Tonizující cvičení pro nohy: jak udělat nohy tenké

Pokud chcete vědět, co dělat, aby vaše nohy byly tenké, pak jste na správném místě.

Když říkáme „tenký“, máme na mysli krásné a tónované nohy, kterých můžete dosáhnout pomocí tónovacích cvičení, které jsou speciálně navrženy tak, aby maximalizovaly to, co vám příroda dala. Řekneme vám, jak udělat štíhlé a tenké nohy, abyste se nemohli dívat od pohledu.

Neslibujeme, že se za jeden den změníte v Gisele Bundchen, ale pokud uděláte trochu úsilí, stanete se majitelem nádherných, štíhlých, tónovaných nohou, které jsou ztělesněním milosti a sexuality.

Pokud máte tuk na bocích, lýtkách nebo dokonce na kotnících, nejste sami! Nicméně, nezoufejte, můžete zlepšit vzhled nohou provedením následujících tónovacích cvičení!

Je velmi snadné jednat, když víte, jak si udělat tenké nohy!

Tónovací cvičení na nohy

Čtěte dál, abyste se dozvěděli více o nohách, účinném cvičení svalového toningu.Získejte pár tipů na krásu, dietu a módu, které pomohou, aby vaše nohy závist jiných žen!

Naučte se, jak vaše nohy vypadají tenké, a začněte je dnes tonizovat!

Fyzická aktivita užitečná pro nohy

Aby bylo možné zvýraznit svaly vašich nohou, musíte se každý den pohybovat co nejvíce (chodit, stoupat po schodech atd.), Provádět určitá cvičení nebo sportovat 2-3krát týdně.

  • Chůze : umožňuje oběhové soustavě pracovat na vyšší úrovni. Jděte tak často, jak je to možné. Snažte se chodit rychlým tempem, nejméně 30 minut denně. Za volnočasové aktivity považujte také turistiku nebo golf.
  • Tanec : rock, salsa, tap dance, tango ... Tanec je ideální způsob, jak dosáhnout ohromujících nohou. Tanec dělá nohy flexibilní, a také posiluje kotníky a spaluje tuk na tele.
  • Plavání : stimuluje prokrvení nohou v důsledku střídavých kontrakcí a svalové relaxace. A horizontální poloha, ve které se nacházíte, spolu s chladem a tlakem vody pomůže zmírnit otoky.
  • Aqua Aerobic : tlak vody a hydromasáž podporují průtok krve do srdce. Dokonce i když právě stojíte ve vodě, z kotníků zmizí otok, protože tlak vody roste v hloubce.
  • Jízda na kole : Je dobře známo, že když se pedály otáčí, aktivně pracují lýtkové svaly. Cyklistika také tóny kyčlí.

Krok 1: Snížení na tón

aby byly boky elastické, je nutné kombinovat sporty s realizací speciálních cvičení.

V ideálním případě byste měli každý den provádět následující cvičení a postupně zvyšovat úroveň obtížnosti a intenzity.

Cvičení : dřepy

Výchozí poloha : stojí rovně, široké nohy kyčle, ruce na bocích.

Pohyb : provádějte dřepy (ohněte kolena pod úhlem nejvýše 90 °). Pomalu spouštějte do dřepu a ujistěte se, že chodidla s celým povrchem jsou na podlaze. Výdech, když se vrátíte do výchozí pozice.

Opakování :

  • Začátečník: 3 sady 10 opakování, 1 minuta odpočinku.
  • Střední: 4 sady po 16 opakováních, 1 minuta odpočinku.
  • Pokročilé: 5 sad po 25 opakováních, odpočinek 45 sekund.

Krok 2: Posílení

Cvičení : Útoky

Výchozí poloha : krok dopředu o 1 metr dlouhý, ruce položte na pás.

Pohyb : inhalace a výpad vpřed s přední nohou (ohnutí na koleno), udržení trupu v přímé poloze. V době výpadu by přední stehno mělo být rovnoběžné s podlahou. Vraťte se do výchozí pozice a vydechněte. Opakujte cvičení s druhou nohou.

Opakování :

  • Začátečník: 3 sady 10 opakování, 2 minuty odpočinku.
  • Střední úroveň: 4 sady 12 opakování, 1,5 minuty odpočinku.
  • Pokročilé: 5 sad po 16 opakováních, 1 minuta odpočinku.

Krok 3: Zachovat

Cvičení : neviditelná židle

Výchozí poloha : vzpřímená, opřená o zeď.

Pohyb : Pomalu snižujte, dokud nejsou boky rovnoběžné s podlahou.Zůstaňte v této poloze po dobu uvedenou níže.

Opakování :

  • Začátečník: 3 sady po 30 sekundách, 2 minuty odpočinku.
  • Střední: 4 sady po 45 sekundách, 2 minuty odpočinku.
  • Pokročilé: 5 přiblížení po dobu 75 sekund, 1,5 minuty odpočinku.

Problémy s nohama

Stejně jako u hýždí a břicha se v dolních končetinách projevují hormonální změny.Boky, kolena a telata jsou oblasti náchylné k celulitidě, zejména u žen s hruškovitým tělem.

V těchto oblastech jsou také běžné problémy s krevním oběhem.Těžkost nohou a zadržování vody v těle jsou pohromou mnoha žen, které často trpí bolestmi a nevzhlednými otoky nebo dokonce křečovými žilami.

Všechny svalové skupiny nohou, od horní části kyčlí po nohy, potřebují fyzickou aktivitu.Pokud svaly na nohou nejsou vystaveny stresu, pak se uvolní a objeví se hrboly a hrboly.

Abyste měli krásné nohy, musíte na nich pracovat a poskytovat jim péči nezbytnou pro normální krevní oběh.

Nejsou žádné výsledky bez námahy!

Péče o pokožku nohou

HOMES

  • Studená sprcha : Sedět ve vaněa protáhnout nohy před vámi.Proud studené vody (maximálně 22 °) pohybujte dopředu a dozadu podél nohou, od kotníků až po nohyhýždě.
  • Krém proti celulitidě : aplikujte ho ráno a večer! Přečtěte si naše tipy a rady, jak se zbavit celulitidy.
  • Masáž : při masírování boků udělejte pohyby zdola nahoru, od kolen až po strany. Dlaň by měla ležet naplocho, palec na stehně a zbytek prstů na vnějším povrchu stehna.

Když masírujete kolena, posuňte prostředníček z jedné strany patelly na druhou. Pak proveďte malé spirálové pohyby od spodní části kolena až po vrchol.

V SALONU

  • Kryoterapie : osvěžující aktivní složky aplikované na nohy a pak ovinuté kolem nohou, které poskytují ostrý a relativně dlouhotrvající pocit lehkosti.
  • Pressoterapie : technika lymfatické drenáže zahrnuje periodickou kompresi nohou. Tento postup pomáhá zbavit se těžkých nohou a celulitidy.
  • Manuální lymfodrenáž : je žádoucí, aby ji prováděl fyzioterapeut. Tato poněkud bolestivá masáž stimuluje krevní oběh v lymfatických cévách.

Tipy pro zdravé nohy

  • Nesedí příliš dlouho : a nikdy nepřekračujte nohy! To je špatné pro žíly pod koleny.
  • Chůze co nejrychleji : chůze zlepšuje krevní oběh, tóny stěn krevních cév a posiluje telata.
  • Vyhněte se těsnému oděvu : zejména v bocích, pasu a nohou.
  • Používejte pohodlné boty : vyhněte se botám,který pevně sedí kolem dolní části nohy. Nenoste boty s vysokými podpatky, ani boty a boty, které nemají podešve.
  • Zvedněte nohy co nejčastěji : v posteli, v práci, při sledování televize atd.
  • Vyhněte se přehřátí:příliš časté vystavení slunci, vyhřívané podlaze, vířivce atd. může protáhnout žíly (vazodilatace), zatímco za studena působí utahující účinek (vazokonstrikce).
  • Dávejte pozor na výživu : ujistěte se, že máte spoustu antioxidantů (vitamín C z ovoce a zeleniny, vitamín E ze sušeného ovoce a olejů), které posilují stěny kapilár; vlákna (celozrnné obilniny, zelená zelenina), která zlepšují střevní motilitu; a omega-3 mastné kyseliny (řepkový olej, ryby), které mají vlastnosti ředění.
  • Zvažte užívání léčivých bylin : pichlavé jehly posilují žíly, líska čarodějnice zvyšuje jejich pružnost, cypřiš zabraňuje stázi krve v nohou, kaštan snižuje permeabilitu kapilár a listy červených hroznů posilují stěny cév. Všechny tyto rostliny jsou dostupné jako doplňky výživy.

Oblečení

Oblečení také ovlivňuje vzhled vašich nohou. Ujistěte se, že děláte všechno správně!

CO by mělo být provedeno

  • Kalhoty, které prodlužují nohy;
  • Sukně a šortky nad koleny, a dokonce i mini sukně a velmi krátké šortky, pokud jsou vaše nohy tenké a štíhlé;
  • Sukně a šaty se širokým dnem;
  • Legíny sprostorný svetr nebo krátké šaty;
  • Tenké punčochové kalhoty, přednostně černé, které poskytují tenkost;
  • Podpatky, které zdůrazňují tvar lýtka. Zejména boty na platformě;
  • Denim s lycrou bude hrát roli korzetu pro vaše boky a nohy!
  • Džíny s vysokým pasem, které prodlužují nohy a dávají tvar hýždě a kyčlí.

CO BY MALO BÝT ZABRÁNIT

  • Sukně a šaty na tele. Nejenže vám dodají věk, ale také lýtka vypadají masivně!
  • Příliš těsné oblečení, které dělá nohy bobtnajícími, a také způsobuje efekt osamělé postavy;
  • Kalhoty, šité ze světlé tkaniny nebo vzorované tkaniny, která dělá nohy větší;
  • Široké spodní části bikin. Dělá nohy kratší a širší.

Založeno na:

http://www.wewomen.com/healthy-living/leg-toning-exercises-skinny-legs-d37771.html