek bílkovin. Nebudete mít hlad, pokud vaše první jídlo bude obsahovat proteiny. To vám pomůže spálit přebytečný tuk a zviditelnit svaly v dolní části břicha. Kuřecí maso, vaječné bílky a řecký jogurt jsou dobrými zdroji bílkovin.

Konzumovat správné potraviny, aby se rychle vyvinuly kostky

Většina zpracovaných potravin, které kupujete, obsahuje mnoho kalorií a velmi málo živin. Obsahují velké množství cukru a tuku a nepřispívají k hubnutí a dokonalému tisku. Vyhněte se výrobkům, které obsahují olej, kukuřičný sirup, umělá barviva a sladidla. Zahrnout ovoce a zeleninu ve vaší stravě, aby vaše břišní svaly energetické živiny, kterénezbytné pro jejich růst.

Pít velké množství vody

Konzumace velkého množství vody vám pomůže zhubnout a zvýšit metabolismus .To je velmi důležité, pokud se snažíte dosáhnout dokonalého tisku rychle. Vypněte všechny sladké nápoje, jako je soda a šťávy, protože obsahují velké množství cukru.

Jezte v několika krocích

Nemusíte se hladovět, pokud chcete dostat napjaté břicho. Když nejíte, vaše tělo nedostane všechny potřebné kalorií a uloží je jako tuk. Když jíte ve více dávkách, váš metabolismus se urychlí a získáte dostatek energie na trénink.

Jak rychle vyvinout lis na kostky: školení

Zdravá strava je důležitým aspektem, ale měli byste také hrát sport, pokud chcete získat dokonalý tisk. Práce na břišní svaly získat tisk s "kostky", ale nejen na ně. Všechny svaly v těle musí být dobře utažené a musíte mít dobrou svalovou hmotu, pomůže spálit více kalorií i v klidu a ztratit více přebytečného tuku.

Nejlepší cvičení pro břišní svaly:

  • bar
  • vleže s zvedacími nohami
  • kolo ležící

Pravidelné tréninky pomohou posílit ramena, záda a abs. Musíte budovat svaly na celém těle, ne jen na břiše, abyste budovali svaly. Ideální silový trénink zahrnuje cvičení pro všechny svalové skupiny.:

  • mrtvý tah
  • dřepy
  • výložníky
  • \ t
  • cvičení s činkami

Kardio cvičení jsou cenné pro ty, kteří chtějí získat dokonalý tisk rychle. Pravidelné kardio cvičení bude spalovat hodně tuku. Zahrnout některé z nich do svých kardio rutin:

  • běžící
  • plavání
  • Tenis
  • box
  • jízda na kole

Na jednom místě jsme shromáždili nejlepší cvičení na hubnutí.

Nejúčinnější budou vysoce intenzivní tréninky s krátkými přestávkami mezi nimi. Diverzifikujte cvičení, abyste zpochybnili své tělo. Vaším úkolem je trénovat různé svalové skupiny během každého tréninku. Cvičení může být k ničemu, pokud děláte stejné programy každý den.

Rychle stahujeme tisk ke kostkám: soubor cvičení

Použijte tento soubor cvičení pro trénink břišních svalů.

Na základě:

http://buildthemuscle.org/bodybuilding/how-to-get-six-pack-abs-fast/