Jak vybavit posilovnu doma není drahé

Jste fanouškem tréninku, který nemusí vždy najít čas na trénink, nebo nejste vždy rádi, když navštívíte přeplněnou a někdy i drahou tělocvičnu? Pokud byste měli na výběr, chtěli byste přenést posilovnu do svého domova?

Přiznejme si to, všichni vedeme rušný životní styl a trávíme po celou dobu v hale, jako to bylo na vysoké škole, už není možné. Pracujeme 50+ hodin týdně, máme sociální závazky, rodiny ... a vyvstává další otázka, kdo bude chodit se psem? V životě je taková doba, kdy je téměř nemožné vstoupit do posilovny v rozvrhu.

Zařízení pro domácí posilovnu

\ t

Dobrou zprávou je, že budování domácí posilovny je snadné a může být mnohem levnější, pokud víte, co koupit.

Dnes budeme přidělit určité vybavení, které může být instalováno doma pro rychlé cvičení, pokud není možné navštívit posilovnu.

Č. 1 - Pěnové válce a /nebo Spouštěcí zařízení

To by mělo být součástí vybavení pro všechny nadšence fitness nebo každého, kdo by chtěl zlepšit své zdraví. VálečkyPěna a vlastní vybavení pro myofasciální relaxaci jsou nejjednodušší a nejlepší věci, které můžete pro své tělo rychle cítit lépe.

Můžete si vybrat válec z pěny nebo půl válce ne více než 10-20 dolarů a budou sloužit vám celý život. Při výběru se ujistěte, že válec je vyroben z hustého materiálu, protože měkký materiál se zlomí a nebude fungovat tak, jak má. Ještě lépe, následovat železářství a vybrat kusy PVC potrubí s průměrem 6-8 palců, které stojí pouze 5 dolarů!

Pokud se opravdu zajímáte o udržení vysoké kvality z hlediska zdraví a mobility, vyberte si zařízení Trigger Point Therapy, které není drahé.

№2 - Závěsné smyčky Závěsný trenažér

Závěsné smyčky, jako je TRX a Jungle Gym, se stávají stále populárnější díky jejich všestrannosti a možnosti použití kdekoli. Existují doslova stovky cvičení a pohybů, které jsou prováděny s jednoduchými popruhy. Můžete dělat všechno od vytahování až po výpady, ohýbání a dřepování na jedné noze.

Smyčky stojí od $ 50 do $ 150 a mohou být připevněny na zeď, strom nebo dokonce nad zavřenými dveřmi. Vzhledem k ceně, kterou byste zaplatili za simulátor, aby se všechny tyto cvičení, jako je Bowflex nebo Total Gym, je to velký nákup.

Doporučuje se nakupovat hotové smyčky pro bezpečnost a pohodlí, ale pokud dáváte přednost tomu, abyste dělali všechno sami, můžete jít do obchodu se sportovními potřebami a vybrat si 6palcovýpásy za méně než 10 dolarů. Někteří dokonce přijdou se smyčkami na koncích, které můžete použít jako rukojeť. Buďte opatrní při tréninku s jejich použitím.

Č. 3 - Posuvné kotouče

Posuvné kotouče se používají ke zkomplikování různých hmotnostních cvičení, snižují stabilitu a vyžadují velkou sílu. Jsou založeny na kusu plastu, který je navržen tak, aby usnadňoval klouzání na hladkém nebo kobercovém povrchu, což z nich činí vynikající doplněk do domácí posilovny.

Značka Valslide představuje disky ve výši 25 USD za pár, ale můžete si v domě vyrobit vlastní věci. Některé používají kování, frisbees a dokonce i papírové desky. Buďte kreativní.

Některé z nejoblíbenějších cviků s posuvnými disky jsou zpětné útoky, posuvné kliky, pohybující se z jedné nohy na druhou s protahováním nohou zpět (kučeravé šortky) a tělové pily. Tam jsou nekonečné možnosti pro řadu vašich oblíbených cvičení!

Č. 4 - Gumové trubky a pásky

Najdete je ve většině sportovních obchodů nebo online, jakékoli velikosti, tvaru a tloušťky, které potřebujete.

Pásky lze použít k přidání odporu k různým cvikům nebo k vytvoření vlastního. Liší se v nákladech, ale pokud si vyberete spoustu různých velikostí, někdy můžete získat ještě více.

Výhodné jsou světelné pásky.Použití pro různé rotační a stabilizační cvičení ramenních kloubů. Mini stuhy a velké stuhy se používají k udržení cvičení, které stabilizují boky a hýždě.

Č. 5 - Horizontální tyč univerzálního výcvikového simulátoru

Univerzální horizontální trenažér je králem cvičení trupu a hlavním asistentem pro ty, kteří chtějí získat impozantní tvar a vybudovat super silný trup. Horizontální tyčový simulátor, jako je Iron Gym, je levný a lze ho snadno připevnit k většině dveří.

Na počátku se většina lidí nemůže snadno zvednout nebo se sama zvednout, proto doporučují používat široké pásky pro pomoc, které lze snadno zakoupit online. Značně usnadní práci, protože poskytují další podporu pro každé stoupání.

Chcete-li připevnit vodorovnou tyč, jednoduše nesete jeden konec nad lištu a proveďte smyčku na druhém konci konce pásku a utáhněte. Páska musí bezpečně zavěsit tyč. Možná budete potřebovat malou stoličku, abyste mohli umístit konec pásky na podpěru, překřížte nohy nad podlahou a pokračujte k vytahování.

Č. 6 - kolo pro tisk

Pokud jde o stavbu silného centra a lisovacích kostek, neexistuje lepší nástroj než lisovací kolo. Existuje mnoho velikostí, ale v každém obchodě můžete dokonale najít malé dvojité kolo.

Nemá případy použití milionu a můžete předpokládat, že ji nepotřebujete. Vše, co můžete udělat, je perfektní pro kolový lisvelmi jednoduché. Tak proč znovu objevovat kolo?

Č. 7 - Geary

Pokud jde o funkční cvičení, nepostradatelné jsou váhy. Musíte strávit pár dolarů, obecně, každá váha vás bude stát asi dva dolary za libru, ale budete potřebovat malou sadu, která zůstane s vámi na celý život.

Weights získaly velkou popularitu ve funkčním posilovacím tréninku. Liší se od činek tyčící se rukojetí, která způsobuje, že se těžiště pohybuje dále od ramen, což jim umožňuje pohyb. To je jedinečná výhoda, která jim umožňuje být používán v dynamických cvičeních, jako jsou kyvné závaží, s hodem nebo s odpočinkem, které jsou podobné olympijským stoupáním, ale bezpečnější.

Mohou být také použity k doplnění cvičení odporu, jako jsou dřepy, mrtvé tahy, výpady a bench press. Další plus váha, můžete udělat spoustu práce s pouze jednou váhou, hlavní věc je použít správně. Doporučujeme si koupit knihu nebo disk s popisem všech možných pohybů s váhami, nebo dokonce vzít hlavní třídu z trenéra. Malá zásoba znalostí poskytne dlouhou cestu vpřed!

Vyzkoušejte tento bonus pro domácí cvičení:

Zahřívání

  • Válcování pěny (5-10 minut)
  • Střídavé spouštění nohou zvednuté pod úhlem 90 °, 10 na každé straně
  • Glute Bridge, pánevní výtah, 10 krát
  • Klečení kyčelního kloubu Stretch, protažení stehna, stojícího na kolenou, po dobu 30 sekund na každé straně
  • Klečící T-páteř Twist, T-kroucení na jednom koleni
  • \ t
  • Dřepy, 6 krát
  • Spiderman Lunges, útoky Spidermana, 5 na každé straně

Zatížení

Pokyn :Přechod mezi cvičeními jedním písmenem. Proveďte například Set A1 a pak Set A2, pak jděte zpět na první a tak dále, neudělejte 3 sady každého cvičení. Měli byste odpočívat, abyste obnovili dýchání přibližně 30-60 sekund po každém cvičení .

A1) TRX Zadní noha zvednutá Split Squat, dřepy s nohou upevněné na zadní straně ve smyčce TRX 3 × 6-8 /na každé straně
A2) Uchopení brady, vytahování vodorovné tyče 3 × 10
B1) Nohy v TRX Pushupech, push-up s smyčkami 3 sady s nejvyšší možnou částkou
B2) Posuvník Hamstring Curls, pohybující se z jedné nohy na druhou s ohýbáním nohou zpět 3 × 10
C1 Kettlebell Clean a Press, zvedání na hrudi a jednoruční váha 3 × 6 /na každé straně
C2) Kettlebell Swings, kyvné konvice 3 × 15
C3) 1-ramenná TRX řada, tahání jednou rukou za smyčku 3 × 10 /pro každou ruku
D) Výkyvné koly, cvičení s přítlačným kolem 3 × 10-15

Tato cvičení pro domácí posilovnu by vám měla pomoci dosáhnout vašeho fitness cíle!

Jak vybavit posilovnu doma není drahé

Jste fanouškem tréninku, který nemusí vždy najít čas na trénink, nebo nejste vždy rádi, když navštívíte přeplněnou a někdy i drahou tělocvičnu? Pokud byste měli na výběr, chtěli byste přenést posilovnu do svého domova? Přiznejme si to, všichnivést rušný životní styl a strávit celou dobu v hale, ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 2.68 ( 2hlasů)
0