Svalové kůry: jejich vlastnosti a školení

Jádro svalů (anglické „jádro“ - centrum, jádro) je skupina hlubokých svalů, které zajišťují stabilizaci páteře. V podstatě jde o těžiště a svalovou činnost lidského těla.

Kde jsou hlavní svaly?

Cor předložené těmito svaly:

  • zadní extenzory hřbetu;
  • břicho - hluboké šikmé a rovné;
  • stehna - přímá, aductor, krejčí, flexor tibie;
  • pánev - velké hýždě.

K čemu jsou svaly kůry?

Svaly kůry jsou odpovědné za:

  • držení těla;
  • rovnováha;
  • krásný tisk a hýždě;
  • pružnost, pevnost těla;
  • zdraví vylučovacích, oběhových, trávicích, urogenitálních (zejména ženských) systémů;
  • zdraví páteře (obzvláště důležité pro sportovní fanoušky, aby se předešlo přetížení a zraněním);
  • koordinovaná práce zbývajících svalů lidského těla.

Posílení základních svalů

K posílení svalů kůry, které potřebujete:

  • Pro sledování držení těla je obzvláště důležité udržet si záda těch, kteří mají „sedavé“ zaměstnání.
  • Aktivní odpočinek - jízda na kole, plavání,chodit
  • Vypracovat program školení a jejich harmonogram. Ujistěte se, že věnovat pozornost všem svalům kůry, ne "nesl" čerpání pouze jeden sval. V opačném případě se zkrátí a způsobí nerovnováhu kortexu, a tím i celého organismu.
  • Nezapomeňte se obrátit na lékaře, pozorně naslouchat svým pocitům během tréninku a po něm, upravit svůj individuální program v souladu s doporučeními specialisty a vlastního zdraví.
  • Kombinujte cvičení s masážemi, fyzioterapeutickými postupy, provádějte všechny lékařské předpisy.
  • Milovat protahování je speciální soubor cvičení pro protažení svalů a vazů.
  • Během dne napněte svaly břicha a hýždí.

Vlastnosti posílení kůry žen

  • Správná obuv. Bez ohledu na to, jak moc spravedlivý sex miluje svůj obraz „fatální krásy“, přemýšlel o svém zdraví, měli byste se vzdát vysokých vlásenek. Tento neměnný atribut ženskosti je povolen jen příležitostně pro „vzhled“. Nemusíte však chodit do extrémů a měnit boty v teniskách. Malá 5 cm pata je užitečná pro ženy. Žaludek se automaticky vtáhne, ramena se narovnají, vyberou se hýždě.
  • Účelové napětí břišních svalů a boků během dne (absolutně ne nutně v posilovně, to může být v kanceláři, pokud máte chvilku) pro ženy účinněji než pro muže. Takže napětí břišních svalů(Samozřejmě, ne jednorázové) vždy vede k likvidaci volných tuků, které se u žen nacházejí na povrchu. Mužské tukové zásoby jsou hustější, jsou umístěny hluboko, jsou upravovány pouze aktivní fyzickou námahou a výživou. Napětí svalů ženského hýždí má příjemný bonus ve formě tréninku svalů hrází, který bude partner během intimity nutně zaznamenávat a připraví tělo na těhotenství a porod.
  • Aby se předešlo komplikacím, nedoporučuje se posilovat svaly svalů u žen během léčby gynekologických onemocnění a těhotenství.
[sam id = "1" kódy = "true"]

Výcvik svalů jádra

Pro trénink svalů je jádro používáno jak jako cvičení zaměřená na samostatné skupiny svalů v jádru (pouze v promyšlené kombinaci, nezapomeňte na nebezpečí přetížení jednoho svalu!) A kombinovaná cvičení:

  • Za účelem posílení svalů tisku jsou klasicky preferovány různé možnosti kroucení.
  • Squaty zahrnují zadní extenzory, svaly boků, hýždě a břicho.
  • Svaly boků, nohou, hýždí budou vděčny za výpady.
  • Pro čerpání svalů kyčlí, nohou a dolních končetin je mrtvý tah dobrý. Je pravda, že tato cvičení, stejně jako lisy, jsou více doporučována pro muže, protože kromě svalů se kůra aktivně rozvíjí ve svalech hrudníku, ramen a paží. Ženy je lepší nahradit je pull-up.
  • Cvičení ke stabilizaci těla ve vesmíru.

Cvičení pro základní svaly

Nepohodlné pozice, které je třeba po určitou dobu držet, dokonale trénují všechny svaly jádra. Nejúčinnější jsou:

  • variace lamel;
  • různé mosty, zejména s důrazem na jednu nohu;
  • seskupení těl - ideálně provádět taková cvičení na fitbalu;
  • střídavě spouštění nohou z polohy „vleže“;
  • imitace chodu z polohy „tahu“.

Program výcviku svalů jádra

Program pro školení jádra by měl být sestaven tak, aby se zvýšilo zatížení svalů:

  • Úvodní cvičení - kardio, strečink, „promyšlené“ cvičení pro vývoj kortexu s malým počtem opakování a jeden přístup. Účelem této fáze je připravit tělo na nové zatížení, vytvořit počáteční plán školení.
  • Jak se zbavit nadbytečného tělesného tuku - korigovat výživu, aktivní cvičení.
  • Stupeň svalové hypertrofie, tj. Zvýšení objemu.
  • Silový trénink s různým stupněm zatížení.

Jak účinně budovat svalovou kůru?

Tajemství kompetentního programu pro efektivní čerpání svalové kůry:

  • Střídání cvičení pro sílu, posilování různých svalů kortexu, kardio cvičení a protahování.
  • Změna techniky provádění cvičení s využitím složitějších variací.
  • Práce na zatížení každého cvičení (zvýšení rychlosti provedení, počet opakování, zkrácení doby odpočinku mezi sadami).
  • NeStojí za to se zabývat zavedeným vzdělávacím programem. Je nutné ho ředit několika novými cvičeními jednou za 2 měsíce.

A zde je video se sadou cvičení pro trénink svalů kůry:

Cor - svalový korzet celého lidského těla. Silné kůry svaly nejen zabránit zdravotní problémy páteře a vnitřních orgánů, ale také dát tělu sílu, rychlost pohybu, flexibilitu. Ženy budou dvojnásobně vděčni za nepřekonatelnou milost a dokonalé držení těla! Načtěte správně stabilizační svaly! Praxe s radostí! Užijte si nové krásné, zdravé tělo!

Svaly jádra: jejich charakteristika a výcvik

Svaly kortexu (anglické "jádro" - centrum, jádro) - skupina hlubokých svalů, které zajišťují stabilizaci páteře. V podstatě jde o těžiště a svalovou činnost lidského těla. Obsah článkuKde jsou svaly kortexu Jaké jsou svaly kortexu Posílení svalů kortexu Korespondenti posilování svalů kortexu Kde jsou ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.04 ( 17hlasů
0