Jaká sportovní výživa pro hubnutí by měla být použita?

Pro správné hubnutí je nutné vytvořit správnou dietu, která pomůže spálit tuk s minimální ztrátou svalů. Koneckonců, ztráta hmotnosti nastává pouze za podmínky, že počet spálených kalorií převyšuje spotřebované. V takových podmínkách bude tělo hledat další zdroj energie. A může použít naše svaly jako zdroj kalorií.

V takových podmínkách v procesu hubnutí budete vážit méně a vypadat mnohem horší. To je způsobeno pomalejší metabolickou rychlostí a zvýšením hromadění tuků se ztrátou svalové hmoty.

Aby se tomu zabránilo, musíte dodržovat správnou dietu, na které nebudete hladovět, ale množství spotřebovaných kalorií bude normální. To vám pomůže sportovní výživa pro hubnutí.

Sportovní výživa pro hubnutí: zvolte nejúčinnější doplňky

Pokud přijdete k myšlence, že musíte být úspěšní při hubnutísportovní doplňky pro spalování tuků, pak tento článek je to, co potřebujete! V něm budeme zkoumat nejoblíbenější drogy a zjistit, jaký je jejich vliv na naše tělo.

Jaká sportovní výživa je lepší pro spalování tuků?

Jak často tyto otázky od nováčků slyším. Obvykle se zhluboka nadechnu a naladím se na dlouhou zdlouhavou přednášku o výhodách zdravé a správné výživy. A víš co? Když jsou přesvědčeni, že jim neprozradím velké tajemství, nebudu jmenovat magický prášek ani zázračnou pilulku, jejich zájem okamžitě zmizí. Stává se to a takové, podrážděné, náhle přerušují rozhovor, který začal. Samozřejmě, protože vše se ukáže být jednoduché a nezajímavé! Nikdo nechce slyšet, že vytrvalost a tvrdá práce v posilovně je nejlépe doplněna racionálním výpočtem kalorií a živin, a nikoli kouzelnou pilulkou. A marně.

Kdyby zůstali a naslouchali do konce, dozvěděli by se, že výživové doplňky jsou důležitou součástí budování svalové hmoty, spalování tuků, zlepšování pozornosti, paměti a pracovní kapacity, což v konečném důsledku vytváří obdivuhodné tělo. Nezáleží na tom, kdo jste - kulturista, profesionální fotbalista nebo „víkendový bojovník“ - všichni se snaží zlepšit své tělo.

Jaká sportovní výživa je lepší pro spalování tuků?

Od 70. let 20. století začal kult reliéfního těla. Tisíce a tisíce dětí šly do gymnázií, kde pro ně bylo těžké železo vyschnout a zvýraznit svaly. Každý den jsou bezunavený dělat dřepy, mrtvé tahy a lisy. I dnes, renomovaní kulturisté nemohou rozpoznat: tato cvičení jsou klasická kulturistika. Jsou vždy přítomny ve všech sportovních programech, protože už dávno prokázaly svou účinnost.

Průkopníci v oblasti kulturistiky také chápali důležitost správné a vyvážené výživy - hlavního katalyzátoru růstu svalů a spalování tukové tkáně. Dodržovali proteinovou dietu a doplňovali zbylé kalorií sacharidy a tuky. Nic se nezměnilo - a v našich dnech je správná výživa základem pro rychlejší svalovou hmotu. Je však třeba poznamenat, že moderní kulturisté všech věkových kategorií a úrovní postupují mnohem rychleji než jejich předchůdci. Proč se to děje? Proč by si přirození kulturisté, kteří popírají jakékoliv chemické přísady, nyní dostávali elementární strie na hýždě a bocích?

MODERNÍ ATHLETY A TELOBUILDOŘI VŠECH VĚKŮ A ÚROVEŇ POKROK VÍCE NEJMÉNĚ NEŽ JEJICH PŘEDSTAVITELÉ.

Hlavním důvodem je použití potravinářských přídatných látek. Ještě v minulém století se na trhu objevilo několik léků, které někteří sportovci zahrnuli do své každodenní stravy. Přírodní kulturisté museli věnovat zvýšenou pozornost výživě a správné organizaci tréninků, aby se snížilo spalování svalů. Oni také potřebovali, aby se více fyzické úsilí, aby zůstali na stejné úrovni sti sportovci, kteří nezanedbávali přísady. Dnes můžeme pozorovat totéž, až na to, že světové standardy jsou nyní mnohokrát odlišné. Pokud chcete snížit množství tuku, nezáleží na tom, z jakých důvodů: ze zdravotních důvodů, pro estetické účely, pro zlepšení výkonu, pak potřebujete

.
  1. znát své tělo a vytrvat směrem k vašemu cíli
  2. vědět, které léky existují a jak mohou být pro vás užitečné pro snížení tukové hmoty

V současné době existuje mnoho různých společností, které vyrábějí potravinářské přídatné látky a slibují vynikající výsledky v minimálním čase. Zpravidla se pro jejich vývoj neuskutečnilo mnoho vědeckého výzkumu, takže si můžete myslet, že se jedná pouze o reklamní kousek, že vám tyto léky nepomohou dostat se do správné formy. Nyní ale jasně chápeme, že doplňky stravy jsou jen ... doplňky každodenní tvrdé práce, intenzivního tréninku a sportovní stravy. V každém případě, pokud se náhle rozhodnete trochu schnout a zhubnout, neměli byste opustit posilovnu a správnou výživu. Udělejte si rytířský tah: prostudujte si informace o potravinářských přídatných látkách a vyberte si ten, který vám pomůže dosáhnout vašeho cíle. Níže se dozvíte o nejúčinnějších lécích, které prošly všemi vědeckými testy. Neztrácejte peníze za neznámé přísady pochybné kvality!

Jaká sportovní výživa pro hubnutí?

BCAA

Aminokyseliny s rozvětveným řetězcem jsou nenahraditelnéaminokyseliny (leucin, isoleucin a valin), které mohou být získány z proteinu. Tyto aminokyseliny jsou okamžitě absorbovány svaly, jsou potřebné před, během a po cvičení pro jejich maximální využití. Aminokyseliny navíc vytvářejí anabolické prostředí ve svalové tkáni. Souhlasíte s tím, že je obtížné poskytovat svaly s proteinem během nasyceného tréninku, ale když se snažíte spalovat tukové buňky, je to ideální strategie.

BCAA pomáhají udržovat svalovou hmotu při aktivním spalování tuků, což ocení mnozí atleti a kulturisté. Také komplex aminokyselin stimuluje produkci inzulínu a normalizuje jeho úroveň. Samozřejmě, tento efekt vám nepomůže zbavit se nenáviděných tuků, ale bude velmi užitečné udržovat svaly s nízkým glykemickým indexem. Proto, pokud je vaším cílem stát se štíhlým při zachování intenzity fyzické námahy, pak rozvětvené aminokyseliny budou skvělým doplňkem vaší sportovní stravy. Všiml jsem si kvalitativního zlepšení svalů, když jsem začal užívat výživové doplňky obsahující tyto tři esenciální aminokyseliny. Můžu si také všimnout růstu energie, mám mnohem více síly, stal jsem se méně unavený. Aminokyseliny navíc působí jako silný regulátor chuti k jídlu, což je ideální při sušení.

Syrovátkový protein

Pokud chcete spalovat tuk a dosáhnout harmonických proporcí těla, pak potřebujete kvalitní bílkoviny. Syrovátkový proteinmá jedinečně vysoké množství aminokyseliny L-leucinu, která je iniciátorem rychlého zahájení syntézy proteinů. Protein je nezbytnou živinou pro všechny kulturisty a sportovce. Při aktivním hubnutí je velmi důležité, aby vaše svaly dostaly dostatek bílkovin, aby se zabránilo zničení svalové tkáně.

PROTEIN JE DŮLEŽITÝ NUTRIČNÍ AGENT PRO JAKÝKOLIV BODYCER A SPORTSMAN.

Jsem si jistý, že každý ví, že syrovátkový protein je vstřebáván velmi rychle a že je lepší ho použít ihned po cvičení. Ale ne každý si je vědom toho, že také funguje jako kvalitní náhrada jídla, v kombinaci s dalšími makro prvky (v závislosti na vaší individuální dietě kalorií). Přeskakování jídla může ublížit tuk spalování více, než si představujete. Když vaše tělo postrádá dusík, hrozí, že vyčerpá svalovou tkáň a zpomalí metabolismus. Vaše tělo kompenzuje tento nedostatek uložením živin v tukových buňkách.

Obvykle beru syrovátkový protein dvakrát denně. Jedná se o snídani (rád ji smíchám s ovesnými vločky a banánem) a ihned po tréninku. Pokud se snažíte udržet svaly a zároveň zhubnout, pak se zásobte dostatečným množstvím syrovátkového proteinu, abyste si byli jisti, že za všech okolností doplníte proteinové zásoby svého těla.

Monohydrát kreatinu

Kreatin je látka produkovaná v ledvinách, játrech a játrechslezina. Když se dostaneme do svalových vláken, přemění se na fosfát kreatinu (ATP), který hraje roli dodavatele energie pro svaly. Chcete-li získat dostatek kreatinu z potravin, budete muset jíst hodně kilogramů hovězího masa. To je neskutečné. Zvláště pokud chcete odstranit přebytečnou tukovou hmotu z těla. Ideálním řešením je dodatečně užívat potravinářské přídatné látky. Výsledek si všimnete téměř okamžitě - vaše svaly budou vylité, budou prominentnější. A nechte drtivé množství tohoto objemu vzít vodu - neměli byste se bát! Voda zůstane hluboko ve svalové tkáni, ne na povrchu.

ZÍSKAT DOSTATOČNOU MNOŽSTVÍ VYTVOŘENÉHO Z POTRAVIN, JSETE JEDNOU KILLOGRAMŮ Z HOVĚZÍ. TOTO JE NEPŘÍMÉ.

Kreatin může být neocenitelný při spalování tuků: udržuje si sílu na nejvyšší úrovni, i když má hladina glukózy v krvi tendenci k nule. V posledních letech se na regálech objevilo velké množství chemických náhrad monohydrátu kreatinu. Možná jste slyšeli o kreatinu, kreatin fosfátu, kreatin citrátu, kreatin ethyl esteru a mnoha dalších. Všechny tyto komplexy jsou navrženy tak, aby vám pomohly budovat svalovou hmotu a zvyšovat sílu a vytrvalost v posilovně. Zkoušel jsem mnoho doplňků, ale nejúčinnější, podle mého názoru, byl monohydrát kreatinu. Doporučuji mikronizovaný kreatin od firmy Biochem. Kreatin je zde prezentován v ultra jemné konzistenci, což znamená, že zátěž na ledviny budeminimální. Také jako příjemný bonus kreatin Biochem nezpůsobuje nadýmání a další nepříjemné pocity, které se často vyskytují u jiných výrobců. Nebojte se užívat monohydrát kreatinu během sušení - nezachovává vodu v těle. Pomůže vám však udržet si sílu a zabránit tvorbě strie, které nejsou časté při hubnutí, zejména drastické.

Komplexní přísady

Pokud jde o výběr komplexních doplňků, existuje mnoho možností. Za prvé, je nutné zvolit moudře (to se týká všech potravinářských přídatných látek), protože obchody mají spoustu sportovní výživy od různých výrobců. Existuje několik hlavních typů komplexních doplňků, které pomáhají zachovat svaly během aktivního sušení. Když si rozvíjí svou stravu, oceníte výhody BCAA, syrovátkového proteinu a kreatinu, všimněte si, že nenávistný tuk se taví před vašimi očima - je čas začít komplexní doplněk k podpoře.

Glukosamin je aminokyselina, která se přirozeně produkuje v těle. Je to z toho, že molekuly, které tvoří tkáň chrupavky jsou postaveny. Pomocí přísady s glukosaminem zvyšujete rychlost regenerace kloubů chrupavky.

Cissus je vynikající komplexní doplněk. To nejen podporuje zdraví kloubů a obnovuje je po tréninku, ale je také silný antioxidant. Cissus vám umožní, aniž byste snížili intenzitu fyzické námahy, postarat se o tonormálního stavu kloubů a získat požadovanou harmonii. Glukosamin a cissus jsou jednoduše nepostradatelné pro hubnutí.

Esenciální mastné kyseliny

Studie ukazují, že konzumace ryb bohatých na esenciální mastné kyseliny může pomoci zabránit mnoha různým onemocněním. Je také vědecky prokázáno, že Omega-3 pomáhá lidem zlepšit fungování paměti a podporuje rozvoj mozku. Rybí olej udrží vaši pleť, vlasy, nehty zdravé, a také zlepší vaši náladu a celkovou pohodu. Co je obzvláště důležité, když následuje dieta je, že esenciální mastné kyseliny pomáhají lépe absorbovat živiny. Váš metabolismus se zrychluje, proto jsou v průběhu cvičení stanoveny podmínky pro využití tuku jako energie. Přidání esenciálních mastných kyselin do vaší stravy zvyšuje schopnost těla spalovat tuk mnohokrát.

Kyselina alfa-lipoová

Kyselina alfa-lipoová je jedním typem mastné kyseliny, je přítomna v každé buňce lidského těla. Hlavní funkcí je poskytovat energii. Užívám kyselinu alfa-lipoovou 2-3 krát denně spolu s sacharidovými potravinami, protože podporuje rychlou přeměnu glukózy na energii během cvičení. Pokud chcete zhubnout, je velmi důležité, aby sacharidy nebyly zdrženy v rezervě, ale okamžitě spotřebovány.

Další výhodou kyseliny alfa-lipoové je její antioxidační účinek. Pomáhá nám zbavit se potenciálněškodlivé látky, které se nazývají volné radikály. S vysokou struskou těla je proces spalování tuků mnohem pomalejší. Kyselina alfa-lipoová odstraňuje všechny nepotřebné prvky a zlepšuje hladké fungování vnitřních orgánů.

Kyselinu alfa-lipoovou lze označit za látku rozpustnou ve vodě a tuku - svou práci dobře plní ve vodě a tuku. Ostatní antioxidanty, jako je vitamin C a vitamín E, si zachovávají svou aktivitu buď pouze ve vodě nebo pouze v tuku, což je činí méně stabilními v přítomnosti destruktivních volných radikálů. Chcete-li přidat alfa lipoové kyseliny do vaší stravy je zajistit co nejúplnější a efektivní stravitelnost potravin. Jen si pomyslete - vezmete to jen 1 krát denně, po tréninku a sklízíte odměny!

Thermogenics

Před použitím se ujistěte, že jste si přečetli etiketu nebo pokyny (platí to pro všechny potravinářské přídatné látky). Je to však obzvláště důležité před začátkem užívání termogenů. Když jste v aktivní fázi spalování tuků, stanete se mega-citlivými na všechny aktivní složky léků. Proto si přečtěte složení a zjistěte, zda existuje nadbytek niacinu, protože může způsobit nepříjemné symptomy, včetně nevolnosti a zvracení. Samozřejmě, že to není smrtící, ale může přinést mnoho nepříjemných minut.

Jednou z hlavních složek termogenních spalovačů tuku je kofein. Většina lidí podceňuje svůj silný účinek, který může vést k nadměrné stimulaci,nadměrné podráždění a úzkost. Stačí dodržet potřebné proporce podle pokynů a vše bude v pořádku. Pamatujte si, že více není lepší! Přidávám termogeniku do své stravy pouze tehdy, když je opravdu potřebuji. Nedoporučoval bych vám, abyste kapsli tobolky polykali kapslí a snažili se co nejrychleji zhubnout.

Na začátku dlouhé cesty do štíhlosti si udělejte čas na přípravu a opravu své stravy, naučíte se, jakou energii potřebujete, zkuste doplňky výživy, vyberte si nejvhodnější pro sebe. Pak už můžete začít experimentovat a objevovat nové léky.

Závěr

Když přijdeš k myšlence, že musíš zhubnout, první věc, kterou musíš udělat, je upravit si dietu. Pak se můžete uchýlit k používání různých potravinářských přídatných látek. V současné době, kdy se technologie vyvíjejí mílovými kroky a internet je plný reklamy, může být velmi obtížné porozumět celému toku těchto informací a vybrat si skutečně hodnotný produkt. Proto je lepší se zaměřit na zkušenosti známých sportovců a používat již osvědčené léky. Musíte se také naučit sledovat své tělo, rozpoznat jeho reakce na konkrétní doplněk. Měli byste se cítit dobře, vaše zdraví by nemělo být ohroženo - a teprve potom dosáhnete svého cíle!

Vyzkoušejte dechová cvičení na hubnutí.

Sportovní výživa pro hubnutí žen

Hlavní soubor doplňků pro spalování tuků pro ženy bude stejný jako u mužů. Ale ženské tělo se liší od lidského těla s menší svalovou hmotou a více tuku. Proto je hlavní zaměření dívek udělat na kardio a správné výživy zhubnout.

Není možné nahradit zdravé potraviny sportovními doplňky, je to jen doplněk základní výživy.

Na základě: http://www.bodybuilding.com/fun/getting-lean-supplements-fat-loss-guide.htm

Jaký druh sportovní výživy pro hubnutí bych měl používat?

Pro správné hubnutí musíte vytvořit správnou dietu, která pomůže spálit tuk s minimální ztrátou svalů. Koneckonců, ztráta hmotnosti nastává pouze za podmínky, že počet spálených kalorií převyšuje spotřebované. V takových podmínkách bude tělo hledat další zdroj energie. A může použít naše svaly jako zdroj kalorií. V takových podmínkách v procesu hubnutí budete vážit ...

Ohodnotit tento článek
\ t
0

Hodnocení čtenářů: 4,9 ( 2hlasů
0