Příznivé vlastnosti proteinového třepání

Zjistěte, proč pít proteinový koktejl, jak bílkoviny mohou pomoci získat 2 kg, odstranit další kila kolem břicha, nebo vám pomůže vypadat krásně!

Dnes se předpokládá, že většina kulturistů v různých formách konzumuje hodně bílkovin. Obchody se sportovní výživou jsou nahromaděny s různými potravinami, které obsahují velké množství bílkovin. Toto a obvyklý proteinový prášek, tyčinky, cereálie s vysokým obsahem bílkovin a mnoho dalšího. Typy samotného proteinu jsou navíc bohaté: syrovátka, sója, kasein, albumin a tak dále. Bez ohledu na to, jaký typ proteinu je protein, který se liší pouze rychlostí vstřebávání tělem a obsahem aminokyselin.

Proč potřebujete proteinový koktejl

Strava zaměřená na hubnutí v důsledku tuků a udržování svalové hmoty je nejčastěji vysokým obsahem bílkovin a nízkým obsahem sacharidů. Nejlepší možností, jak získat množství bílkovin, které vaše strava vyžaduje, je jíst hodně. Ale jsem si jistý, že většina kulturistů bude souhlasit, často je těžké získat spoustu bílkovin, i když je toho hodně. Zejména, když pracujete na plný úvazek, a nemají vždy dost časuvaření získat správný protein. To je případ, kdy proteinové koktejly mají své místo. Vše, co potřebujete, je vysoce kvalitní syrovátkový proteinový prášek, třepačka nebo běžná láhev a voda nebo mléko. To je ono, teď budete mít dostatek bílkovin přímo ve vašich rukou, abyste nakrmili svaly!

Pros

Proč je bílkovina užitečná, proč většina kulturistů užívá proteinové koktejly? Protein, především základ pro strukturu svalů. Podílí se také na budování hormonů, enzymů, buněčných vazeb, nukleových kyselin a částic imunitního systému. Bez správného množství bílkovin nebude naše tělo schopno sjednotit strukturální mříž, která tvoří buňku. Tělo nebude schopno udržet a vytvořit biochemickou látku, která je velmi důležitá pro srdce, svalovou kontrakci, růst a hojení. Naše svaly se nedokázaly tak rychle zotavit, kdybychom neměli dostatek bílkovin, což by mohlo způsobit přetrénování svalů, což by zase způsobilo zranění.

Syrovátková bílkovina se stává oblíbenou pochoutkou pro ty, kteří chtějí zvýšit svaly a zlepšit svou fyzickou podobu, a také chtějí zlepšit své zdraví.

Kromě toho, čas po tréninku je nejlepší čas pro tělo konzumovat bílkoviny, takže proteiny jsou posílány přímo do svalů. Pomohou uzdravit "mikro zranění" (mikroskopická zranění nebo zlomeniny ve svalových vláknech, které jsou způsobeny intenzivnísvalové kontrakce) ve svalech.

Vzhledem k tomu, že pevné potraviny jsou tráveny mnohem déle a rozklad bílkovin za účelem jejich dalšího zaslání do svalů, trvá delší dobu, než dokončíte trénink, je lepší vzít si proteinový koktejl. Proteiny, které jsou v proteinovém koktejlu, budou mít čas na nasáknutí a nasycení svalů po 30 minutách po pití koktejlu. Nepochybně v takových případech můžeme pozorovat obrovské plus proteinu.

Který protein je lepší zvolit?

Syrovátková bílkovina se stala oblíbenou pochoutkou pro ty, kteří chtějí zvýšit svaly a zvýšit svou fyzickou podobu, a také chtějí zlepšit své zdraví. Chcete-li pochopit, který protein je nejlepší pro konkrétní účely, musíte znát jeho kvalitu a stupeň (například testy na kvalitu bílkovin). Biologická hodnota je nejběžnějším kritériem pro hodnocení kvality bílkovin, což předpokládá množství dusíku v bílkovinách na 100 gramů.

Proteiny, které obsahují nejvyšší biologickou hodnotu, jsou považovány za nejlepší pro podporu růstu. Často se však jedná o spornou otázku mezi vědci. Navzdory tomu většina vědců, kteří se věnují studiu bílkovin, potvrzují, že čím vyšší je biologická hodnota, tím lépe je protein stráven, absorbován a zadržován v těle. Proto by se měla vyskytnout rovnice velkého množství pojivové tkáně za různých stejných podmínek (kalorií, při výběru cvičení atd.). Přesto je toto téma velmi složité.a nemůže nám tak přesně odpovědět.

Pointa je, že syrovátka je protein s obrovským ukazatelem biologické hodnoty, který obsahuje všechny esenciální a neesenciální aminokyseliny. Sérum má také aminokyseliny s nejvyšším rozvětveným řetězcem v přírodě. Počet biologických hodnot séra je asi 104. Současně, na druhém místě, číslo BC je 100 pro celé vejce. Současně je počet biologických hodnot mléka 91, kasein - 77, hovězí maso - 80, sója - 74, pšenice - 54 a fazole - 49.

Počet biologických hodnot je opět pouze jedním kritériem pro posuzování bílkovin, ale spíše důležitý, proto ho lidé konzumují hodně. Například, po celá desetiletí, hovězí maso, který má poněkud nízkou úroveň biologické hodnoty, byl oblíbený mezi základem pro sportovce a lidi obecně. Sója má malý počet biologických hodnot, ale zároveň má řadu dalších užitečných vlastností. Proto je biologická hodnota samozřejmě velmi důležitá a měla by být základem pro volbu proteinu, ale neměla by dávat tabu o volbě jiných proteinů.

Kolik bílkovin byste měli pít?

Minimální prahová hodnota množství bílkovin, která by měla být odebrána, aby se vytvořil sval, je 2 gramy bílkovin na 1 kilogram celkové tělesné hmotnosti. Například, pokud vážíte 90 kg, pak by minimální prahová hodnota byla 180 gramů bílkovin, aby se svaly zvětšily. Pokud užijete více proteinu, kterýpřekročí denní minimum, přispěje k urychlení procesu hojení.

Diskutovalo se o tom, jaké maximální množství bílkovin byste měli užívat. Myslím, že je nereálné jít přes bílkoviny, to znamená, že pokud si vezmete spoustu bílkovin, ovlivní to jen to, co je lepší v dietě vápníku nebo hořčíku. Je již dlouho prokázáno, že velké množství bílkovin může snížit množství hořčíku a vápníku ve vašem těle. Doporučuji konzumovat bílkoviny ve velkém množství z různých důvodů. Kromě toho, že sval potřebuje bílkoviny pro svůj růst a uzdravení, ale zároveň, tři ze čtyř všech pevných částic v těle tvoří bílkoviny.

V jaké době je příjem bílkovin nejúčinnější?

Dozvěděli jste se o všech výhodách a dávkách bílkovin. Otázkou však zůstává, kdy je lepší ji vzít? Vaše tělo nejvíce silně vyžaduje bílkoviny ihned po ukončení tréninku. V této době je nejvíce náchylný k asimilaci bílkovin, protože po cvičení začne tělo opravovat mikrotrhliny a zlomy ve svalech. Pokud vezmete protein ihned po cvičení, poskytnete tělu všechno potřebné pro rychlý růst a obnovu svalů.

Po skončení tréninku bude nejužitečnější jídlo v malých porcích po třech hodinách. Části by měly mít nejvyšší obsah proteinu. Tímto způsobem vytvoříte proteinové krmivo pro svaly, které urychlí proces regenerace. Stále velmi užitečné k jídlu před spaním,například tvaroh a pít nějaký proteinový koktejl. Kvůli tomu vám vaše svaly poskytují rezervu, protože během spánku se vaše tělo začne pomalu vyčerpávat. Snídaně je také velmi důležitým momentem, protože vaše tělo čeká na výživu. Nejlepší radu, kterou vám mohu dát, je, aby každý den konzumoval potraviny.

Závěr: Je protein vhodný pro zdraví

Bez ohledu na to, pro koho si stanovujete své cíle, bílkoviny by měly být uvedeny v každém výživovém programu. Pojďme znovu objasnit, proč pít proteinový koktejl. Protein je nejdůležitějším prvkem pro vysoký výkon při zlepšování fyzické zdatnosti, je nezbytný pro získání svalové hmoty, pro spalování tělesného tuku a vytváření svalové úlevy. Není žádným tajemstvím, že člověk, který hraje sport doma nebo v posilovně, vždy dosahuje lepších výsledků, pokud si vezme dostatek bílkovin. I přes to, ti, kteří nemají kulturistiku, stejně jako ti, kteří nehrají sport, nyní chápou, pro co je protein užitečný. Je nezbytný pro růst vlasů, nehty a zdraví všech orgánů, nejen svalů. Jediný způsob, jak pochopit, jak užitečný protein může být pro vás, je vyzkoušet to!