Průvodce: jak snížit pas a odstranit žaludek doma

Svěží ženské postavy se stále více a více stávají předmětem kontroverzí v médiích a ve společnosti, tomuto tématu se také nemůžeme vyhnout. V tomto článku v tomto článku budeme sdílet tajemství, jak snížit pas a odstranit žaludek doma. Někdy, aby se vizuálně zmenšil pas, je nutné, aby byly boky širší, což se v případě potřeby také naučíte.

Móda nadměrné štíhlosti a zakřivených forem zůstala včera a dnes je ideální postavou krásné proporce s tvary a křivkami. Čtěte dál, abyste zjistili, jak vytvořit tenký pas, jaká cvičení vykonávat a jak změnit dietu tak, abyste si vyčistili břicho a našli si senovou postavu.

Tenké dívky, které žijí s dobou, ve skutečnosti nepotřebují přibírat na váze, aby měly přitažlivější ohyby těla. Ale svěží nemusí usilovat o hubnutí za každou cenu.

Naopak je to téměř opak skutečnosti. Ale protože ne každý má stejnou strukturu těla, používali jsme proto „téměř“. Proto se budeme snažit zjistit, jak udělat pas tenčí a odstranit břicho, a zároveň získat široké boky.

Pokud jste velmi tenký s úplně plochým žaludkem, pak to není pro vás. Váš pas již může být tak tenký, jak je to jen možné.

A vaše pokusy o ztenčení povedou pouze ke ztrátě svalové hmoty v jiných částech těla, zejména v hýždě a stehnech.

Pokud je aktuální hladina tělesného tuku 35% - 40%, můžete zvýraznit křivky vizuálně tak, že zadek zvětšíteúbytek hmotnosti v břiše.

To je pravda, můžete udělat zadek více, a zároveň zhubnout.

Podívejte se na sebe do zrcadla na minutu, abyste zjistili, jak mnohem více bude váš zadek znát, pokud se pas jen sníží v centimetrech?

Jak zmenšit pas bez ztráty objemu papeže a kyčlí?

Ano, je to možné! Se správnou dietou a cvičením pro tenký pas. Krásné pumpy, zaoblené boky a úzký pas ... Sny se naplní, když jedete kompetentně a aplikujete pouze efektivní radu.

1. Buďte připraveni změnit svou stravu

  • Pro zúžení pasu je nutné snížení hmotnosti, které nemůžedosáhnout pouze prostřednictvím cvičení. Musíte být připraveni přejít na zdravou výživu a snížit spotřebu škodlivých produktů nebo je dokonce opustit, pokud chcete vidět dobré výsledky. Musíte správně vypočítat svůj denní příjem individuálních kalorií.
  • Budete potřebovat disciplínu a odhodlání. Stejně jako snížení denního příjmu kalorií, zvýšení množství bílkovin ve stravě, které pomáhají, zejména s poklesem velikosti pasu a udržení svalů na správných místech.

2. Začněte svůj den zdravou, výživnou snídaní

  • Pro dokonale vyváženou snídani musíte kombinovat ovoce s vysokým obsahem vitamínů, vejce jako zdroj bílkovin a celozrnné pečivo nebo obiloviny. Máte-li svačinu na cestách, chytit fitness bar nebo ovocný koktejl, jak jsou vhodné pro použití, plné vitamínů a živin.
  • Před každým jídlem během snídaně se snažte vypít sklenici vody, což pomůže snížit chuť k jídlu a zachránit tělo před přejídáním.

3. Přidejte více vlákniny do své stravy

  • Zahrňte do své stravy různé potraviny s vysokým obsahem vlákniny, abyste využili jak nerozpustné, tak rozpustné vlákniny. Mezi rozpustná vlákna patří ječmen a oves, citrusové plody a mrkev, hrášek a fazole, jablka. Nerozpustné - ořechy, fazole a zelená zelenina, pšeničné otruby a výrobky obsahující celá zrna.

4.Jíst zdravé tuky

  • Polynenasycené tuky, jako například Omega-3, které se nacházejí v rybím oleji, lněném oleji, tofu, vlašských ořechech, sleďech, lososech, jsou další zdravé tuky, které můžete zahrnout do své stravy. Pomáhají snižovat hladinu špatného cholesterolu, zlepšují výkon mozku, zlepšují štěpení tukových buněk a funkci srdce.
  • Eliminace trans tuků (nalezených v sušenkách, sušenkách, margarínu a jakýchkoli jiných potravinách připravených z částečně hydrogenovaného másla) přispívají k abdominálnímu usazování, takže se jim pokud možno vyhýbejte.

Jak dosáhnout tenkého pasu a širokých kyčlí

Pro dosažení tenkého pasu a větších boků postupujte podle několika jednoduchých kroků:

# 1 Stanovení obsahu tělesného tuku

První věc, kterou musíte udělat, je určit procento tělesného tuku.

Můžete se poradit se svým lékařem nebo, pokud máte členství v posilovně, bezplatnou prohlídku. Můžete také nezávisle zjistit množství tuku v těle.

# 2 Jaké je optimální procento tělesného tuku pro nafouknuté formy

Pokud zjistíte obsah tělesného tuku, co dál? Je-li 35% nebo vyšší, musíte zvolit správnou dietu, ve které tělo může ztratit tuk.

A nebojte se o ztrátu tuku na bocích. Pokud je dieta pozorována správně, pak ztratíte většinu tuku v oblastibřicho před redukcí kyčle.

Pokud je vaše skóre 25% nebo méně, musíte provést několik změn ve stravě. 25% tělesného tuku je obecně považováno za optimální pro svůdné křivky.

Vaše bříško bude mírně ploché, takže budete muset pouze přidávat váhu v pravých oblastech.

Stále se můžete pokusit odstranit tuk na břiše, ale strava není správným řešením.

Musíte se zaměřit na cvičení, abyste vytvořili krásné hýždě.

Je-li hladina tuku asi 18%, je čas začít jíst lépe. Vaše hladiny hormonu mohou být u tohoto indikátoru velmi nízké.

Pokud často chodíte do posilovny, musíte si odpočinout a začít jíst zdravé tuky a kalorie, pokud jsou hladiny estrogenů nízké.

Nízký estrogen má vedlejší účinky, mezi něž patří naprosto nevylučovaná plochá stehna a prsa.

# 3 Cvičení ke snížení pasu

Je-li hladina tuku vyšší než 18%, je na čase vytvořit plán cvičení! Tato část může být velmi zajímavá v závislosti na vašich cílech.

Kdo nechce vypadat dobře? Při vytváření plánu pravidelných tréninků nezapomeňte na klíč k dosažení širokých boků a úzkého pasu v pravém tréninku správných oblastí.

Dobrá volba pro pravidelné tréninky je možnost s množstvím opakování cvičení na bříšku a několik opakování, ale s váhami pro čerpání kněží a boků.

Zde je několik základních cvičení. Vyberte možnostněkteré z nich, pak je dvakrát nebo třikrát týdně.

Cvičení pro tenký pas

Zde jsouvidea cvičení, která vám nejen poskytnou dobré výsledky, ale také spálípřebytečný tuk v podbřišku, který poskytne ploché sexy bříško.

Kolikrát týdně musím dělat cvičení z videa?

3 - 4 krát týdně.

Co mám jíst?

Snažte se věnovat více pozornosti tomu, co jíte.Ujistěte se, že se vyhnete nežádoucím jídlům, a jíst převážně zeleninu, vlákninu, ovoce a pít hodně vody.

Další cvičení (nepovinné)

  1. Boční lišta

Cíle - posílení vnitřních stehen, šikmých a příčných břišních svalů a pánevních svalů.

Lež na své straně, tvořící přímku od hlavy až k patě, spočívající na předloktí.

Váš loket by měl být přímo pod ramenem.Utáhněte břišní svaly a zdvihněte boky z podlahy, udržujte přímou linii.

Ujistěte se, že vaše boky a krk tvoří přímku.Zůstaňte v této poloze po dobu 25-40 sekund a pak jděte dolů.Opakujte cvičení 2-3 krát, a pak jít na druhou stranu.(Pokud je to pro vás příliš obtížné, proveďte cvičení se sklopenými koleny).

  1. Ruský zákrut

Toto cvičení díky kroucivým pohybům posiluje a zpřísňuje svaly na bocích a spaluje tuk ve střední části břicha.

Aby bylo možné provést ruský zákrut, posaďte se na podlahu s ohnutými koleny a zajistěte si nohy pod podpěrou, pak se posaďte tak, aby se mezi trupem a boky vytvořil úhel 45 stupňů.

Ujistěte se, že si držíte záda a máte pod nohama oporu, nebo aby vám někdo pomohl udržet je.

Položte ruce do zámku, pak se otočte co nejvíc, doprava, pauza, pak se otočte doleva, pokud můžete.

Toto je jeden přístup, opakujte 10 - 15 krát.

Cvičení pro ramena a hrudník

Zaměřením se na horní část těla se zdá, že pas je vizuálně menší, takže můžete zahrnout trénink hrudníku a ramen do své rutiny, abyste pomohli vytvořit iluzi užšího pasu.

Cvičení navrhovaná níže skutečně pomáhají ztratit tuk ve střední části těla.

  1. Kliky

Jeden z klasických cvičení na pažích a svalech hrudníku. Snadná verze - klečíte, pak se nakloníte dopředu a spadnete na ruce, dlaní dolů, ve vzdálenosti šířky ramen.

Jděte dolů na své paže, hrudník by se neměl dotýkat podlahy, pak se vraťte do výchozí pozice, stále jen na pažích.

Pokročilá verze - začnete tento trénink v pozici prkna.

Jděte dolů na paži, dokud hrudník nenarazí na podlahu, pak se vraťte do pozice prkna, několikrát zopakujte paže.

  1. Inverzní push-upy

Jedná se o cvičení na pažích a ramenou. K tomu budete potřebovat silnou židli.

Posaďte se na okraj židle, nohy natažené dopředu, paty na zemi.

Uchopte okraj křesla a spusťte tělo dolů, dokud vaše ruce nedosáhnou úhlu 90 stupňů.

Ohněte paže, aby se tělo vrátilo do původní polohy a opakujte.

  1. Kardio cvičení

Kardio je třeba k tomu, aby vám pomohlo vytvořit tvar přesýpacích hodin spalováním tuků ve střední části, což ztenčí a vaše pas se zmenší, spolu s posílením celého těla.

Kardio také udržuje zdravé srdce a dodává dostatečné množství krve a kyslíku do svalů, což přispívá k dobrému stavu těla.

Kardio je skvělé pro spalování kalorií a udržování zdravé tělesné hmotnosti, což je ideální pro dosažení sexuální konstituce.

Tanec, cyklistika, plavání, step aerobik jsou jedny z nejlepších kardio tréninků, jak ztratit tuk. V ideálním případě, pro začátečníky, měli byste dělat kardio po dobu 30 minut, 4 nebo vícekrát týdně.

Pro ty, kteří si chtějí udržet svou současnou úroveň -2-4 krát po dobu 20 minut týdně.

Intervalové tréninky si můžete vybrat jako kardio cvičení, pokud nemáte čas na posilovnu. Po zahřívacím intenzivním cvičení po dobu asi 1 minuty, pak pomalejším tempem po dobu 45 sekund, opakujte tento cyklus 10krát

  1. Vakuové cvičení

Toto cvičení pomůže neotřesit tisk, aby se snížil žaludek doma bez návštěvy posilovny.

Jak dosáhnout tenkého pasu mnohem rychleji

Vyvarujte se nízko položených džíny - a Pokud máte nadbytečný tuk na bocích, může to vytvořit velmi nepříjemný vzhled.​​

Alternativou k těmto džínám jsou džíny s vysokým pasem, které zakrývají přebytečný tuk v pase, bocích a působí tenkým pasem.

Tyto džíny vypadají velkolepě s košili zastrčenou do nich.

Na sobě korekční spodní prádlo - vVýběr správného spodního prádla může skutečně pomoci při snižování pasu.

Můžete si vybrat linku Shapewear, která byla shledána velmi efektivní.

Korzety -jsou další vhodnou možností. Před mnoha stoletími bylo toto spodní prádlo noseno ženami téměř všech věkových skupin, v 21. století, korzety opět získaly popularitu, aby vytvořily hladkou sexy siluetu, a to jak jako samostatný oděv, tak i na sobě pod oblečením.

Široce vykostěné korzety z oceli (absolutně bezbolestné) mohou skutečně snížit velikost pasu navždy, když se nosí dlouho!

Při výběru korzetu vezměte ten, který je o 10-12 cm menší než velikost pasu.

Například, pokud je váš pas 65 cm, pak si vyberte korzet 50-55 cm Pro začátečníky, o 10 cm méně než 12,5 cm.

Chcete-li zjistit velikost pasu,Postavte se před zrcadlo s měřicí páskou a změřte nejužší část pasu, která je obvykle 3 cm nad pupkem.
Nenoste džíny, které jsou pro vás příliš malé. Buďte opatrní při nákupu oblečení, zejména při výběru kalhot.

Pokud si nejste jisti, jaká je vaše velikost, vezměte si s sebou nákupní centrum, které se nebojí dát upřímný názor, nebo můžete požádat poradce obchodu, aby vám pomohl s montáží.

Nosit pásy v paseTyto pásy zdůrazňují nejužší část pasu a vypadají menší než ve skutečnosti.

Jsou skvělé pro ženy s velkými boky, nosí je šaty a dokonce i zimní kabáty, protože zdůrazňují poprsí a dávají iluzi přesýpacích hodin.

Pás může být tkaný, tenký, široký, zdobený drahými kameny a tento seznam je neomezený!

Noste šaty A-line -takové šaty dělají pas úzký, ale postupně se rozšiřují až na dno.

Díky tomu je pas opravdu menší, ale zároveň zdůrazňuje jakékoli nedokonalosti kolem boků.

Šaty A-line jsou ideální pro téměř jakýkoliv tvar těla.

Vyhněte se nápojům syceným oxidem uhličitým a přebytku sodíku je snadný způsob, jak se vyhnout nadměrné soli a snížit maximální možnou spotřebu zpracovaných potravin.

Přebytek sodíku přispívá k retenci tekutin a otoku těla.

Pokud usilujete o přečerpáníPloché bříško, dobře vyvážená strava je velmi účinná a má mnoho výhod, jako je snižování hmotnosti a dlouhodobé udržování běžné hodnoty.

Je možné dosáhnout velkých kněží a plochého žaludku!

Dosažení velkých kněží neznamená získání tuku. To také neznamená velké břicho.

Postupný nárůst kalorií sníží pas a zvýší velikost kněží.

Klíčem k dosažení našich cílů je řádné rozložení živin a sledování každodenních cvičení.

Tolik se za ta léta změnilo, než jen muži pracovali na vytvoření krásné siluety svých těl, nyní ženy následují ve svých krocích a aplikují své znalosti, aby vytvořily atraktivní postavu.