Jak rychle zhubnout: 3 jednoduché kroky, ověřené vědou

Existuje mnoho způsobů, jak zhubnout v krátkém čase. Nicméně, většina těchto metod vás nechá v krutém a nespokojeném stavu. Nemáte-li žádnou vůli, hlad vás bude vzdát a vzdát se všech svých plánů na samém začátku procesu hubnutí. V tomto článku vám řekneme, jak rychle zhubnout. Zvažte, že ztráta hmotnosti je velmi obtížná z několika důvodů:

  • Je psychicky velmi obtížné začít konzumovat méně kalorií;
  • Velké množství přebytečného tuku je těžké v krátkém čase ztratit, ale trvá déle než několik týdnů;
  • Rychlý úbytek hmotnosti je často doprovázen stejným rychlým návratem do výchozího bodu.

Jak rychle zhubnout aodstranit žaludek

Náš tříkrokový plán zahrnuje:

  • Snížit chuť k jídlu.
  • Ztrácíte hmotnost kvůli tukové hmotnosti.
  • Zlepšit zdraví a posílit imunitu.

První krok - Minimalizace množství spotřebovaného cukru a škrobu

Nejdůležitější věcí, kterou je zhubnout rychle, je úplné odstranění všech cukrů, škrobu a rychlých sacharidů z dietního plánu.

Jedná se o dva typy produktů, které aktivně stimulují produkci inzulínu. Pokud jste o tom neměli ani ponětí, pak víte, že inzulín je hlavní hormon zodpovědný za hromadění tuku v našem těle.

V případě, že hladina inzulínu prudce klesne, má tuk vynikající příležitost zbavit se nadbytečného tuku, protože tělo okamžitě začne štěpit tukovou tkáň a ne sacharidy.

Co jiného je užitečné při snižování hladin inzulínu? Ledviny se začnou zbavovat přebytečné vody a sodíku v těle. A to přímo ovlivňuje otok a nadváhu v důsledku nadbytku tekutiny v těle.
Následující grafy jsou z vědecké studie porovnávající dietu s nízkým obsahem sacharidů a nízkotučné stravy u žen s nadváhou.

Skupina žen používajících dietu s nízkým obsahem sacharidů jedla k plnému nasycení, zatímco u těch, kteří se podíleli na omezení příjmu tuku, došlo kkalorickému deficitu a hladu .

Snižují se významně sacharidy, hladiny inzulínuse sníží a automaticky začnete konzumovat méně kalorií a bez prožívání útlaku z hladu.

Zhruba řečeno, pokles hladiny inzulínu v těle přepne práci vašeho těla do stavu "autopilota", který automaticky zaměřuje svou činnost na odstranění nadbytečné tukové tkáně.

Abychom to shrnuli : Snížení příjmu cukru a sacharidů škrobem sníží hladiny inzulínu, utopí nepříjemnou chuť k jídlu a ztratí váhu bez neustálého pocitu hladu.

Jak zhubnout rychle s výživou

Druhý krok - Proteiny, tuky a mnoho zeleniny

Každé jídlo by se mělo skládat z bílkovin, tuků a sacharidů (ze zeleniny s nízkým obsahem sacharidů). Pokud se vám podaří navrhnout svůj výživový plán na tomto jednoduchém principu, pak množství spotřebovaných sacharidů se automaticky dostane do normálního stavu - a to je 20-50 gramů denně.

Zdroje proteinů:

  • Maso - hovězí, kuřecí, vepřové, jehněčí, telecí, králičí, slanina atd.
  • Ryby a mořské plody - losos, pstruh, lastury, krevety, chobotnice, krabi, humři atd.
  • Vejce - domácí vejce jsou ideální, protože jsou nejvíce obohacena omega-3 mastnými kyselinami.

Význam velkých množství bílkovin v organismu by neměl být podceňován.

Proteiny v odrůdě jsou nezbytné pro urychlení metabolismu a jeho spalování až na 100 Kcal denně bez zohlednění fyzické námahy.

Strava bílkovin také skvěle působí na potlačení myšlenek na jídlo, které nás neustále pronásleduje kolem 60%.Jíst více bílkovin vám ušetří od touhy běžet v noci do ledničky a nasýtit vás do takové míry, že automaticky začnete jíst v přibližně 440 kaloriích méně denně.A to je jen kvůli přidání proteinu do stravy ...

To znamená, že pokud jde o úbytek hmotnosti, bílkoviny jsou králem živin.Bod.

Zelenina s nízkým obsahem sacharidů:

  • Zelené listy - hlávkový salát, špenát, mangold, hořčice, čekanka
  • Bylinya koření - petržel, koriandr, bazalka, rozmarýn, tymián atd.
  • Pekingské zelí
  • Celer
  • Ředkvičky
  • Mořská zelenina
  • Houby
  • Zelí (čerstvé nebo fermentované)
  • Avokádo
  • Chřest
  • Okra
  • Okurky (čerstvé nebo solené, nejdůležitější - bez přidaného cukru)
  • Kopr
  • Květák
  • Zelené fazolky
  • Brokolice
  • Červené papriky
  • Jalapeno papriky (součást tabasco horké omáčky)
  • Zucchini
  • Růžičková kapusta
  • Rajčata
  • Lilek
  • Mrkev
  • Cibule
  • Pór
  • Vodní kaštany
  • Tuřín
  • Dýně
  • Rutabagna
  • ]
  • Artyčoky
  • Kořen celeru

Svůj talíř můžete naplnit zeleninou tak, jak chcete.Zelenina může být konzumována ve velkém množství, aniž by se starala o to, že překonáte horní hranici denního příjmu sacharidů (20-50 gramů denně).

Strava založená pouze naMaso a zelenina znamenají spotřebu velkého množství vlákniny, vitamínů a minerálů nezbytných pro plnohodnotné lidské tělo. Dieta neznamená použití obilovin - neexistuje žádná fyziologická potřeba.

Zdroje tuku:

  • Kokosový olej
  • Máslo
  • Olivový olej
  • Salo
  • Vepřový tuk

Jezte dvakrát až třikrát denně. Pokud se na oběd cítíte hlad, přidejte další jídlo do svého rozvrhu.

Nebojte se jíst tuk. Pokud se pokusíte dodržovat dietu s nízkým obsahem sacharidů a nízkým obsahem tuku, pak očekáváte úplné selhání. V této situaci se budete cítit vyčerpaní, unavení a vyčerpaní. Tak se rychle vzdáváte všech plánů a nepřicházíte k požadovanému cíli.

Ideálním olejem na vaření je kokosový olej. Je bohatý na triglyceridy se středním řetězcem. Tyto tuky přinášejí větší spokojenost s naším žaludkem a dokonce mírně nutí metabolismus.

Není důvod se obávat těchto přírodních tuků, nový výzkum ukázal, že nasycené tuky nemají žádný vliv na stav srdce a jeho stabilní výkon.

Shrnutí : Zajistěte, aby ve vašem jídle (z našeho seznamu zeleniny) byly bílkoviny, tuky a sacharidy. Při stabilizaci množství sacharidů spotřebovaných na 20-50 gramů denně se tedy významně snižuje hladina inzulínu.

Cvičení pro rychlý úbytek hmotnosti

Kroktřetí (není povinné, ale žádoucí) - Cvičení třikrát až čtyřikrát týdně

Není nutné povinně chodit do posilovny denně. Ale důrazně se doporučuje.

Ideální možností by bylo navštívit posilovnu 3-4 krát týdně. Nejprve zahřejte svaly, cvičte vzpírání a pak se protáhněte.

Pokud jste v posilovně, kontaktujte svého místního trenéra, který vám pomůže.

Praktikováním trakčních cvičení můžete spalovat ještě více kalorií + nechcete, aby váš metabolismus klesal. Metabolismus - hlavní účastník procesu hubnutí.

Studie o dietách s nízkým obsahem sacharidů ukázaly, že jejich kombinace s cvičením v posilovně dokonce pomůže vybudovat sval.

Pokud vzpírání není vaší silnou stránkou, cvičte alespoň lehké kardio zátěže: ranní běhání, plavání, kolečkové brusle a jízdní kolo.

Shrnutí : Bylo by hezké dělat silový trénink. Pokud se to nehodí, proveďte kardio zátěže.

Nepovinná složka plánu - Týdenní den s doplňováním sacharidů

Jednou týdně si můžete vzít den volna, ve kterém můžete vstřebat všechny druhy různých sacharidů. Mnoho si vybere na tuto sobotu.

Samozřejmě je důležité snažit se věnovat více pozornosti zdravým zdrojům sacharidů, jako jsou ovesné vločky, rýže, brambory, sladké brambory a různé druhy ovoce.

To by se však mělo stát pouze jednou týdně.Jinak nebude mít vaše celá strava žádný význam.

Pokud chcete jíst něco škodlivého, pak by bylo hezké to udělat na tomto "víkendu".

Upozorňujeme, že nezdravé potraviny samozřejmě nemohou být povinné. Pouze ona v minimálním množství vám pomůže regulovat činnost štítné žlázy a leptinu.

Během víkendu získáte nějakou váhu, ale během následujících dvou dnů se této zátěže snadno zbavíte a nebudete cítit žádný rozdíl.

Souhrnně : Pokud chcete jíst něco škodlivého, dejte mu jeden den - nebude to mít negativní vliv na obecný plán stravování.

CO JSOU O KALOROCH A OBJEMU PORTIONŮ?

Není nutné počítat kalorie, pokud jste na dietě s nízkým obsahem sacharidů.

Pro výpočet kalorií by však bylo hezké použít tuto kalkulačku:

Kalkulačka kalorií

Překlad tlačítek kalkulačky je uveden níže:

Stačí zadat parametry a kliknout na tlačítko „CALCULATE“. Ve skutečnosti jsou tyto kalkulačky v globální síti plné, napínají vyhledávač a snadno najdou pár.

Vaším hlavním cílem je zajistit, aby hladina sacharidů byla udržována mezi 20 a 50 gramy denně. Budete mít zbytek kalorií, které potřebujete k jídlu tím, že jí protein a tuk.

Shrnutí : Není třeba počítat kalorie v dietě s nízkým obsahem sacharidů. Hlavní hodinkypočet spotřebovaných kalorií (20 - 50 gramů denně).

Několik dalších tipů na rychlé hubnutí

Obecně platí, že vše, po čem byste měli usilovat, je:

  1. Snížit potraviny bohaté na sacharidy.
  2. Jezte bílkoviny, tuky a zeleninu.
  3. Udělejte 3-4 krát týdně (což je volitelné, ale žádoucí).

Existuje však několik užitečnějších tipů pro urychlení procesu hubnutí.

Nejedná se o kola staré babičky, ale o fakta, která byla dlouho potvrzena vědou.

Pijte vodu:Výzkum ukazuje, že pitná voda půl hodiny před jídlem pomáhá absorbovat výrazně méně kalorií a ztrácí o 44% větší váhu. Voda ve velkém množství může také zvýšit metabolismus, ale jen mírně.

Pijte kávu nebo čaj:Pokud jste blázni do kávy a čaje, pak pijte tolik, kolik chcete - tak můžete svůj metabolismus dále rozptýlit.

Jíst vejce k snídani : Studie ukazují, že lidé, kteří nahradili obilovinovou snídani vajíčky, se v následujících 36 hodinách necítí hladoví a ztrácejí o 65% větší váhu.

Použijte malé talíře : Studie ukazují, že lidé automaticky konzumují méně, když používají menší talíře. Zvláštní, ale opravdu to funguje.

Spánek jako dítě:Špatný spánek je jedním z nejsilnějších rizikových faktorů nadváhy a obezity - starat se o pravidelný, zdravý spánek.

Shrnutí : Tři pravidla- To je vše, ale pár dalších tipů nikdy nebolí.

Staneš se profesionálem v boji proti tuku a nadváhy!

Během prvního týdne můžete snadno ztratit asi 7 kilogramů, pak bude ztráta hmotnosti pomalá, ale stabilní.

Pokud jste noví ve stravě, pak se vše pravděpodobně stane rychle. Čím větší váhu bude vaše tělo potřebovat ztratit, tím rychleji to půjde v prvním týdnu.

Během prvních několika dnů se budete cítit trochu zvláštně. Vaše tělo spaluje sacharidy celý život, nyní se musí přizpůsobit procesu spalování tuků.

Slabé stránky v této dietě se nazývají „sacharidová chřipka“. Prochází za pár dní. Malé množství sodíku v soli pomůže zbavit se této slabosti.

V této dietě se většina lidí cítí velmi dobře, pozitivně a energicky. V tomto bodě se stanete pro ziroszhiganiya.

Dieta s nízkým obsahem sacharidů přináší mnoho výhod nejen v procesu hubnutí:

  • Snižuje hladinu cukru v krvi
  • Snižuje množství triglyceridů v organismu
  • Snižuje špatný cholesterol
  • Zdravý, přirozený cholesterol stoupá s tímto
  • Normalizuje krevní tlak
Shrnutí : Ztráta hmotnosti začne rychle, ale jak rychle závisí na vaší plnosti a fyziologických vlastnostech. Snížený příjem sacharidůMá pozitivní vliv na celkové zdraví.

Neměli byste hladovět

U zdravotních problémů se před zahájením této diety poraďte s lékařem.

Snížení příjmu sacharidů a hladiny inzulínu vede ke změně hormonální nálady celého organismu. Jako výsledek, váš mozek a tělo upřímně chtějí zhubnout.

To vede k výraznému snížení chuti k jídlu a hladu - to jsou hlavní příčiny přibývání na váze.

Dobrá zpráva pro ty, kteří milují okamžité výsledky - rychlá ztráta přebytečné tekutiny s takovou dietou každé ráno sníží vaši váhu.

Pokud se budete řídit tímto plánem výživy, můžete jíst až do úplného nasycení a zároveň zhubnout. Vítejte v ráji!

Jak rychle zhubnout: 3 jednoduché kroky prokázané vědou

Existuje mnoho způsobů, jak zhubnout v krátké době. Nicméně, většina těchto metod vás nechá v krutém a nespokojeném stavu. Nemáte-li žádnou vůli, hlad vás bude vzdát a vzdát se všech svých plánů na samém začátku procesu hubnutí. V tomto článku vám řekneme, jak rychle zhubnout. Všimněte si, že ztráta hmotnosti je velmi obtížná ...

Ohodnotit tento článek
\ t
0

Hodnocení čtenářů: 4.33 ( 24hlasů)
0