Japonská strava

Japonská strava je považována za nejúčinnější a poskytuje trvalý a trvalý účinek. Jeho tvůrci tvrdí, že tyto kiláry se nevrátí po dobu 2 let po jeho použití. To neznamená, že si můžete dovolit jakékoli nadbytečné množství, musíte jíst správně a vyváženě, ale nebudete se muset po jídle omezovat.

Existuje několik možností pro japonskou dietu, která je určena pro 7, 13 a 14 dnů. Seznam zakázaných potravin mají stejné, ale konstrukce stravy je poněkud odlišná. Během diety můžete ztratit 5 až 8 kilogramů v závislosti na počáteční tělesné hmotnosti a délce trvání.

Základní postuláty japonské stravy

Na rozdíl od východního názvu je tato strava daleko od japonské kuchyně. Pro milovníky rýže, korýšů a sójových sladkostí to nemusí být podle Vašeho vkusu, protože je založeno na výrobcích, které jsou známé a známé každému, a to vejce, ryby, libové hovězí maso, kuřecí prsa a také zelenina. Ze země vycházejícího slunce jsou v ní jen zelený čaj a ryby.

Podstata stravyje omezit sacharidy a tuky. Ve stravě dominují produkty bílkovinného původu. Strava je považována za zcela striktní, protože se nemůže odchýlit od normy, nahradit jeden produkt jiným, zaměňovat nebo přeskočit dny. Japonská strava není vyvážená, je vytvořena bez zohlednění potřeb lidského těla ve všech vitamínech a stopových prvcích. Proto se nedoporučuje používat více než jednou ročně, aby se předešlo negativním vlivům na zdraví. Ihned po dokončení diety se doporučuje vypít vitamínový komplex, který pomáhá obnovit rovnováhu užitečných složek v těle.
Další komplikací japonské stravy je, že musíte jíst pouze 3krát denně, protože snídaně se skládá pouze ze zeleného čaje bez přísad nebo kávy bez cukru. Občerstvení není povoleno. Rychlá změna na takovou dietu je poměrně obtížná, zejména pro ty lidi, kteří jsou zvyklí jíst často a zlomek, jak je doporučeno odborníky na výživu. Během celé stravy, kromě ranních nápojů, musíte vypít alespoň 1,5 litru vody. To může být vařená nebo čištěná voda, stejně jako non-sycená minerální voda, ale ne léčebný, ale obyčejná stolní voda.

Jaké potraviny jsou na japonské stravě zakázány?

Kromě přísného dodržování předpisů v oblasti výživy japonská strava zakazuje určité potraviny, a to:

  • Sůl - zadržuje tekutinu v těle a zabraňuje tak účinnému hubnutí;
  • Alkohol - významně snižuje schopnost organismurozkládat a spalovat tuky. Kromě toho, alkoholický nápoj je dostatečně kalorií sám.

Nezapomeňte, že po vypití sklenky vína se ruka sama dotýká různých "dobrot":

  • Ořechy, čokoláda, sýr nebo jiné potraviny, které jsou během stravy zakázány;
  • Výrobky z mouky a másla - koláče, koláče a housky, bílý chléb sestávají převážně ze sacharidů a tuků.

Japonská strava je založena na jejich omezení. Cukr - nejčistší uhlohydrát, který se velmi rychle vstřebává do organismu a zároveň nenosí žádné užitečné látky.

Jak připravit tělo na připravovanou dietu?

Především musíte psychicky naladit na nadcházející dietu. Aby byl výsledek znatelný, je nutné se neodchýlit od pravidel navržených japonskou dietou. Není to tak snadné, mnoho lidí zanedbává normy, což neguje veškeré předchozí snahy. Je také velmi důležité postupně vstoupit do stravy. Nemusíte vytvářet stresující tělo a okamžitě se omezit na vše, co je známo. Nejméně týden před plánovaným termínem diety musíte začít postupně snižovat množství konzumace zakázaných potravin. Snažit se jíst jídla bez soli, jedli to příliš tvrdě, začněte přidávat v menším množství. Opustit sladké, mouky a muffin. Pokud je to možné, nepijte alkohol a nepijte více čisté vody. To pomůže očistit tělo a připravit ho na nadcházející test.

Dieta po dobu 7 dnů

Často se stává, že vás přátelé, příbuzní nebo známí nečekaně zvou na nadcházející oslavu, kde chcete opravdu vypadat dokonale. Japonská strava na týden je skvělá pro tak neočekávanou událost. Tato prodejna je pro ty lidi, kteří potřebují rychle zhubnout na svatbu, narozeniny, výročí. To je zkrácená verze, která nedává takové hmatatelné výsledky, ale stále se správným dodržováním všech pravidel může pomoci zbavit se několika kilo navíc. Nevýhodou této možnosti je krátká doba. Je známo, že v prvních dnech nejde o kilogramy a objemy, ale o kapalinu. Pouze blíže ke druhému týdnu začnou spalovat tuk. Proto pro ty, kteří se chtějí opravdu zbavit nadváhy a trvale fixovat své výsledky, je lepší se zastavit u klasické verze.

Strava po dobu 14 nebo 13 dnů

Jedná se o klasickou japonskou dietu, která je určena na období 2 týdnů. Každý den je jasně předepsán. To je docela pohodlné, protože si můžete koupit všechny potřebné produkty předem a ne starat o to, co vařit. Všechny výrobky jsou připraveny jednoduše a rychle. Japonská strava je navíc poměrně levná. Všechny produkty jsou k dispozici a jsou poměrně levné. 13-denní dietní dávka se neliší od 14-denní diety. Jediný rozdíl mezi těmito dvěma typy je fixační den 14, který jistě přispívá k lepšímu výsledku.

Dietní menu na 2 týdny

1. a 14. den
Ráno: teplý nápoj(káva nebo zelený čaj) bez mléka nebo cukru.
Oběd: 2 vařená vejce, porce dušeného zelí s olivovým olejem, 1 sklenka rajčat nebo jablečná šťáva.
Večer: 200g vařené ryby.

2. a 13. den
Ráno: plátek žitného chleba nebo otrub s plátkem nízkotučného sýra (ne více než 20%), čaje nebo kávy bez smetany, mléka a cukru.
Oběd: 200 g vařených nebo smažených ryb, salát z čerstvého, nejlépe mladého zelí a mrkve s přidáním olivového oleje.
Večer: 100 g hovězího masa se zeleninou (cuketa, lilek, zelí) a 1 šálek kefíru nebo neslazeného přírodního jogurtu několik hodin před spaním.

3. a 12. den
Ráno: 1 žitný chléb toast, zelený čaj nebo obyčejná káva.
Oběd: lilek nebo cuketa dušená nebo smažená v olivovém oleji.
Večer: 200 g jakéhokoliv ovoce, ale je žádoucí, aby se zabránilo banány a hrozny.

4. a 11. den
Ráno: salát z čerstvé středně velké mrkve s citronovou šťávou, zelený čaj.
Oběd: porce vařených ryb a sklenice jablečné šťávy.
Večer: 200 g kuřecích prsou nebo hovězího masa, 200 g ovoce.

5. a 10. den
Ráno: káva bez přísad.
Večeře: 2 vejce, dušené nebo vařené zelí, sklenka rajčatové šťávy.
Večer: 300g kuřecí prsa a sklenka kefíru.

6. a 9. den
Ráno: dušený květák, zelený čaj.
Večeře: 500gr vařené kuře, zelný salát, mrkev a pepř.
Večer: 200gr vařené nebo smažené ryby.

5. a 8. den
Ráno: nízkotučný tvaroh, toast z jakéhokoliv chleba, kromě bílého zeleného čaje.
Oběd: 200gvařené kuře bez kůže, čerstvá mrkev a zelný salát
\ t Večer: 300 g ovoce.

Výhody a nevýhody japonské stravy

Rychlé výsledky a dlouhodobé účinky jsou hlavními přínosy japonské stravy. Za pouhé 2 týdny můžete postavu vrátit do normálu a vypadat atraktivně. Během aplikace se dieta skládá pouze ze zdravých produktů. Tato dieta vylučuje mouku, sladkosti a alkohol, který pomáhá očistit tělo toxinů a nečistot. Navzdory poměrně přísné dietě je taková dieta tělem snadno snášena. Nezpůsobuje slabost a pocit nevoľnosti. Naopak, mnoho lidí si všimlo, že po dietě znatelně zlepšily barvu pleti a opuch byl pryč.
Nevýhody zahrnují 3 jídla denně. To je příliš málo na to, aby tělo dostalo potřebnou energii. Dieta zakazuje některé druhy ovoce a zeleniny a není vyvážená. Nemá dostatek vitamínů a užitečných složek pro plný rozvoj těla. Během diety, mnoho nemají dostatek energie hrát sport, a oni se nepohybují moc během tohoto období.
Japonská strava je dobrou příležitostí k rychlému rozloučení s nadváhou. Ale pro ni, stejně jako každá dieta, musí být přistupováno moudře. Neměli byste mučit své tělo, pokud s přechodem na takovou dietu pociťujete závratě nebo máte bolesti hlavy, trpíte nespavostí nebo trpíte všeobecnou nevolností, je lepší dietu zastavit. Nezapomeňte na postupný vstup a výstup ze stravy - to je záruka pohody a trváníudržení dosaženého výsledku.

Recenze japonské stravy z osobní zkušenosti

Osobně jsem pozoroval, jak byla dívka na této dietě a dodržovala všechna pravidla a doporučení, laskavě sdílí své zkušenosti a zpětnou vazbu o stravě a dosažených výsledcích.

Při dodržení japonské stravy se hmotnost snížila o 2 kg po dobu dvou týdnů. Po skončení diety jsem se snažil nejíst po 18:00, když jsem jedl, pak při večeři většinou bylo ovoce nebo hodně zeleného čaje. Do 4 měsíců po skončení diety bylo možné ztratit dalších 7 kg. Účinek trval dva roky, zatímco existovaly stabilní fyzické zatížení (běh, tisk, švihadlo). Hmotnost se zjevně snížila nejen v důsledku ztráty tělesné vody. Tělo se stalo prominentním a napnutým, zanechalo značné množství tělesného tuku.

Na fotografii je výsledek po japonské dietě, bohužel nejsou žádné fotografie „před“.

Japonská strava

Japonská strava je považována za nejúčinnější a má trvalý a trvalý účinek. Jeho tvůrci tvrdí, že tyto kiláry se nevrátí po dobu 2 let po jeho použití. To neznamená, že si můžete dovolit jakékoli nadbytečné množství, musíte jíst správně a vyváženě, ale nebudete se muset po jídle omezovat. Existuje několik možností ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.81 ( 5hlasů)
0