Proč dívky potřebují dělat kulturistiku nebo fitness

Sporty každý den získávají stále větší popularitu mezi obyčejnými lidmi a ne jen profesionály, kteří z toho vydělávají peníze. Stává se módním trénovat v posilovně a dokonce i dívky chodí do posilovny. Ale mnoho žen a dívek nevidí smysl v kulturistice nebo fitness. Jiní se prostě obávají, že se po cvičení se železem stanou manželem. Řeknu najednou, že nic takového a já uvedu důvody, proč dívky potřebují dělat kulturistiku nebo fitness v posilovně.

Výhody kulturistiky dívek

Naše tělo je velmi inertní a usiluje o neustálý odpočinek, jsme příliš líní trénovat, ale pokud začneme padat na pohovku několik dní, pak se prostě rozpadneme. Například kosti potřebují konstantnífyzickou námahou, aby byly silnější. Takže celé tělo vyžaduje fyzickou námahu. Časy se mění a technický pokrok umožnil mnoha lidem pracovat celý den, aniž by vstali z křesla. Odtud se mnoho lidí objevuje, jejichž organismy pracují v pomalém režimu, imunitní systém je oslaben, metabolismus se snižuje na hromadění tuků a toxinů v těle ...

Rozumná fyzická námaha mění obraz: aktivuje metabolismus, který posiluje imunitní systém a podporuje odstranění nežádoucích látek z těla.
Zatížení musí být trvalé, jinak nepravidelná cvičení budou vytvářet pouze stres pro tělo a nepříznivě ovlivní jeho stav.

Zde jsou některé z důvodů, proč vám kulturistika pomůže:

Kulturistika pomáhá stát se fyzicky silnější

Dívka nemusí být super silná a odolná v každodenním životě, ale existují situace, kdy se to může hodit. Můžete se stát nezávislejším na ostatních lidech. V domácnostech může být také užitečná síla, bude také snazší přenášet děti na ruce, pohybovat a zvedat pytle s ložním prádlem nebo výrobky. Silné tělo nebude tak unavené domácími pracemi jako dříve. Trénink v posilovně může ženu o 30-50% silnější.

Výcvik vás učiní štíhlejším a zbaví se přebytečného tuku

Kulturistika v posilovně pomůže zvýšit svalovou hmotu a ztratit tuk. Svalový zisk urychluje metabolismus a vše, co jíte, nebudebýt uloženy v tukových zásobách jako dříve, protože můžete strávit více kalorií během dne. To znamená, že s každým novým kilogramem svalů bude vaše tělo spalovat 15-25 kalorií denně.

Budete silnější, budete mít trochu více svalů, ale nebudete se proměnit v pitching

Dívky mají podstatně méně testosteronového hormonu než muži 10-10-30 krát, což je zodpovědné za růst svalové hmoty. Proto ani se silnou touhou se dívky nebudou moci stát tak masivními jako muži. Ano, existují zástupci slabšího pohlaví s působivou svalovou hmotou. Strávili na něm spoustu úsilí a peněz. Bez použití speciálních léků nemůže dívka takové výsledky dosáhnout. Ale cvičení s váhami zlepší svalový tonus a učiní postavu prominentnější.

Riziko osteoporózy se sníží

.

Kulturistika brání rozvoji osteoporózy zvýšením obsahu minerálů v kostech páteře o 13%. Pro hmatatelnější účinek byste měli přidat k této dietě bohaté na vápník, abyste se chránili před osteoporózou.

Zlepšíte svůj sportovní výkon

Pokud jste v jiném sportu, kulturistika vám pomůže zlepšit váš výkon v jiném silném sportu. Například golfisté mohou zvýšit sílu nárazu. Cyklisté mohou zvýšit svou vytrvalost. Pro lyžaře je to příležitost zlepšit techniku ​​a předcházet zraněním. Ať už jste jakýkoliv sportzapojené do silového tréninku pomůže zlepšit výsledky a předcházet zraněním.
Snížíte riziko poranění, prevenci bolesti zad a artritidy

Cvičení s váhami nejen zvyšuje svalovou hmotu, ale také stimuluje posilování pojivové tkáně a zvyšuje pevnost kloubů. Studie, které byly provedeny po dobu 12 let, ukázaly, že trénink svalů dolní části zad v 80% případů pomáhá zbavit se bolesti zad, nebo alespoň zmírnit.

Snížíte riziko vzniku srdečních onemocnění

.

Studie provedená Dr. Barry Franklinem ukazuje, že silový trénink může pomoci předcházet onemocněním kardiovaskulárního systému, snížit hladinu lipitů s nízkou hustotou v krvi (tj. Špatný cholesterol) a snížit krevní tlak.

Předchází se riziku diabetu

Podle stejného Dr. Franklina může systematický silový trénink pomoci zlepšit metabolismus krve, zejména zlepšit metabolismus organismu, což snižuje riziko diabetu. V tomto ohledu je doporučován silový trénink pro osoby s diabetem. Výzkum Dr. Franklina ukázal, že trénink s váhami již po 4 měsících, množství glukózy spotřebované v těle o 23%.

Výcvik zlepšuje krevní oběh v oblasti pánve

Není důležité, aby sport zlepšil krevní oběh v pánevní oblasti, cožovlivňuje práci genitálií. To je důležité zejména pro lidi, kteří tráví hodně času sezení.

Kulturistika pomáhá zpomalit stárnutí

Pro ty, kteří chtějí odložit přístup stáří, může být kulturistika velkým pomocníkem. Podle výzkumu, trénink s váhami pozitivně ovlivnit tělo, pokud jde o omlazení. Pointa je, že proces stárnutí je spojen s pomalejším krevním oběhem, kterému se nelze vyhnout, ale můžete tento proces odložit pomocí kulturistiky, která urychluje krevní oběh. Pro mladistvé je to sotva pochopitelné, ale podívat se na 60 let, tak na 40 let, je skvělým bonusem tréninku v tělocvičně.

Nyní víte, proč jsou dívky na kulturistice dobré. To je užitečné jak pro ženy, tak pro muže. Článek nebyl o vysoce výkonných sportech, ale o tréninku na amatérské úrovni. Pro profesionály jsou věci jiné, protože kvůli vítězství jdou do velkých délek.

Proč musí dívky dělat kulturistiku nebo fitness

Sport každý den získává stále větší popularitu mezi obyčejnými lidmi, a ne jen profesionály, kteří z toho vydělávají peníze. Stává se módním trénovat v posilovně a dokonce i dívky chodí do posilovny. Ale mnoho žen a dívek nevidí smysl v kulturistice nebo fitness. Jiní se prostě obávají, že po vyučování se železem se stanou manželem ...

Ohodnotit tento článek
0

HodnoceníČtenáři: 4.3 ( 3hlasů)
0