Jednoduchá dieta pro hubnutí: plán spalování tuků

Mezi moderní hojnost stravy je snadné se zmást.

Low-carb, low-tuk, s vysokým obsahem bílkovin, s vysokým obsahem vlákniny potraviny, čínské čaj diety, 2-denní půst, čistící diety ... To není snadné pro začátečníky zjistit. Ačkoli podle mého názoru by měla být strava jednoduchá a srozumitelná. Pokud tomu tak je, pak stačí, když se budete držet jídla. A velmi brzy uvidíte skutečné výsledky!

Sestavili jsme pro vás výživový program tak, aby bylo snadné ho sledovat. Je to pro ty, kteří chtějí:

  • Rychle se zbavit tuku (jinými slovy, zhubnout)
  • Zachránit svalovou hmotu

Jak zhubnout pomocí správné výživy?

Ztráta hmotnosti je snížena na poměrně jednoduchý systém - musíte konzumovat méně kalorií, než spálíte. To je všechno. Nejlepší způsob, jak to udělat, je držet se diety a cvičení. Tak pojďme přímo k jídelnímu plánu.

Lze to vyjádřit několika slovy: jíst v malých a dobře vyvážených porcích po celý den. Přesněji řečeno, měli byste jíst 3 krát denně a dělat 2 občerstvení. V případě potřeby přidejte další svačinu. Doba mezi jídly by měla být 3 hodiny.

Program pro hubnutí výživy

Konzumujte tyto potraviny:

  • Špenát
  • Brokolice
  • Papriky zelené, červené a žluté
  • \ t
  • Okurky
  • Jablka
  • Chřest
  • Květák
  • Zelené fazole
  • Zelí
  • Celer
  • Všechny zelené listové zeleniny s výjimkou ledového salátu
  • \ t
  • Voda

Jíst 2-4 porce následujících potravin denně:

  • Mrkev
  • Banány
  • Bobule
  • Broskve
  • Švestky
  • Pomeranče
  • Další ovoce, které milujete

Při každém jídle konzumujte 100-170 gramů jedné z následujících potravin. Mohou být grilované, dušené nebo pečené. Žádné pražení a pražení!

  • Prsa prsa
  • Kuřecí prsa
  • \ t
  • Steak
  • Vepřové maso (libové)
  • Vejce (2 nebo 3)

U každého svačinu jezte jednu porci následujících potravin. Při pobytu na této dietě, nedoporučuji konzumovat mléčné výrobky, ale pokud máte pocit, naléhavou potřebu pro ně, pak je jíst během snacking:

  • Mandle
  • Vlašské ořechy
  • Kešu ořechy
  • Přírodní arašídové máslo (bez cukru a soli)
  • Jogurt
  • Tvaroh s nízkým obsahem tuku
  • Odstředěné mléko

Následující potraviny by měly být konzumovány pouze po cvičení a pouze v malých množstvích:

  • Ovesné vločky
  • Hnědá rýže
  • Luskoviny
  • Brambory
  • Celozrnný chléb a těstoviny
  • Ostatní výrobky z celého zrna
  • \ t

Konzumujte následující potraviny v extrémně omezeném množstvínebo zcela vyloučit:

  • Obvazy na zálivku
  • \ t
  • Olej
  • Sýry

Potraviny a nápoje, kterým je třeba se zcela vyhnout

  • Soda (tuny cukru a kalorií)
  • Alkohol (prázdné kalorií a škodlivé produkty spojené s jeho užíváním)
  • Cukr
  • Rychlé občerstvení
  • Salátové dresingy (majonéza atd.)

Vzorový dietní plán pro hubnutí - menu

Zde je příklad toho, jak by měl váš den vypadat z hlediska potravin:

  • 6:00 školení
  • 7:30 omeleta ze 2 vajec (smažená bez oleje v roštu s nelepivým povlakem) se zeleným pepřem a cibulí, 1 toast, malý šálek bobulí s melounem a ananasem, 1 šálek černé kávy.
  • 10:30 10 mandlových ořechů, 1 jablko
  • 13:00 velký talíř špenátového salátu s okurkou a celerem, kuřecí prsa s omáčkou
  • 16:00 hrst vlašských ořechů, 1 oranžová
  • 18:30 grilovaný steak, velká část dušeného chřestu, malá část salátu a rajčatový salát s malým množstvím zálivky na vinaigrette.
  • 21:00 4 svazky celeru s malým množstvím přírodního arašídového másla

Několik konečných tipů:

  • Pijte velkou sklenici vody s každým jídlem
  • Připravte a zabalte předem pokrmy pro následující týden. Obvykle to dělám ve vzkříšení. To dělá dietu mnohem jednodušší, pokud budete jíst stejné potraviny každý den.
  • Uchovávejte výživový diář a sledujte svou hmotnost. Měli byste ztratit asi 1kg za týden. Pokud ztratíte méně, musíte dietu zpřísnit. Pokud ztratíte více, budete možná muset přidat další 1 svačinu.
  • Zlikvidujte hotové balené výrobky.

Pokud máte nějaké připomínky nebo dotazy, napište je do komentářů!

Založeno na:

gymjunkies.com/weight-loss-diet/