Protein pro získání svalové hmoty

Proteinové doplňky jsou nejčastější v kulturistice a sportu obecně. Přibližně před půlstoletím byly bílkoviny pro získání svalové hmoty používány výhradně kulturisty, jejichž éra se teprve začala stávat, nyní je hlavním prvkem výživy sportovců všech sportů s rychlou silou.

Protein je komplex esenciálních a neesenciálních aminokyselin. Vzhledem k tomu, že svaly jsou kompletně složeny z bílkovin, je pro ně důležitým faktorem význam dalšího proteinu zvenčí. Protein však není jedinou a snad ani hlavní podmínkou růstu svalů. Ale o tom budeme mluvit později.

Druhy bílkovin

Existují kazeinové (nebo pomalé) a rychlé (syrovátkové) proteiny. Je vhodné používat kasein před spaním nebo pokud není možné jíst déle než 3 hodiny. Syrovátka je důležitá před tréninkem, aby se zabránilo produkci kortizolu - hormonu, který ničí svalovou tkáň, stejně jako během dne doplňuje proteinovou normu.

Proč vůbec používat doplňky?

Faktem je, že kromě podpory růstu svalové bílkoviny vVolná forma je také schopna urychlit metabolismus živin (např. bílkovin a sacharidů) v těle. Každý z atletů (což je zvláště důležité pro soutěžící) sleduje svou váhu a snaží se dostat do nižší váhové kategorie, aby získal větší výhodu. To je velmi důležité pro zástupce bojových umění, kde musíte mít nejnižší možnou váhu a zároveň být připraveni na bitvu a mít určité údaje o síle. To znamená, že sportovní výživa, zejména bílkoviny, působí jako dieta pro ně, udržuje svaly a podporuje práci těla.

Mezi jinými vlastnostmi proteinu je také možné určit jeho účinek na imunitní systém. Mléko obsahuje velké množství bílkovin, díky kterým dítě roste a vyvíjí se. Dospělý, který jí jídlo bohaté na bílkoviny, bude trpět méně nemocí, jako je zima.

Míra příjmu bílkovin za den

Pro průměrné sportovce stačí 2-3 gramy. na kilogram tělesné hmotnosti. Je nepodstatné brát více, protože tělo prostě nemůže absorbovat takové velké množství bílkovin, a to vše prostě půjde na záchod.
Důležité upozornění - při jednom jídle se absorbuje asi 30-50 gramů bílkovin, v závislosti na kondici. Je nutné rozdrtit jídla a sportovní výživu tak, aby tělo nezažilo hlad bílkovin, který je plný katabolismu - rozpadu svalové tkáně.

Režim příjmu bílkovin

Nejlepší možností by bylo konzumovat bílkoviny.po 12 hodinách (předpokládá se, že sportovec vstane v 8 hodin ráno). Do té doby se protein v těle absorbuje horší, a proto je v tuto chvíli lepší jíst něco lehkého - obiloviny, hotová snídaně, jogurt atd.
Příjem proteinu by se neměl shodovat s příjmem potravy, pro lepší asimilaci. Ideální volba by byla 30 minut před jídlem nebo po jídle. Pokud nemůžete jíst, můžete nahradit 1 jídlo s použitím proteinových doplňků, aby se zabránilo katabolismu.

Jaké sportovní doplňky mohou kombinovat bílkoviny

Proteinové směsi lze kombinovat se všemi druhy sportovní výživy. Pokud jste však v hmotné situaci omezeni, mohou být tyto informace pro vás relevantní:

  • Protein + Gainer. Snad perfektní kombinace. Gainer vám poskytne kalorií a vitamíny a minerály a protein, resp. Protein. Budete schopni naplnit všechny denní potřeby živin.
  • Protein + Kreatin. Vlastně, pokud máte dobrou stravu, když můžete dělat bez gainer. Kreatin poskytne energii - kreatin fosfát, pro více nutričního tréninku.
  • Protein + BCAA. Bude to fungovat, pokud jste fanouškem firmy. BCAA je zpravidla stejná aminokyselina, vstřebává se rychleji ... a pouze 3 z nich, a v proteinu je celá sada 8 esenciálních a 14 nebo více vyměnitelných, s mírně pomalejší absorpcí.
  • Bílkoviny + ostatní produkty.

Jak důležité jsou proteinové a proteinové doplňky?

Ano, bílkoviny budou docela dobré pomocicvičení. Ale pokud trénujete v kulturistice, to znamená, že musíte zvýšit maximální množství svalové hmoty, pro vás bude více relevantních kalorií. Koneckonců, je to čistá energie. Všichni nejsilnější lidé na planetě jsou zpravidla kompletní a není vždy možné odlišit silného od tlustého muže. Samozřejmě musíte dodržovat rovnováhu bílkovin, ale kalorií v tomto případě je důležitější. Svalový růst je poměrně energeticky náročný proces a bílkoviny ne vždy hrají významnou roli. To je důvod, proč jsou běžci a další kalorií doplňky běžné. A to je důvod, proč kulturisté nejí sami proteinové potraviny.

Co může nahradit doplňky bílkovin?

Přípravky na bázi bílkovin mohou být nahrazeny potravinami s vysokým obsahem bílkovin: vejce, maso, ryby, mléko, tvaroh. A ze zeleniny - obilovin (pohanka a rýže), sójových bobů, fazolí a luštěnin.

Protein pro získání svalové hmoty

Proteinové doplňky jsou nejčastější v kulturistice a sportu obecně. Přibližně před půl stoletím byly bílkoviny pro získání svalové hmoty používány výhradně kulturisty, jejichž éra se teprve začíná stávat, nyní je hlavním prvkem výživy sportovců všech sportovních sportů. Protein je komplex esenciálních a neesenciálních aminokyselin. Vzhledem k tomu, že svaly jsou zcela složeny z bílkovin, význam přídavných bílkovin z vnějšku ...

Ohodnotit tento článek
0

Čtenáři Hodnocení: 4.75 ( 4hlasů)
0