Japonská strava 14 dní

Splnění úplného plánu pro slavnou japonskou dietu pro hubnutí bude trvat 14 dní.

V tomto okamžiku byste měli pít pouze vodu mezi jídly. Je důležité pít nejméně 8 šálků vody denně.

Tato dieta neumožňuje konzumaci soli, cukru, chleba, alkoholu a mnoha dalších výrobků, s výjimkou těch, které jsou uvedeny v níže uvedené nabídce.

Pro dosažení co nejlepšího efektu neprovádějte žádné změny v nabídce této japonské stravy pro hubnutí. Pokud budete postupovat přesně, můžete ztratit až 15 liber (6,8 kg), nebo ještě více, v závislosti na vašem věku a počáteční hmotnosti.

Mnozí lidé věří, že dieta je volána, protože lidé v Japonsku ji konzumují tímto způsobem. To není. Není přesně známo, proč se tak říká, ale je známo, že je to prostě velmi podobné tradiční japonské kuchyni.

Japonskou dietu neopakujte více než jednou za rok, protože může narušit váš metabolismus.

Varování: Jedná se o nízkokalorickou dietu. Před zahájením nízkokalorické diety se poraďte s lékařem!

Japonská strava 14 dní: menu

Den 1

Snídaně- šálek černé kávy nebo čaje.

Oběd- dvě strmá vejce, čerstvá rajčata, salát Romen, přidejte olivový olej.

Večeře- dušená ryba, vařená nebo smažená,Římský salát, přidejte olivový olej.

Den 2

Snídaně- toast a šálek černé kávy.

Oběd- dušená ryba, vařená nebo smažená, hlávkový salát Romen, přidejte olivový olej.

Večeře- 230 g hovězího steak, 1 nealkoholický jogurt.

Den 3

Snídaně- šálek černé kávy.

Oběd- vařené vejce, 3 velké čerstvé nebo vařené mrkve, přidaný olivový olej a citronová šťáva.

Večeře- několik jablek.

Den 4

Snídaně- šálek černé kávy.

Oběd- velký kořen petrželku nebo fenyklu, smažený s olivovým olejem, jablka.

Večeře- dvě strmá vejce, 230 g hovězího steak, salát Romen, přidejte olivový olej.

Den 5

Snídaně- 1 čerstvá mrkev, přidejte citronovou šťávu.

Oběd- 450 g velkých ryb, smažených, dušených nebo vařených, 2 šálky rajčatové šťávy bez soli.

Večeře- dušená ryba, vařený nebo smažený římský salát, přidejte olivový olej.

Den 6

Snídaně- šálek černé kávy.

Oběd- 450 g dušeného nebo vařeného kuřecího hrudníku, salát Romen, přidejte olivový olej nebo dušenou mrkev.

Večeře- dvě strmá vejce, plátky čerstvé mrkve, olivový olej a citronová šťáva.

Den 7

Snídaně- šálek černého nebo zeleného čaje.

Oběd- 230gr hovězí steak, jakýkoliv druh ovoce.

Večeře - z čeho vybírat z předchozích dnů, kromě 3.

Od 8. dne do 14. dne nejprve japonskou dietu opakujte.

Japonská strava 14 dní

Splnění úplného plánu pro slavnou japonskou dietu na hubnutí bude trvat 14 dní. V této době byste měli pít pouze vodu mezi jídly. Je důležité pít nejméně 8 šálků vody denně. Tato dieta neumožňuje konzumaci soli, cukru, chleba, alkoholu a mnoha dalších produktů, s výjimkou těch, které jsou uvedeny v níže uvedené nabídce. Pro ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.85 ( 1hlasů)
0