Školení průvodce pro dívky v tělocvičně: Specifické metody, jak se stát štíhlejší

Kompletní návod pro školení žen: Specifické, osvědčené metody, které se stanou štíhlejšími a atraktivnějšími. Na konci článku naleznete odkazy na ostatní články této série.

První věc, o které mluví ženy, když začínají silový trénink v tělocvičně, je „Nechci být velká ani masivní“. Jsme tu, abychom vám řekli, že nebudete!

Toto je první ze série článků o tréninku dívek v tělocvičně. V nich vám řekneme, jak správně trénovat a jíst, jak zhubnout nebo získat svalovou hmotu, aby vypadala štíhleji a atraktivněji.

Cvičení žen a testosteron

Hormon hormonu testosteronu je zodpovědný za výrazné zvýšení svalové hmoty, významně je jeho účinek patrný u mužů, když zvedají velké váhy.

Úroveň ženského testosteronu je pouze malá část mužského testosteronu. U mužů je normální hladina testosteronu asi 200-1200 ng /dl, zatímco u žen je normální hladina 15-70 ng /dl.

Jak jste si všimli, hladiny testosteronu u mužů jsou mnohem vyšší než u žen. I když vezmeme dolní hranici normální hladiny hormonu u mužů (200 ng /dl), je to stále více než dvojnásobek horní hranice normální hladiny.testosteronu u žen (70 ng /dl). Pokud určíme průměrnou hodnotu testosteronu u mužů a žen, dostaneme 700 ng /dl u mužů a 42,5 ng /dl u žen.

Průměrná hodnota člověka je 16,47krát vyšší než testosteron než žena! Je jasné, že ženy nemají hormonální podporu (testosteron) k získání svalové hmoty, jako u mužů. Proto strach z toho, že se stane velkým a mocným, vypadá jako Arnold Schwarzenegger s náhlým zarostlým ocasem na hlavě. Kromě toho většina mužů tráví hodiny školení po celá léta, aby se stala tak velkou a využívají k tomu různé pomůcky. Tak neváhejte jít do posilovny a dostat se do práce

.

A co ženská kulturistika?

Nyní můžete říci: "Viděl jsem ženy kulturistů, kteří byli velmi svalnatí a vypadali jako muži." Skutečným důvodem, proč vypadají takhle, je to, že pravděpodobně používají injekce exogenního testosteronu a /nebo jiných anabolických steroidů. Když ženy používají exogenní testosteron /steroidy, mohou vykazovat zvýšený růst vlasů na obličeji a hrudníku, zvyšovat svalovou hmotu, šířit tělesný tuk od samice k mužskému typu, měnit hlas a další účinky. Pokud tedy neužijete exogenní testosteron nebo jiné anabolické steroidy, nebudete z důvodu přibývání na váze velký a silný.

To neznamená, že budujete svalovou hmotu, stavíte, ale ne jako muži. Naopak, stanete sevíce tónovaný a štíhlý.

Vědecký výzkum

Studie ukázaly, že muži a ženy nepotřebují různá školení.

Pokud jste žena a chcete budovat svaly a zlepšovat své tvary a křivky, pak byste měli začít zvedat hodně váhy. To znamená, že namísto provádění nekonečného počtu opakování s nízkou hmotností, protože média často radí ženám, musíte zvednout těžší váhu a skutečně se načíst! I když realizace sad s velkým počtem opakování (15-20) má určité výhody, není optimální pro přidávání svalové hmoty.

Zde je přibližná představa o počtu opakování:

  • 1-5 opakování = síla
  • 6–12 opakování = hypertrofie (svalový růst)
  • 12+ = vytrvalost

Je to velmi povrchní představa o počtu opakování. Například, mnoho lidí zvyšuje svou váhu výhradně v 1-5 a 12 + počet opakování. Ale dává vám představu o váze, kterou potřebujete zvednout, abyste mohli růst; Můžete si přesně pamatovat, že musíte zvednout váhu 6 opakování, ale ne více než 12 opakování.

Závěr a přezkum hlavních školicích míst pro dívky v tělocvičně

Prověřili jsme velké množství informací, které můžete studovat samostatně a úplně. Doufáme, že to pomůže pochopit, která verze stravy a cvičení je vhodné pro dívky získat svalovou hmotu a ztrátu tuku. Pro zjednodušení porozumění definujeme hlavní body této příručky pro vzdělávání žen.

  • Žena se nestane velkým a mocným od vzpírání, ale na oplátku zhubne a buduje sval.
  • Žena by měla zvednout stejnou váhu jako muži.
  • Ženy nepotřebují dietu, která se liší od mužů, ale je třeba vypočítat spotřebované kalorií v závislosti na jejich váze.
  • Ženy spalují více tuků, používají je jako energii, než muži, a jsou náchylnější k lepším výsledkům při dietě s nízkým obsahem sacharidů.
  • Kontrola kalorií, řízení nutričních makroživin, udržování hydratace, konzumace kvalitních potravin, kontrola inzulínu, konzumace správných bílkovin a základních tuků jsou základními aspekty zdravé výživy a budování svalů.
  • Přítomnost oblastí s nízkým spalováním tuku je způsobena vysokou hustotou alfa 2 receptorů a špatným průtokem krve.
  • Lipolýza musí být zvýšena, aby se spálily mastné kyseliny.
  • Pro spalování tuků je nezbytný dobrý tok krve do tukové tkáně a transport mastných kyselin z ní.
  • Mastné kyseliny musí být spáleny, aby se ztratil tuk.
  • Cvičení jsou nejlepším způsobem, jak zvýšit průtok krve do tukové tkáně, transport mastných kyselin a jejich oxidaci.
  • Protokoly srdečního tréninku pro tvrdohlavý tuk a doplňky stravy jsou vynikajícím způsobem, jak se zbavit tvrdohlavého tuku.
  • Zásobník Xtend + VasoCharge je hlavním zásobníkem výživy, díky němuž jsou sladké sportovní nápoje zastaralé.
  • Soudržnost je klíčem k úspěchu. Vyvinout program školení a výživy a následovat ho!

Teď máte všechno! Je čas přinést informace uvedené do akce a získat sexy svaly a křivky, které jste vždy chtěli. Přečtěte si pokračování výživy během cvičení a cvičení v posilovně e.

Na základě: http://www.simplyshredded.com/the-ultimate-female-training-guide.html

Průvodce pro výcvik dívek v tělocvičně: Specifické metody štíhlejší

Komplexní průvodce vzděláváním žen: Specifické osvědčené metody, které se stanou štíhlejšími a atraktivnějšími. Na konci článku naleznete odkazy na ostatní články této série. První věc, o které mluví ženy, když začínají silový trénink v posilovně, je „Nechci být velká ani masivní“. Jsme tu, abychom vám řekli, že nebudete! ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 2.63 ( 2hlasů)
0