Okurka dieta, nebo jak zhubnout rychle

Dieta z okurekje jistý způsob, jak vrátit vaše tělo po zimě co nejrychleji a co nejúčinněji. Čerstvé okurky by měly být konzumovány ve velkém množství v průběhu sezóny, kdy dochází k jejich hromadnému zrání, tj. Koncem jara a až do podzimu. Jíst tyto zeleniny, lidé nejen rychle zhubnout přirozeně, ale také obohatit tělo živin a vlákniny. Nepotřebné tuky se rozpouštějí a postava se stává štíhlou a lehkost celého těla.

Co je dobré na dietě okurky

Čerstvé okurky mají nízký obsah kalorií: za každých 100 gramů zeleniny je 16 kcal. Ovoce je 90% tekuté, 10% vlákniny. Někteří lidé věří, že protože okurka je vodnatá zelenina, není v ní nic užitečného. Voda z okurek však obsahuje stopové prvky, jako je draslík a jód, vitamíny B a vitamin C. Díky tomu je ovoce jedním z nejmodernějších rostlinných produktů pro výživu.

Kromě nutričních látek provádí okurky čisticí funkci: zbavují se škodlivých toxinů a strusek. S pomocí vody okurky se umyjí ledviny a močové cesty, zbavují je kamenů a písku.

Minerální složení okurky vám umožňuje nasycení pokožky vlhkostí, hojení a omlazení. Pro větší efekt ovocepoužití uvnitř a použití jako maska.

Nesporné zásluhy o dietu okurek spočívají v dostupnosti této zeleniny v letní sezóně.

V zimě je lepší ji nepoužívat z důvodu zjevného nedostatku přírodního ovoce.

Dieta okurky pomáhá zbavit se nežádoucího tělesného tuku v rekordním čase. Při řádném dodržování takové stravy mohou být ztráty až 10 kg. Mezitím, hlad není téměř cítil, protože masa okurky zaplní žaludek na dlouhou dobu.

Navzdory nesporným výhodám je dieta z okurek přísná mono-dieta, a proto může způsobit nepohodlí a slabost. S vážnými problémy s ledvinami, metabolickými poruchami, není obecně nutné uchýlit se k této dietě.

Šetrná strava s okurkami

Doba trvání - 1-3 dny až 2 týdny.

Účinnost - mínus 1-4 kg s třídenními jídly a až 10 kg s dvoutýdenním provozem.

Opakovatelnost - 1 - 3 dny diety každý měsíc nebo 7-14 dnů za 3 měsíce.

Počet jídel - 5-6 krát v pravidelných intervalech.

Denní menu

Snídaně: salát z okurek a zelení s olivovým olejem, pár vařených vajec nebo 150 g vařených kuřecích prsou

Druhá snídaně: sklenka přírodního jogurtu nebo jablka, hrušky nebo pomeranče (můžete nahradit polovinu šálků bobulí).

Oběd:

1) zeleninová polévka z brokolice, růžičkového kelu, celeru, dýně a lžíce zakysané smetany, 5 okurek a 1 jablka;

2) zeleninový salát z okurek, ředkvičky, zelí s olivovým olejem a citronovou šťávou,100 g nízkotučného tvarohu, vařené vejce, jablko.

Snack: 3 okurky, velké jablko, 100 g tvarohu s nízkým obsahem tuku.

Večeře: porce tvarohu, jen 4 okurky nebo salát z nich se zelení a citronovou šťávou.

2 hodiny před spaním, můžete jíst další 2-3 okurky a pít bylinný nebo zelený čaj.

Dieta z okurky

Některé známé osobnosti tuto dietu následují. Například, Ksenia Borodina byla schopná významně stavět, používat velké množství okurek.

Trvání stravy - 3-7 dnů.

Účinnost - ztráta 1-5 kg.

Menu na den

Snídaně: 3-4 středně velké okurky s malým plátkem celozrnného bochníku nebo žitných otrub.

Oběd: 5 okurek, vařené vejce nebo kuře (100 g).

Večeře: 3-4 okurky.

Mezi hlavními jídly jíst 1-2 okurky nebo zelené jablko. Pijte nesycenou vodu.

Tato strava není vhodná pro každého, takže musíte být opatrní a poraďte se s lékařem.

Dieta pro okurky nebo jak rychle zhubnout

Cukrovka dieta je jistý způsob, jak vrátit své tělo zpět do normálu po zimě a co nejefektivněji. Čerstvé okurky by měly být konzumovány ve velkém množství v průběhu sezóny, kdy dochází k jejich hromadnému zrání, tj. Koncem jara a až do podzimu. Jíst tyto zeleniny, lidé nejen rychle zhubnout přirozeně, ale také obohatit tělo o užitečné látky a ...

Ohodnotit tento článek
0

Čtenáři Hodnocení: 4.75 ( 1hlasů)
0