Jak trénovat na dovolené, neztrácet tvar

Přichází čas na dovolenou, což znamená, že brzy se všichni vydají na odpočinek na moři nebo v horách. Mnoho lidí se obává, jak se vypořádat s tréninkem, protože je těžké najít tělocvičnu nebo prostor pro hraní sportů, zatímco pryč.

Proto jsme připravili soubor cvičení pro trénink na dovolené nebo odjezdu, který netrvá moc času, nevyžaduje další vybavení (pouze jeho vlastní tělesná hmotnost) a umožní vám zůstat ve formě bez návštěvy posilovny.

Zůstaňte fit - bez ohledu na to, kde se nacházíte - tato cvičení můžete provádět přímo v hotelovém pokoji.

Skutečnost, že budete odpočívat, neznamená, že byste měli opustit svůj režim stravování a cvičení. Ano, dovolená je přestávka a čas na odpočinek. Pokud jde o fyzickou podobu, která je obtížně zvládnuta, může týden přejídání vést k vážným následkům pro tuto postavu.

Program školení o dovolené

Udělejte si nějaký čas v dopoledních hodinách, abyste provedli některé z těchto cvičení (nebo je udělejte jeden po druhém v rámci celého programu). Nebudete tak zcela ztrácet svou fyzickou podobu - i když se vám bude líbit vzácné pivo a přejídat se v bufetech v hotelu.

  1. Kliky:Snižte své tělo, dokud vaše hruď nebude 3 cm od podlahy. V sofistikovanější verzi, provádět kliky na posteli.

  1. Racek:Postavte se, jako když děláte kliky, a pak ohněte lokty o 90 stupňů tak, aby lokty byly na podlaze.Při udržování rovné polohy těla natáhněte ruku na stranu a přidržte druhou ruku. Pak vytáhněte ruku dopředu. Proveďte cvičení po dobu 15 sekund a poté vyměňte ruce.

  1. Dej mi pět:Lehněte si na záda na postel a položte na ni nohy. Zvedněte boky tak, aby byla vaše pánev zvednuta. Natahujte každou ruku střídavě, jako byste dávali pět. Udržujte své boky nahoru.

  1. Prkno s výtahy:Lehněte si do prkna (jak je popsáno v cvičení „Racek“). Z této pozice přemístěte ruce a změňte jejich polohu na prodloužené. Vraťte se do výchozí polohy desky a pokračujte v cvičení po dobu 30 sekund.

  1. Podřepování na jedné noze:Postavte se na jednu nohu, udržujte rovnováhu a snižte ji do nejnižší polohy.

  1. Kroucení dotekem prstů:Postavte se s nohama širokými a roztáhněte ruce od sebe. Ohněte se a levou rukou poklepejte levou nohou, pak jděte nahoru. Opakujte po dobu 30 sekund a vyměňte strany, dotýkejte se pravé nohy levou nohou.

  1. Twisting Lunge:Vezměte si pozici s pravou nohou vpředu a podržte polštář na natažených pažích. Otočte trup a ramena co nejvíce doprava; návrat do výchozí polohy. Proveďte cvičení po dobu 30 vteřin a pak změňte nohy a otočte doleva.

Jak trénovat vdovolená, neztrácet tvar - video komplex

Pro ty, kteří chtějí pokračovat ve výcviku na dovolené, je lepší zvolit střediska typu Punta Cana, která se specializují na aktivní odpočinek. Tam můžete nejen zmírnit svalové napětí, omladit a vyrovnat, ale také dělat aktivní cvičení. Skvělá volba pro ty, kteří nechtějí přerušit hodiny a relaxovat s celou rodinou. Můžete kombinovat volný čas, sport a zábavu!