Tipy pro cvičení pro dívky

Je velmi důležité, abyste při výcviku vždy sledovali techniku ​​a kvalitu cvičení. Správná výživa a pravidelné návštěvy posilovny - to je jen polovina bitvy. Vždy je nutné zajistit, aby každé cvičení bylo prováděno co nejefektivněji, jinak nebude výsledek tak působivý nebo vůbec nebude.

To znamená, že je nutné sledovat stabilizaci těla a spojovat například břišní svaly při cvičení na horní části těla. Například, když děláte činku se vzpěračskou vzpěračkou, namáhejte svůj tisk a neotáčejte. Při namáhání lisu stabilizujete tělo a zabráníte stisknutí. To také pomůže trénovat kostky a uložit nižší tisk a zpět od poškození.

Tipy pro dívky v tělocvičně

Sledujte naše doporučení, když navštěvujete cvičení a váš výsledek bude působivý.

Přehřátí takto

Před každým tréninkem je třeba se dobře zahřát, například na videu.

Před cvičením svalové skupiny je třeba provést 1-3 zahřívací přístupy. Například, pokud provádíte bench press s hmotností 40 kilogramů pro 8-10 opakování během provádění pracovních přístupů. Pak zahrajte rozcvičky s 20 kilogramy (pouzekrk) po dobu 12-15 krát a poté se nastaví na 25 kg před pracovní hmotností.

Odpočinek, nespalujte mezi soupravami

Doporučujeme 60-120 sekund odpočinku mezi sadami. To umožní vašemu tělu znovu získat energii a dýchání, které utrácíte, ale není to tak dlouho, že ztratíte potřebnou intenzitu cvičení. Pamatujte si, že cílem není překročit dobu trvání tréninku na 30-45 minut.

Co když jsem zmeškal trénink?

Pokud jste zmeškali trénink, restrukturalizujte svůj plán tak, abyste se vrátili ke správnému rozvrhu. Neskákejte přes trénink! Máte tři dny týdně. Pokud jste vynechali trénink v úterý, pak se pokuste to udělat ve středu, a pak se vrátit k pravidelnému rozvrhu.

Nyní máte kompletní dvanáctitýdenní vzdělávací program. Další téma, o kterém budeme diskutovat, bude zajímavé pro všechny ženy: proč je v problémových oblastech tuk?

Tipy pro cvičení pro dívky

Je velmi důležité, abyste při výcviku vždy sledovali techniku ​​a kvalitu cvičení. Správná výživa a pravidelné návštěvy posilovny - to je jen polovina bitvy. Vždy je nutné zajistit, aby každé cvičení bylo prováděno co nejefektivněji, jinak nebude výsledek tak působivý nebo vůbec nebude. To znamená, že musíte dodržovat stabilizaci ...

Ohodnoťte tento článek
0

Hodnocení čtenářů: Buďte první!
0