Nejlepší způsoby, jak rychle budovat svaly doma

Získání pomocného těla vyžaduje pomoc. Každý ví, že to není snadný úkol, pokud jste na to nebyli připraveni. Ale pokud to uděláte prioritou, můžete toho dosáhnout. Vše, co potřebujete, je trpělivost a odhodlání. Příliš často se většina z nás zaměřuje pouze na jeden aspekt - dietu, kardio nebo sílu, se kterými nemůžeme dosáhnout významných výsledků, když se snažíme získat hrbolatý tvar těla. Tento článek nastiňuje základy toho, jak rychle pumpovat doma.

Trávíte více času v posilovně, pracujete opravdu tvrdě, ale výsledek vám nevyhovuje. Proč Odpověď je jednoduchá. Trénujete bez použití produktivních metod. Mysli si s námi. Najít, jak získat úlevu v nejrychlejším způsobem. Chcete-li získat fantastické tělo, začněte používat níže uvedené tipy. A pochopíte, jak rychle budovat svaly doma.

Nejrychlejší způsob, jak vyčerpat a získat úlevu od svalů doma

3 kroky k lepšímu pohledu

Je mnoho lidí, kteří chtějí být nejenvelké, ale také jasně viditelné svaly. Proto je prioritou stanovení nejrychlejší metody získávání úlevy. Hlavním důvodem, proč většina mužů chodí do posilovny, je touha vypadat lépe.

Jak lze dosáhnout úlevy? Existují nějaké pracovní doplňky, které mohou poskytnout znatelný rozdíl? Existuje speciální cvičební program nebo kvalitní dieta, která může pomoci? Nebudete moci odpovědět na všechny tyto otázky okamžitě, pokud nejste profesionální. Můžeme vám pomoci.

Ignorujte většinu dostupného energetického zařízení, pro získání úlevy a zisku nemusíte navštěvovat fitness centrum, posilovnu nebo používat sadu energetických zařízení. Můžete dosáhnout významného výsledku a získat svalovou postavu bez zvýšení hmotnosti. Je to možné? Samozřejmě Pokud pravidelně děláte aerobik, používáte rytmická gymnastická cvičení a dodržujete přísný plán výživy, získáte 100% reliéfní vzhled a svalnatou postavu.

Zde jsou tři velké kroky, jak co nejrychleji získat úlevu. Začněte s:

Krok 1. Cvičení s tělesnou hmotností

Nemůže jít do posilovny? Není to problém. Tam jsou skvělé cvičení pro trénink doma.

Známý jako cvičení rytmické gymnastiky, zahrnují ohýbání, push-up, dřepy, pull-up, výpady a tělesné výtahy.

Pro zvýšení svalové hmoty proveďte tato cvičení tři, čtyři nebo dokonce pětjednou týdně.

MyšlenkaUdělejte si malé přestávky mezi sety. Proč Můžete snadno spalovat tuk, což zvyšuje intenzitu každodenního tréninku.

Snažte se udržet intenzitu cvičení v rytmické gymnastice. V tomto případě budete stavět svaly a rychleji spalovat tuk a kalorie.

Je možné vybudovat sval za měsíc ? Zjistěte v článku.

Krok 2. Aerobik (kardio)

Proč se nepodaří aerobik spálit přebytečný tuk? Začněte s 30 minutovým aerobním cvičením s průměrnou intenzitou 5 dní v týdnu. Začněte na kole nebo rychlou procházkou. Pro trvalé odbourávání tuků - zvyšte intenzitu těchto cvičení.

Všimněte si, že cvičení s nízkou intenzitou spaluje převážně tukové kalorie. Nicméně, vysoce intenzivní cvičení - běh, sprint - spálí více kalorií.

Kromě toho pomáhá udržet zvýšený metabolismus mnohem déle.

Krok 3. Správná výživa

I když se u většiny lidí zdá, že jíst pět až šest porcí denně je zvláštní, strava je hlavním faktorem pro ty, kteří by chtěli získat úlevu. Počet porcí je ještě důležitější než jejich obsah.

Pamatujte:

  • Konzumace malých, ale častých porcí snižuje chuť k jídlu a urychluje metabolismus;
  • Pít některé sacharidy a bílkoviny v období před a po tréninku;
  • Jíst porce, které obsahují komplexní sacharidy, bílkoviny a zdravé tuky.
DůležitéPřed nákupem potravin se ujistěte, že neexistují žádné přísady, nezdravé přísady - sůl, tuk, cukr, což může vést k porušení systému. Mějte na paměti, můžete zvýšit schopnost zvýšit svalovou hmotu, pokud jste více aktivní během dne. Chcete-li udržet váhu, spotřebujte méně kalorií, než potřebujete. Ale nepřehánějte to. Řezání kalorií může vést ke svalové ztrátě. Nevíte, co jíst. Přečtěte si tento článek a zjistěte , jak jíst pro úlevu.

ČTYŘI jednoduchá tajemství, jak rychle budovat svaly doma

Úleva není tak jednoduchá, jak se zdá při pohledu na sportovce a modely ve většině časopisů. Buďme upřímní. Je to těžké, vyžaduje určitý stupeň disciplíny a vyžaduje to čas. Jak rychle dosáhnout reliéfního těla? Není třeba studovat tuto otázku. Víme jak.

Myslíte si, že nemáte svaly - víme, že existuje. Je možné získat úlevu doma. Podívejme se na to, jak:

  1. Kliky

Existuje celá řada push-upů, které zahrnují celé tělo. Všechny tyto možnosti lze provést doma.

Proveďte maximální možný počet kliků denně. Můžete měnit cvičení, dělat kliky na jedné paži, pohybovat rukama - postavte se na prsty nebo změňte šířku paží.

Kliky pomáhají zvýšit svalovou hmotu a spalovat tuk

  1. Skočení zšvihadlo

Jaký je klíčový prvek pro získání úlevy? Spalování tuku

Skákání s lanem je vynikající trénink, protože vyžaduje málo místa a umožňuje pracovat co nejtěžší pomocí dvojitých skoků, a pak pomalým skokem zpět s jednoduchým krokem, provádějícím tolik sad, kolik chcete.

  1. Vytahování

Variace tohoto cvičení jsou skvělé pro budování reliéfních svalů a získávání síly v bicepsu a zádech. Chin-ups, jako pull-up, pracují na svalech páteře dobře, ale jiným způsobem. Rozdíl je malý. Pull-up - s oporou nebo reverzní - použití ramene obsazení, zatímco chin-ups lokty by měly jít dolů a zadní - rameno stretch se používá.

Nejlepších výsledků dosáhnete, pokud použijete kombinaci různých snímků.

  1. Jízdní kolo ve vzduchu

Lehněte si na záda a zvedněte nohy tak, aby vaše kolena byla ohnuta o 90 ° a telata jsou rovnoběžná s podlahou. Ruce by měly být umístěny za hlavou.

Odtrhněte hlavu a ramena od podlahy. Proveďte současně kolo. Držte pravý loket k levému kolenu, abyste otočili boční svaly. Poté vdechněte a zaujměte původní polohu.

Soustřeďte se na nízkou rychlost a perfektní provedení. Opakujte několikrát za sebou, jako byste jezdili na kole.

Nejlepší způsob

Jaký je nejjednodušší a nejvhodnější způsob, jak dostat hrbolaté svalnaté tělo? Každý, kdo nemá možnost strávit hodinu po hodině v posilovně, může následovatnaše rady. Pokud je vaším cílem získat tónovaný a tvarovaný tvar, můžete splnit svůj sen mnohem rychleji, než si myslíte.

SkutečnéKaždý má svaly. Ale vzhledem k tuku nejsou tyto svaly vždy viditelné. Co opravdu potřebujete udělat, je odstranit tuk. Spalování tuků plus budování svalů je něco, co vám dá úlevu.

Zaměření na dvě věci:

  • Dieta
  • Typ cvičení

Pro získání osvobození od daně následujte tuto strategii :

  1. Silový trénink

Tento proces nezahrnuje příliš mnoho, ale pomáhá vytvářet více svalové hmoty. Zaměřte se na několik progresivních typů cvičení, postupně zvyšujte svou váhu každý týden.

  1. Jíst vpravo

I když máte nejlepší kardioplane, nejlepší trénink a skutečnou koordinaci ve výcviku, bez kvalitní stravy, budete trávit svůj čas.

To, co jíte, hraje obrovskou roli. Pokud je vaše strava špatná, pak všechny tvrdé práce, kterou jste udělali a budou marné. Udržet si pocit plnosti , zaměřit se na komplexní sacharidy a držet se pravidelného stravovacího plánu .

Konzumujte pět gramů sacharidů pro každé dvě sady, aby se udržel svalový glykogen

  1. Provádění silového tréninku

Proč ne dělat silový trénink? Bude budovat svaly audržujte je neporušené, pokud jste na dietě.

Několik velkých, ale jednoduchých výstupů provedených 2, 3 nebo 4 krát týdně bude skutečně budovat svaly. Ti, kteří ještě neuskutečnili žádné silové cvičení, mohou vyzkoušet některé základní silové tréninkové programy.

Máte zájem o školení pro úlevu? Zde najdete všechny informace .

  1. Běh dvakrát týdně

Běh je velkým cvičením. To nevyžaduje mnoho času, a můžete snadno zadat ve svém plánu. Každý, kdo předtím neměl žádnou aktivitu, by měl začít pomalu. Běh funguje dobře pro spalování tuků a projevuje vaše svaly.

Pokud jde o kardiovaskulární onemocnění, většina lidí se zajímá o potřebu kardio aktivity. Záleží na genetice. Existují lidé, kteří nepotřebují kardio pro ztrátu přebytečného tuku, ale existují i ​​ti, kteří na to musí tvrdě pracovat. V každém případě, pro ty, kteří jsou velmi zaneprázdněni, kardio aktivita je opravdu efektivní v pomoci spalovat tuk.

Pamatujte:

  • Silový trénink buduje svaly;
  • Spalování vašeho tuku;
  • Vysoce kvalitní strava přispěje k dosažení úlevy.

Sledováním našeho účinného poradenství můžete dosáhnout pokroku během několika týdnů. Začněte používat výše uvedené tipy a věnujte pozornost svému cvičení a dietě. Pokud chcete získat tónované tělo, postupujte následovněcvičení, jako je mrtvý tah, bench press, jogging, které vám pomohou dobře trénovat. Pokud se zaměřujete na tyto klíčové prvky, dosáhnete mimořádné úlevy.

Doporučujeme vám přečíst si článek o tom, jak vybavit posilovnu doma.

Nejlepší způsoby, jak rychle budovat svaly doma

Získání pomocného těla vyžaduje pomoc. Každý ví, že to není snadný úkol, pokud jste na to nebyli připraveni. Ale pokud to uděláte prioritou, můžete toho dosáhnout. Vše, co potřebujete, je trpělivost a odhodlání. Příliš často se většina z nás zaměřuje pouze na jeden aspekt - na dietu, kardio, nebo na sílu, se kterou jsme ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.39 ( 8hlasů
0