Jednoduché a efektivní fitness cvičení pro hubnutí doma

Každý ví, že pravidelné cvičení je dobré pro celkové zdraví, a nyní ti, kteří se opravdu snaží dosáhnout svých cílů v oblasti zdraví a fitness, dokonce chodí do posilovny, jen aby se udrželi v kondici.

Ale k dosažení požadované hmotnosti nemusíte trávit tolik času a peněz. Dokonce i v pohodlí svého domova, můžete určitě zbavit těchto extra liber velmi rychle a co nejúčinněji. V průběhu let, fitness odborníci přišli s různými domácí hubnutí cvičení, které můžete snadno provádět i bez tréninku.

Stačí se jen kompetentně omezit na jídlo a věnovat trochu času a úsilí k dosažení požadované hmotnosti.

Jaký je metabolismus a spalování tuků?

Těsně předtím, než začnete ztrácet váhu, vám některé dříve nabyté znalosti a zkušenosti mohou pomoci dosáhnout vašich fitness cílů. Pokud opravdu chcete zhubnout a získat sval, pak musíte vědět, jak se tento celý proces děje. Pravidelné cvičení je nejúčinnějším způsobem, jak dosáhnout tohoto těla, ale bez správné výživy nelze dosáhnout optimálních výsledků.

Zde je několik tipů, jak naslouchat, abyste zhubli a spali tuk.

Zaprvé musíte spotřebovat méně kalorií. Klíčovým bodem je zde vyhnout se jíst potraviny, které obsahují příliš mnoho kalorií. Měli byste jíst více, než je množství potravin, které jsou zcela zpracovány ve vašem těle, protože přebytek kalorií může proměnit v tuk. Druhý aspekt, na který se musíte zaměřit, je hladina inzulínu. Inzulín existuje proto, aby pomohl glukóze, kterou dostanete z potravy, dostat se do svalových buněk a doplnit zásoby glykogenu, což urychluje zotavovací období po cvičení.

Může však být také špatné, pokud nechcete kontrolovat inzulín, protože to může vést ke zvýšení tělesné hmotnosti.

Měli byste být schopni ho ovládat tak, aby proti vám nepracoval. Jeden zZpůsoby, jak to udělat, je, že budete jíst sacharidy pouze v určitém a správném čase.

Dalším krokem budou pravidelné tréninky. Nemůžete trénovat jen tehdy, když chcete. Zvýrazněte přesný čas do tréninku, a pokud jste opravdu zaneprázdněni a vy prostě nemáte čas jít do posilovny, to je, hubnutí cvičení, které můžete udělat doma.

Jste tedy připraveni začít?

Nejlepší cvičení na spalování tuků doma

Tento komplex je určen pro spalování kalorií a hubnutí doma.

№1 Berpi

Tento pohyb je speciálně určen pro svaly nohou, horní část těla a kůru. Burpi může být dost těžká, zejména proto, že pracují najednou v tolika částech těla. Dobrou zprávou však je, že je to skutečně velmi účinné cvičení.

Technika:

  1. Postavte se. Šířka ramen od sebe. Squat, zůstat v této pozici a dotknout se podlahy rukama.
  2. Skočit dozadu a snížit hrudník.
  3. Zvedněte hruď a skočte nohy dopředu. Vraťte se do polohy z bodu 1.
  4. Postavte se na nohy a vyskočte, zvedněte obě ruce ke stropu.

№2 Kliky

Jaký vzdělávací program se nebere - vždy to bude zahrnovat push-up, protože je to několik objektivních důvodů, které to zdůvodňují. Za prvé, je to fyzické cvičení, které je navrženo tak, abyvšechny části těla. Za druhé, můžete vždy změnit úroveň obtížnosti.

Technika:

  1. Položte ruce na zem (poloha prkna). Vaše prsty by měly být na podlaze.
  2. Spadni celým svým tělem a udržuj ho v naprosto rovné linii.
  3. Výdech a návrat do výchozí polohy.
  4. Opakujte 10-20 krát, počet přístupů - podle vašich schopností.

№3 Jumping Jack

Pokud jste neměli žádné problémy s předchozími cvičeními, pak následují skoky. To je velmi jednoduché kardio cvičení, které můžete udělat doma, a to také spaluje kalorií účinně. Postavte se s nohama na šířku ramen, pak začněte skákat a pohybovat rukama nahoru a dolů, dělat kyvné pohyby.

Č. 4 Otáčení nohy

Za pouhou 1 minutu můžete toto cvičení dokončit. Je speciálně navržen pro svaly abs a vnitřní stehna. Postavte se rovně a položte ruce na zadní stranu hlavy. Zvedněte nohu a ujistěte se, že je ohnutá v pravém úhlu. Začněte točit v kruhu. Proveďte tento pohyb po dobu asi 15 sekund, pak opakujte to samé s druhou nohou po dobu dalších 15 sekund.

Č. 5 Push-up

Navrženo k posílení tricepsů a střední delty. To, co vás baví v tomto cvičení je, že nepotřebujete další vybavení. Začněte v poloze nahoru. Položte ruce na zem a přejeďte rukama nad nohy. Pomalu zvedněte boky a formujteobrácené písmeno V. Ohnuté lokty. Vaše hlava by se měla dotýkat podlahy. Vraťte se do výchozí polohy. Proveďte 1 minutu.

№6 Skákací švihadlo

Toto konkrétní cvičení je velmi snadné a snadno proveditelné. Je vhodný pro muže i ženy, vše, co je potřeba, je švihadlo. Chcete-li provést, použijte švihadlo a skok asi 30 sekund. V závislosti na vaší úrovni tréninku, můžete nejprve skočit na prvních 20-30 vteřin normálním tempem, a pak se například přesunout na intenzivnější. Slibuji, že po cvičení budete zcela zpocený.

Č. 7 Pull-up

Pull-upy jsou velmi účinné, protože zahrnují všechny svaly v těle. Existuje mnoho variant techniky provádění. Pokud chcete pracovat svaly ramen a zad, pak držte příčku oběma rukama a začněte táhnout až do brady. Jděte dolů a udělejte stejný krok. Chcete-li vypracovat své biceps, můžete vytáhnout z náchylné pozice.

Můžete dokončit cvičení na tisku - zvedání kolen při stání nebo zavěšení. Takže budete dobře cvičit břišní svaly, a pokud jste na tréninku novější, pak je lepší začít zvedat nohy, když stojíte, a teprve pak se přesunout na příčku.

Cvičení pro budování svalů doma

Pokud chcete rychle budovat svaly, pak jsou zde také speciální typy cvičení určených pro tento účel. Pomáhají takéspalování tuků a hubnutí, ale jejich hlavním cílem je vytvořit více vyvinuté a prominentní svaly. To učiní vzhled atraktivnějším a zvýší spotřebu kalorií v klidu.

№1 Bruslaři

Během popravy se vaše tělo pohybuje dozadu a dopředu a stranou. "Bruslaři" mohou posílit svaly vašich boků. Dělejte squaty po dobu 40 vteřin, a pak krok na krok, "bruslaři" provádět po dobu 40 sekund.

Č. 2 Squaty

Toto cvičení je jedním z nejlepších, jak jej můžete přizpůsobit, komplikovat nebo zjednodušit. Postavte se s nohama na šířku. Vaše ruce by měly být přímo na těle, před vámi nebo na zadní straně hlavy. Pohybujte zadkem a bokem. Hřbet by měl být rovný se spodním ohnutím.

№3 Útoky

Chcete-li krásná stehna, pak byste měli dělat výpady. Ze stoje udělejte krok vpřed. Ohněte kolena pod úhlem 90 stupňů a ramena a kotníky by měly být nad kyčlí. Rozevírejte. Vraťte se do výchozí pozice a opakujte to samé s druhou nohou. Počet přístupů od 3 do 10, v závislosti na úrovni školení.

Ostatní druhy cvičení a školení doma

\ t

Kromě výše uvedených tréninků stále existují miliony možností cvičení, které lze použít pro odbourávání tuků. Zde jsou některé z nich, které můžete udělat doma, aby se rozšířila vaše pravidelná cvičení:

Jóga

Když vidíte lidi praktikující jógu, můžete si myslet, že je to poměrně snadné, zejména proto, že se na rozdíl od jiných typů cvičení pohybují trochu málo. Ale jóga je také považována za jednu z nejúčinnějších metod hubnutí. Můžete dokonce cvičit jógu doma. Cvičení zahrnuje meditaci, kontrolu nad dýcháním a použití určitých póz těla, které vám mohou pomoci zbavit se tuků.

Pilates

A kdo vám řekl, že můžete dělat Pilates pouze v tělocvičně?

Pokud máte koberec, můžete to udělat i doma. V Pilates jsou cvičení, která mohou posílit základní svaly. Pokud jste v tomto oboru noví, můžete vždy zapnout DVD, které bude obsahovat instrukce, jak jej provést. Snadno si všimnete, že po několika cvičeních bude vaše tělo mnohem silnější. Je dokonce možné, že budete mít prominentní svaly a vy sami budete mnohem flexibilnější.

Navíc můžete zlepšit své držení těla.

Denní příjem potravy a potravinové doplňky pro hubnutí

Sport vám samozřejmě může přinést dobrý výsledek, ale také je třeba mít na paměti, že to není vše. Pro dosažení optimálních výsledků je nutná kombinace správné výživy, pravidelného cvičení a dokonce i nutričních doplňků.

Podrobněji: nejlepší doplňky pro spalování tuků.

Abychom dosáhli rychlejších a efektivnějších výsledků, chceme vám dát několik tipů:

  • Vyhněte se konzumaci potravin, které obsahují příliš mnoho tuku, oleje a cukru. Nahraďte je zdravými alternativami. Jíst ovoce a zeleninu místo oběda v restauraci rychlého občerstvení. Jíst zdravé a zdravé potraviny vždy dává vašemu tělu tolik potřebných živin, které jsou nezbytnou součástí zdravých buněk.
  • Pijte dostatek vody. Během tréninku se hodně potíte, takže nezapomeňte pít dostatek vody, abyste udrželi rovnováhu vody.
  • Nepijte alkohol, protože to může vést k ukládání tuků.
  • Jíst potraviny s vysokým obsahem bílkovin. Protein je stavební materiál vašeho těla. A protože se věnujete různým sportům, potřebujete hodně bílkovin pro obnovu a růst svalových vláken. K regulaci hmotnosti je také zapotřebí protein.
  • Použijte doplňky stravy k hubnutí. Není nic špatného na používání doplňků k dosažení vašich cílů. Pokud opravdu chcete zhubnout, můžete vyzkoušet spalovače tuků. Tento doplněk již prokázal svou vysokou účinnost při spalování tuků.
  • Nepřehánějte to tréninkem. Příliš mnoho je taky špatné.

Příklad komplexního cvičení pro spalování tuků pro cvičení doma

Závěry

Dosažení správné váhy, ztráta tuku a vytvoření dokonalého těla nebude nikdy snadné. Ale vaše tvrdá práce se jistě vyplatí, když uvidíte výsledky. Na konciNakonec to není jen chladná postava. Cvičení pravidelně a hubnutí má obrovské pozitivní účinky na zdraví. Budete se nejen cítit dobře, ale také snížíte riziko infekce určitými chorobami.

Začněte se zbavovat nadbytečného tuku a snažte se o zdravější já.