Jak rychle získat svalovou hmotu bez chemie

Už vás nebaví být tenký, ale nevíte, jak rychle získat svalovou hmotu? Mé 9 tipů vám pomůže vzít váš metabolismus pod kontrolu a dosáhnout svalového růstu bez chemie s pomocí přírodní kulturistiky!

Dnes se s vámi chci podělit o kvalitní rady a poradit vám, jak rychle získat hmotnost a svalovou hmotu. Hned vás upozorním, že moje rady jsou vhodné pouze pro opravdu hubené kluky, kteří mají zjevný nedostatek svalů na kostře. Vím, co to je - být schopen jíst všechno, ale zároveň nemít příležitost vybudovat kapku hromadných svalů. Už jsem to prošel. A dobře rozumím, jak s vámi lidé kolem vás zacházejí, pokud jíte tolik, kolik chcete, a to vás nijak neovlivní. Ne vždy se dostanou k ostatním, že je to prokletí než manna z nebe.

I když jsem také proti těm, kteří tvrdí, že pro tuto chorobu neexistuje žádný lék, protože už to všechno vyzkoušeli. To je největší lež, kterou musíte přestat každý den opakovat. Možná jste zažili několik metod pro sebe, ale nikdy jste neudělali to, co jste opravdu potřebovali udělat. Mé devět tipů vám pomůže získat zdravou váhu v krátkém čase. Těch devět tipů je na mě odborně testováno, takže výsledek je zaručen.

9 předpoklady pro přirozené získání svalové hmoty

1 - Vlak nejvýše hodinu

Ujistěte se, že program, který jste si vybrali pro hodiny v hale, nevyžaduje více než hodinu. Zaměřte se spíše na kvalitu a intenzitu cvičení než na objem a banální působení vašeho těla a svalů. Existuje mnoho studií, které lze snadno najít na internetu. A říkají, že trénink déle než hodinu má negativní vliv na hormonální pozadí těla. Kromě toho, aby si vydělal na zdravou váhu, je nutné se více angažovat, a ne déle.

2 - Výživa se musí stát zvykem

Poslouchejte, na samém začátku článku jsem vyjádřila soustrast chlapcům s takovým problémem, ale musím jen říct: JE TO DŮLEŽITÉ PŘESUNIT NA PĚST! Chcete-li opravdu rozvíjet váhu, musíte se zaměřit na potraviny jako zdravý zvyk a ne nějaké pozadí.nezbytnosti. Je nutné přeprogramovat své tělo a jeho genetické predispozice. Váš případ je zvýšený metabolismus, který dokáže absorbovat a plně strávit kalorii příliš rychle. Takže, pokud budete jíst třikrát denně, a dokonce i vysoce výživné potraviny, bude vaše tělo stále asimilovat vše toto. Snažte se jíst 5-6 krát denně každé 2-3 hodiny, aby měl váš metabolismus vždy co dělat.

Videa pro přirozené kulturisty, co potřebujete a co byste neměli používat pro školení

Video o tématu hromadného sběru ectomorph

3 - Přestat přemýšlet o doplňcích stravy a sportovní výživě

Už nějakou dobu jsem byl ve vašich botách. A proto nemohu ani spočítat, kolikrát mi tyto přísady selhaly. Pochopte, že doplněk stravy má jednu přímou funkci - být PŘÍDAVNÝ. To nebude mít vliv na váš postup nebo neúspěchy v posilovně. Většina doplňků výživy pomáhá získat krátkodobou váhu v důsledku vody v těle. Samozřejmě, že efekt nebude dlouho přetrvávat - váha zmizí. Jediný typ doplňku stravy, který doporučuji, je proteinové prášky a nápoje ze série Gatorade a Powerade ihned po tréninku.

4 - Strávit méně energie mimo hlavní trénink

Přirozeně hubení kluci přestaň hádat po špatné straně. Vaše váha je součástí vaší osobnosti. Neměli byste hledat další typy aktivit mimo tělocvičnu - více odpočinku, spánku, užívat si života. Přímosvou energii zdravým způsobem pro tělo.

5 - Pochopit, co znamená pojem „přebytek kalorií“

Zde je něco jiného, ​​co jsem už unavený ze slyšení každý den: "Nezáleží na tom, jak moc jím, nemůžu přibrat na váze." Už jsem to slyšel milionkrát a s pevnou důvěrou mohu říci, že jste smrtelně špatně. A vím to, protože jsem to vždycky říkal, dokud jsem se nestal impulzivním stavitelem. Většina z nich si myslí, že jedí hodně a dokonce příliš. Pokud však nezvyšujete váhu, znamená to jen jednu věc - opravdu nejíte dost! Měli byste přehodnotit a přehodnotit svou stravu a zaměřit se na potraviny s vyšší nutriční hodnotou. Pamatujte: chcete přibírat na váze - jíst více.

Když se zabýváte změnou stavu těla a jeho tvaru, je třeba tento proces trochu urychlit. Vaše tělo zpočátku nechce zvyšovat hmotnost - obecně se o to nestará. Tělo musí být coaxing a žádá o dlouhou dobu, která se zpočátku může zdát poněkud nepříjemná.

6 - Sledujte pokrok

Jak je uvedeno výše, všechny vaše atletické aktivity by měly zapadnout do období ne delšího než hodinu. Ale co je důležitější, je nutné denně vyhodnocovat průběh těchto cvičení. Je to tak jednoduché, že většina lidí tento okamžik nechtěně ignoruje. Místo toho bezmyšlenkovitě protahují své tréninky na dvě hodiny.

Pokud jste opravdu naladěni na sadu mas, pak byste měli dát vše v plném rozsahu, NEUCHOVAT statistiky pokroku v počtu opakovánía při zvyšování hmotnosti skořápek. To bude také škodlivé, jak přejídání. Vaším úkolem je kvalita, ne záznam množství. Všechno musí být v rozumu.

7 - Změna počtu opakování každé 3-4 týdny

Takže začnete přibírat na váze a svalové hmotě, aniž byste poslouchali hloupé rady. Ale je tu další tip - změnit počet opakování každé 3-4 týdny. To se provádí proto, aby se zabránilo stavu, ve kterém tělo „stoupá“ v mrtvém bodě a jednoduše přestane nabírat na váze. Aby se takovým zónám zabránilo, je nutné přizpůsobit těleso namáhání různého stupně závažnosti. Koneckonců, stres dělá vaše svaly rostou. Tato taktika je mnohem jednodušší než přidávání nových cvičení nebo zvyšování počtu přístupů.

8 - Přejídání praxe

Jen nezapomeňte - tato možnost je vhodná pouze pro extrémně hubené kluky. Ale jednou týdně můžete cvičit. Pokuste se přejet ihned po tréninku. V této době jsou vaše svaly zaměřeny na přijímání kalorií v obrovském množství a na jejich umístění na správnou cestu - do nových a nových svalů. V takových dobách roste růst velmi rychle a pouze v těch oblastech těla, kde je to opravdu nutné. To by samozřejmě nemělo být zneužíváno, ale vzácné praktiky přinutí vaše tělo, aby „rozpoznalo“ velké množství jídla a od vás vyžadovalo více. Tato kontroverzní strategie má stále své vlastní kouzlo, nenechte si ujít tento okamžik.

9 - Přemýšlejte o sportovní výživě pro růst svalů

Ano, ano, ano, řekl jsem, že to nestojí za tonaděje na sportovní výživu. Ale pokud prostě nemůžete konzumovat více kalorií, pak správně vybrané doplňky vám pomohou spotřebovat více kalorií a začít růst. A myslím koktejly a všechny druhy krků. Namísto jednoho jídla, které se skládá z rýže, kuřete a zeleniny, stačí jeden takový koktejl vypít.

Pomáhá také hodně mezi jídly. Jen se ujistěte, že za předpokladu, že tři jídla denně, nepijete více než tři takové koktejly. Udělej si je sami, z ovoce a bílkovinového prášku.

Hodně štěstí při budování svalů!

Jak rychle získat svalovou hmotu bez chemie

Už vás nebaví být tenký, ale nevím, jak rychle získat svalovou hmotu? Mé 9 tipů vám pomůže vzít váš metabolismus pod kontrolu a dosáhnout svalového růstu bez chemie s pomocí přírodní kulturistiky! Dnes se s vámi chci podělit o kvalitní rady a poradit vám, jak rychle získat hmotnost a svalovou hmotu. Okamžitě varovat - ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.7 ( 5hlasů)
0