Kazein: pokyny pro pomalé trávení bílkovin

Kasein není tak populární jako syrovátkový protein, ale marně. Kdyby se do posilovny zapojil kaseinový protein, pravděpodobně byste ho našel, že by na lavičce tiskl syrovátku. Kazein je již dlouho považován za méně atraktivní náhražku syrovátkového proteinu, kasein byl ve světě bílkovin Colombo a syrovátka byla Schwartznegger.

Ale ne dnes.

Zde se podrobněji podíváme na zvědavou látku - kazeinový protein. Jděte do soudní síně a poslechněte si, jak funguje kasein a jak vám může pomoci dosáhnout vašich cílů.

Analýza: Kazeinový protein

"Unikátní schopnost kaseinu proměnit se v gel se z něj stala důležitou součástí procesu výroby sýrů."

Kaseinový protein a syrovátka se získává z kravského mléka. mléko obsahuje asi 80% kaseinu, zbývajících 20% je syrovátkový protein. Kazein je nerozpustná látka, to znamená, že se jedná o pevný protein v mléku.

Slyšeli jste v souvislosti s kazeinátem vápenatým, který váže ionty vápníku v proteinové struktuře. (Pokud se vás zeptá tělocvična pravidelně, můžete mu to říct).

Kromě skutečnosti, že se kasein používá jakoPomocná látka, její jedinečná schopnost proměnit se v želé, z ní učinila pojivo, plnivo a jednu z nejdůležitějších složek při výrobě sýrů. Zajímavé je, že díky své schopnosti tvořit želé se kasein používá při výrobě plastů a lepidel.

Ale neběhejte po trubce lepidla. Doplňky kaseinu jsou účinnějším způsobem, jak získat protein, který potřebujete.

Přísady do kaseinu

Schopnost kazeinu vytvářet želé a skládat z něj učinila jedinečnou složku různých doplňků bílkovin. Během trávení potravy v žaludku koaguluje kasein. Rychlost trávení je snížena, což poskytuje pomalejší a účinnější využití aminokyselin proteinu. (Aminokyseliny jsou bloky, ze kterých jsou proteiny vytvořeny).

V podstatě to znamená, že vaše svaly jsou krmeny delší dobu.

Pomalé trávení potravy je užitečné, protože snižuje rychlost rozkladu bílkovin a oxidaci aminokyselin. (Spalování aminokyselin poskytuje energii). Kasein vám dokonce dá pocit plnosti, to znamená, že máte pocit, že žaludek je plný, aniž byste jej museli skutečně naplňovat.

Kasein a syrovátka

Kasein se pomalu vstřebává, ale jedná se o dvousečný meč, zejména ve srovnání se syrovátkou. Výhody tohoto: schopnost kaseinu zpomalit metabolismus zvyšuje uvolňování aminokyselin ve svalové tkáni a poskytuje stabilnější úroveň dusíku. (Dobrárovnováha dusíku je důležitá pro budování svalů).

Pomalé uvolňování aminokyselin z kaseinu však snižuje maximální anabolický proces v těle. To znamená, že kasein nemusí aktivovat syntézu svalových bílkovin stejně jako syrovátka. Pokud porovnáte gram kaseinu s gramem syrovátky, vidíme, že kasein má méně výrazný anabolický efekt, protože je tráven pomaleji.

Kaseinový protein navíc obsahuje méně leucinu (8%) než syrovátkový protein (11%). Leucin je aminokyselina, která je zodpovědná za maximální anabolickou reakci během příjmu proteinu. Leucin signalizuje tělu potřebu syntézy proteinů a budování svalů.

Ve své disertační práci jsem ukázal, že anabolická reakce na potraviny úzce souvisí s obsahem leucinu v potravinách. Kazein obsahuje méně leucinu než syrovátka, takže nezvyšuje syntézu proteinů tolik.

Kasein a syrovátka:

Jak bylo uvedeno výše, kasein neposkytuje stejný vysoký anabolický účinek jako syrovátkový protein, ale poskytuje stabilnější tok aminokyselin. Pro zvýšení tohoto efektu a získání obou výhod je vhodné kombinovat kasein s proteinem s rychlým trávením, jako je syrovátka. Díky tomu budete mít prospěch z vysoké hladiny leucinu, stejně jako neustálého přílivu aminokyselin.

Vaření proteinového koktejlu vám poskytne výhody.kaseinu a zároveň se vyhnout jeho nevýhodám. Alternativně může být kasein kombinován s rychle stravitelnými formami BCAA nebo leucinu, což bude mít podobný účinek.

Proteinový koktejl vám umožní získat cenné kaseinové látky a zároveň jej zlepšit a kompenzovat některé nevýhody.

Jak užívat protein kaseinu

Kasein sám o sobě může konzumovat ty, kteří chtějí zvýšit svůj denní příjem bílkovin. To může být skvělým řešením pro ty, kteří jsou alergičtí na syrovátku nebo vaječný protein.

Stejně jako syrovátka se kasein snadno používá a může být konzumován kdykoliv během dne. Nicméně, vzhledem k jeho pomalé absorpci a prodlouženému uvolňování aminokyselin, je obvykle užíván, když člověk může jít bez jídla po dlouhou dobu.

Z tohoto důvodu mnoho lidí dává přednost kaseinu před spaním, protože se domnívají, že pomalu stravitelný protein pomůže zabránit katabolismu. Mezitím bylo použití kaseinu v noci málo studováno, ale bylo prokázáno, že snižuje rychlost rozpadu bílkovin, a proto může být užitečné.

Míra kaseinu pro každého je určena několika faktory, jako je hmotnost, celkový příjem bílkovin, ať už užíváte kasein samotný nebo v kombinaci s jinými zdroji bílkovin.

Z tohoto důvodu, pokud používáte kasein ve své čisté formě, může být pro vás užitečné zvýšit porci, abyste urychlili anabolické reakce. Doporučil bych 40-50 g kaseinového proteinu(pokud používáte pouze v nejčistší formě) k devadesáti kilogramům kulturistů, kteří chtějí budovat svaly.

Nákup kaseinu

Obvykle doporučuji nákup sportovních doplňků od těch výrobců, kteří mohou pro své výrobky poskytnout laboratorní testy. To bude důkazem toho, co je skutečně obsaženo v láhvi.

Mějte na paměti, že mnoho společností vyrábí proteinové koktejly s kaseinem a syrovátkou. Vzhledem k tomu, že tyto směsi jsou obvykle dražší, můžete si vytvořit svůj vlastní koktejl se syrovátkou a kaseinem. Prosím, nepřidávejte alkohol. (Pokud ještě chcete, přidejte vodku).

Za prvé - bezpečnost

Někteří lidé mohou být alergičtí na kazeinový protein. Mohou se u nich vyskytnout nežádoucí účinky, jako je podráždění žaludku, bolest, průjem, zvracení a další problémy s gastrointestinálním traktem.

Kromě toho může použití velkých množství kaseinu způsobit poruchu gastrointestinálního traktu i mezi alergiky. Kazein je schopen vzít želé-jako forma, která může vést k nadýmání a nepohodlí, pokud se ve velkých dávkách, zejména pro lidi kolem vás.

Jaký je morálka v celém tomto příběhu? Neužívejte kasein, pokud jste na to alergický, nebo Váš lékař nedoporučuje používat kasein. Neměli byste ho používat ve velkém množství - existuje riziko, že se budete cítit jako Marshmallow Man od Ghostbusters.

Kazeín: případ je uzavřen

Kazeinový protein obvykle pracuje v noci. Lidé ho užívají před spaním, v noci se vstřebávají a pak zmizí, když se sérum dostane do popředí.

Už ne.

Kasein používejte, pokud potřebujete pomalu stravitelný zdroj bílkovin. Vezměte to, když jsou vaše svaly hladové. Vezměte to s syrovátkovým proteinem, pokud chcete získat hodnotnější látky.

Z výše uvedených důvodů je pravidelně užívejte.

Na základě: http://www.bodybuilding.com/fun/the-case-for-casein.html

Kazein: instrukce o bílkovinách s pomalým zažíváním

Kazein není tak populární jako bílkovina jako syrovátka, ale marně. Kdyby se do posilovny zapojil kaseinový protein, pravděpodobně byste ho našel, že by na lavičce tiskl syrovátku. Kazein je již dlouho považován za méně atraktivní náhražku syrovátkového proteinu, kasein byl ve světě bílkovin Colombo a syrovátka byla Schwartznegger. Ale ne dnes. Zde jsme podrobně ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.77 ( 3hlasů)
0