Sportovní výživa, kterou potřebujete vzít

Stručný přehled nejoblíbenějších doplňků pro muže a ženy, které vám pomohou co nejlépe využít cvičení.

Aktivně cvičíte? Pak dobře víte, že posledních několik cvičení je zvláště důležitých pro každé cvičení. Otázkou je, jak se vyrovnat s únavou, kterou většina z nás předjíždí v nejnepříznivějším okamžiku, a to během posledních dvou nebo tří cvičení. Odpověď je velmi jednoduchá. Nutné je užívat výživové doplňky.

Naučte se, jak usnadnit trénink jednoduchým plánem výživy a lepšími doplňky pro muže i ženy. Naučte se, jak zvýšit svou sílu a svalovou hmotu nejrychlejším způsobem.

Přijetí sportovní výživy pro stavbu svalů

\ t

Aby bylo možné co nejlépe využít doplňků, potřebujete správný výživový plán. Níže je ukázkový program výživy.

Plán můžete podle potřeby změnit a přidat potřebné prvky, které jsou pro vás nezbytné.

  • 06:00Je nutné vzít si syrovátkový proteinový koktejl, který je rychle strávitelný a umožňuježiviny a aminokyseliny rychle vstupují do svalových buněk.
  • 06:30 Snídaně(míchaná vejce se sýrem, cibulí a rajčaty, sklenka mléka, jedna polévková lžíce arašídového másla).
  • 07:15Syrovátkový proteinový koktejl s mlékem, banánem a arašídovým máslem.
  • Přidejte do svého oblíbeného koktejlu nebo ovesných vloček proteinový prášek. Podporuje správný metabolismus, dodává energii do svalů a pomáhá získat maximální užitek z tréninku.
IdeaPřidejte trochu bílkovinového prášku do vašeho oblíbeného koktejlu nebo kaše. Podporuje správný metabolismus, dodává energii do svalů a pomáhá získat maximální užitek z tréninku.
  • Oběd z čeho vybírat.Můžete jíst kuřecí prsa s fazolemi a rýží nebo cheeseburgerem. Nezapomeňte přidat zeleninu. Pijte sklenici šťávy nebo mléka.
  • Snack před cvičením. 14:30Pijte proteinový koktejl s čerstvým ovocem.
  • Školení. 15:30Pijte velké množství vody.
  • Po zaškolení. 16:30​​Pít proteinový koktejl po cvičení. Měl by obsahovat 50 gramů bílkovin, které kompenzují ztrátu glykogenu během cvičení.
  • Večeře.Toto je nejhustší jídlo celého dne, které by mělo obsahovat mnoho sacharidů a zeleniny.
  • 30 minut po večeři.Aby se vaše tělo naplnilo proteinem, před spaním pijte kaseinový proteinový koktejl.

Lepší sportovní výživa

Otázka: Jaký je nejlepší doplněk? Nějaké magickéDoplňky neexistují, protože všichni lidé jsou odlišní. To znamená, že pokud jeden doplněk někomu pomůže, není to fakt, že vám to pomůže. Existuje velké množství účinných doplňků. Někteří z nich pomáhají s únavou, jiní pomáhají budovat svaly.

Dodatečné živiny mohou pomoci při regeneraci svalů.

Každopádně jsou vyžadovány doplňky stravy. Níže jsou nejlepší z nich:

  • Aminokyseliny BCAAhrají důležitou roli v metabolismu a energetické úrovni.
  • Kreatin.Ano, dostáváme kreatin z potravy. Nicméně hladina kreatinu v těle nemusí být na optimální úrovni. Zvýšená dávka kreatinu podporuje růst svalů.
  • Proteinpodporuje růst svalové hmoty a síly, zlepšuje kvalitu tréninku a zotavení po cvičení.

Tři z nejlepších doplňků pro stavbu svalů.

Jak bylo uvedeno výše, kulturisté léčí doplňky stravy odlišně. Někteří lidé je mají rádi a berou je s potěšením, jiní je naopak považují za škodlivé a nebezpečné. Navzdory tomu existuje řada produktů, které mají nejdůležitější výhody. Pojďme si vybrat tři doplňky, které vám pomohou vybudovat sval v co nejkratší době.

1. Kreatin

Cena:přibližně 25,99 EUR

Kde nakupovat:v každé prodejně sportovní výživy

Je to vynikající produkt pro ty, kteří chtějí zvýšit sílu, vytrvalost a vytrvalost. Tento doplněk poskytne vašemu těluesenciálních fosfátů, které vám pomohou provést poslední tréninková cvičení bez velké únavy.

Důležité

Nekupujte doplňky, které říkají „s koncentráty“. Lžíce tohoto produktu obsahuje tři až šest gramů prášku. To je výhodné pro výrobce, ale ne pro sportovce a může být nejen škodlivé, ale i nebezpečné pro zdraví.

2.Komplex předškolního vzdělávání

Cena:23,97 dolarů za 20 porcí

Kde nakoupit:jakákoli prodejna sportovní výživy

Pokud chcete dosáhnout maximálních výsledků při každém cvičení, pak je to přesně to, co potřebujete. Přípravek zvyšuje vytrvalost, sílu, svalovou hmotu a celkovou fyzickou zdatnost.

3.Syrovátkový protein

Cena:42,97 dolarů pro 1,4 kg

Kde nakoupit: obchod se sportovní výživou

Tento doplněk je bohatý na aminokyseliny a je rychle strávitelný. Je také bohatý na vitamíny a minerály, které nejsou dostupné v každodenním jídle.

Kdo nechce mít krásné, přečerpané tělo? Nestačí však jen chtít. Abyste dosáhli nejlepších výsledků, musíte dodržovat určitou dietu a provádět nezbytná cvičení. Chcete-li obojí, vezměte si výživové doplňky. To je nejlepší způsob, jak se v krátké době stát krásným.

Na základě: http://getloss.com/fitness/tips/get-ripped/best-supplements.html

Sportovní výživa je důležitou součástí účinného vzdělávání. Sledujte video sportovní výživy z pohledu soutěžícího crossfitu. Co to jeDoplňkové přípravky musí být užívány při sportování a nejen v oblasti sportu.

Sportovní doplňky: video


Sportovní výživa, kterou musíte užívat

Stručný přehled nejoblíbenějších doplňků pro muže a ženy, které vám pomohou co nejlépe využít cvičení. Aktivně se věnujete fyzické aktivitě? Pak dobře víte, že posledních několik cvičení je zvláště důležitých pro každé cvičení. Otázkou je, jak se vyrovnat s únavou, která předstihuje většinu z nás v nejnepříznivějším momentu, a to během posledních ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.9 ( 1hlasů
0