Top 10 sušicích přísad

Dieta a cvičení jsou nejlepším způsobem, jak se zbavit tělesného tuku. Někdy však nestačí, a je třeba vzít další sportovní výživa pro sušení těla, což pomáhá rychle dosáhnout výsledků spalování tuků.

Na "sušení" musíte trénovat hodně, ale pokud si vyberete správné doplňky, můžete ušetřit více svalové hmoty a spálit více tuku.

Při budování svalové hmoty při spalování tuků, musíte dělat cvičení a jíst správně, pomocí sportovní výživy spalovat tuk a udržovat sval. Pokud trénujete příliš mnoho, můžete vyčerpat zásoby živin, vitamínů a dalších sloučenin v těle, které mají velký význam při sušení.

Je nesmírně obtížné sehnat všechny tyto důležité prvky stravou, zejména když sušení vyžaduje, aby se výrobky omezily na maximum. To je místo, kde doplňky přijdou na záchranu.

Níže uvedeme, která sportovní jáma je potřebná pro sušení těla. Mějte na paměti, že pro získání krásné, hrbolaté tělo, spalovače tuků nejsou vždy potřeba, mimochodem, jsou špatně vhodné pro hubnutí v důsledku tuku. Zjistěte si, co sportovní výživa brát během sušení!

Top 10 dodatků k urychlení postupu sušení

Nejúčinnější sportovní doplňky pro sušení těla a spalování tuků, které nejenže urychlí proces hubnutí, ale také podporují zdraví Vašeho těla v této fázi tréninku.

1. Multivitaminy

Výcvik má spoustu síly a energie, a často se snažíme udržet požadovanou hmotnost a my nemáme dostatek vitamínů a minerálů. Sportit při sušení musí nutně zahrnovat minerální a multivitaminové komplexy. Doplněním stravy multivitaminy poskytnete tělu širokou škálu životně důležitých živin potřebných k udržení dobrého zdraví a štíhlého těla.

Aby bylo možné strávit nejlepší vitamíny, vezměte je ráno během nebo po jídle.

2. Syrovátková bílkovina

Protein je základním prvkem při podpoře růstu svalů před a po cvičení. Bohužel, mnoho lidí není schopno jíst před odjezdem do posilovny nebo po ní. To je místo, kde syrovátkový protein může přijít na záchranu. Je vyroben ze syrovátky a je považován za kompletní proteinový produkt obsahující všech 9esenciální aminokyseliny, které naše tělo potřebuje.

Protein hraje důležitou úlohu při rychlém zotavení svalů. Při konzumaci po celý den se zvyšuje metabolismus a energetické hladiny, což vám umožňuje spalovat více kalorií

.

Protein také podporuje růst svalů. Syrovátka je mléčná bílkovina, která se rychle vstřebává a téměř okamžitě dodává aminokyseliny do svalů, což pomáhá urychlit jejich růst.

Kromě toho protein zlepšuje výkonnost.

Zkušení atleti a mnozí odborníci na výživu při sušení doporučují užívat 2 g bílkovin na 1 kg tělesné hmotnosti. Bílkoviny se užívají ráno, před a po cvičení, stejně jako mezi jídly, je možné užívat kazeinový protein před spaním. Pro přípravu koktejlu by nemělo být použito více než 1 odměrka produktu.

Jak odebírat bílkoviny během sušení

Vezměte si ji v množství 2 gramy na 1 km tělesné hmotnosti. Tato dávka pomáhá v boji proti zničení svalů a podporuje jejich růst.

Snažte se také konzumovat bílkoviny z celého zdroje potravin po celý den.

3. Glutamin

Glutamin je nejhojnější aminokyselina v těle. Zvyšuje přirozenou produkci růstového hormonu, snižuje bolest a zabraňuje katabolismu. Glutamin může také stimulovat růst svalů kontrolou hladiny glykogenu. Je schopen zpomalit zničení svalové tkáně během intenzivního tréninku, zvýšit sílu avytrvalost

Glutaminové doplňky pomáhají chránit svalovou tkáň a umožňují tělu spalovat více tuku. Nezapomeňte: čím vyšší je svalová hmota, tím aktivnější je metabolismus. Studie ukázaly, že tyto doplňky dávají pozitivní výsledky v posilování imunitního systému. To je velmi důležité, protože při intenzivním zatížení je vystaven velkému namáhání.

Glutamin pomáhá obnovit svalovou tkáň a podporuje celkové zdraví těla. Je také známa svou schopností zvyšovat hladiny růstového hormonu v plazmě.

Jak užívat glutamin při sušení :

Aby se po tréninku necítil unavený, vezměte si glutamin 5 g 2-3 krát denně, například před a po třídě.

4. Kreatin

Kreatin je přirozeně přítomen v kosterním svalstvu. Zvyšuje produkci energie, zvyšuje sílu, zlepšuje svalovou funkci při intenzivním tréninku, stimuluje tvorbu růstového hormonu a také zlepšuje regeneraci svalů po tréninku a podporuje jejich růst. Co z něj činí vynikající doplněk při sušení těla.

Jak užívat kreatin během sušení:

Užívejte 2-5 gramů kreatinu denně.

5. Konjugovaná kyselina linolová (CLA)

Ne všechny tuky jsou škodlivé. Konjugovaná kyselina linolová (nebo CLA) obsahuje omega-3 mastné kyseliny, které jsou známé jako dobré tuky. Výzkumníci zjistili, že CLA pomáhásnižují tělesný tuk a pomáhají chránit svalovou tkáň. Tělu můžete také poskytnout dietu omega-3 mastnými kyselinami.

Jak a kdy užívat konjugovanou kyselinu linolovou

Nejlepší výsledky lze očekávat, když je denní norma rozdělena na 2-3 dávky. Optimální forma tobolek uvolňujících gel. Během "sušení" trvá 2-4 g CLA denně.

6. Aminokyseliny s rozvětveným řetězcem (BCAA)

Komplex BCAA se skládá ze tří aminokyselin: valinu, isoleucinu a leucinu. Hrají klíčovou roli při stimulaci syntézy proteinů a regulaci jejího metabolismu.

Přijetí BCAA před a po cvičení při sušení těla významně sníží stupeň poškození svalů a sníží bolest svalů. Komplex také pomáhá spalovat tuk, snižuje únavu a podporuje regeneraci.

BCAA slouží jako zdroj energie při cvičení a doplňují zásoby živin, které jsou vynaloženy při intenzivním cvičení.

Jak bcaa brát na sušení

Chcete-li získat co nejvíce z BCAA, vezměte si 5-10 gramů mezi hlavní jídla, stejně jako před a po tréninku.

Nezapomeňte, že většina proteinů a před tréninků obsahuje různá množství BCAA.

7. Extrakt ze zeleného čaje

Extrakt ze zeleného čaje má mnoho příznivých vlastností. Ve formě je bohatý na antioxidantykatechiny, které snižují hladinu cholesterolu, pomáhají předcházet rakovině a podporují zdravou funkci střev. Je také prokázáno, že pomáhá zhubnout. Pokud chcete zvýšit účinek kofeinu, zkuste extrakt ze zeleného čaje, protože je považován za jeden z nejlepších spalovačů tuků.

Extrakt ze zeleného čaje obsahuje kofein, který stimuluje metabolismus, který může být velmi užitečný při "sušení". Při výběru značky si vždy přečtěte etiketu, abyste zjistili, kolik miligramů katechinů je obsaženo v jedné tabletě. Většina extraktů zeleného čaje obsahuje asi 50% ECGC (epigalokatechin galát) a potlačujících chuť k jídlu.

Aby bylo možné bezbolestně zahrnout extrakt do vaší stravy, musíte pít dostatek vody, protože kofein, stejně jako některé další složky čaje, jsou diuretika. Tablety lze užívat s jídlem nebo bez jídla. Pro zvýšení efektivity recepce je nutné kombinovat extrakt ze zeleného čaje s doplňky obsahujícími rybí olej a quercetin, nebo s podobným jídlem. Jako doplněk stravyužívejte 1 tobolku denně . Neužívejte tento přípravek nalačno.

8. Rybí olej

Rybí olej obsahuje omega-3 mastné kyseliny, které mají mnoho příznivých vlastností, včetně snížení hladiny LDL cholesterolu (tzv. Špatný cholesterol) a zlepšení mentálních funkcí. Pomáhají také bojovat proti zánětu a při sušení těla používají jako energii tuk.

Zánět je běžným problémem, kterému čelí osoby zapojené do silového tréninku. Vyberte rybí olej obsahující kyselinu eikosapentaenovou (EPA) dokosahexaenové (DHA) v poměru 2: 1. Je to on, kdo má nejlepší protizánětlivý účinek.

Jak odebrat rybí olej pro sušení

Pro hubnutí použijte 3-4 g, rozdělený do 2-3 dávek denně.

9. Donory oxidu dusnatého

Studie ukazují, že oxid dusnatý stimuluje přirozenou produkci růstového hormonu, zvyšuje sílu a zlepšuje krevní oběh. V kombinaci s aminokyselinami s rozvětveným řetězcem a glutaminem umožňuje intenzivnější trénink. Stojí však za zmínku, že tyto výsledky byly pozorovány během studie, která trvala 90 dní.

Jak používat oxid dusnatý

  • Vzít NO na prázdný žaludek
  • Pokud je váha větší než 100 kg, můžete okamžitě začít s dvojnásobným dávkováním (průměrně 2 odměrky).
  • Po dvou týdnech můžete dávku zdvojnásobit (pro všechny).
  • Celková doba používání NO v průměru by neměla překročit jeden měsíc.

10. Společné doplňky

Po cvičení s těžkými váhami se může objevit bolest kloubů. Může být zmírněn užíváním speciálních doplňků v kombinaci s rybím olejem. Většina společných doplňků obsahujemethylsulfonylmethan (msm), chondroitin, glukosamin a další prospěšné látky.

Upozornění: Pokud jste alergičtí na mořské plody, je třeba se vyhnout glukosaminu.

Všechny tyto doplňky mají vědecky prokázanou účinnost a pomáhají vám rychle a bezpečně se zbavit tuku. Při sušení však musíte kombinovat s dietou s nízkým obsahem sacharidů a tréninkem a nespoléhat se pouze na sportovní doplňky.

Potraviny během sušení

Během sušení je nezbytné snížit sacharidy dvakrát, ale ne úplně odstranit, protože v tomto případě se tělo stane ketotickým a začne produkovat velké množství ketonů. Ketonová tělesa spalují tuk a používají jej jako zdroj energie, proto je nutné konzumovat sacharidy, které podporují jejich nedostatek. Pokud je odstraníte ze stravy, budete mít nedostatek energie. Hlavní věc je zde rozumná rovnováha.

Hlavním zdrojem sacharidů by měla být zelenina.

Je také velmi důležité jíst více chudých bílkovin (s každým jídlem) a tuku, aby se kompenzovaly ztracené „sacharidové“ kalorií. Konzumujte nenasycené tuky, jako je olivový olej, avokádo a ořechy. Jako zdroj bílkovin jsou vhodné bílé ryby, kuřecí prsa, losos, krůta, tuňák a vejce.

Eliminovat cukr a sodík

Odstraňte většinu cukrů ze stravy. Vždy pečlivě přečtěte etiketu produktu, abyste zjistili jejich obsah. Drž se dál od potravin, které obsahují více než 5 gramů cukruna porci.

Sodík nespotřebuje více než 2000 mg denně. Se svou vysokou koncentrací ve stravě tělo začíná zadržovat vodu, což komplikuje ztrátu tuku. Příliš mnoho sodíku může způsobit vysoký krevní tlak.

Tipy pro výživu pro sušení těla

Je velmi těžké stavět svaly a ztrácet tuk současně, takže nikdy nezapomeňte na správnou výživu. Sportovní výživa při sušení je pouze doplňkem k hlavnímu jídlu. Bez ohledu na to, jak tvrdě pracujete v posilovně, bez vyvážené stravy, nedosáhnete úžasných výsledků. Budete se divit, jak lépe tělo reaguje na cvičení, pokud jsou doprovázeny správnou výživou.

Intervaly mezi jídly mohou být delší než dvě hodiny, ale doporučuje se jíst systematicky, což vám pomůže sportovní výživu pro sušení těla.

K získání svalové hmoty musíte konzumovat kalorie. Bílkoviny konzumují v množství 2-4 gramů na 1 kg tělesné hmotnosti. Snažte se udržet zdravé svačiny v této makroživině.

Proteinový koktejl před spaním a ráno pomůže chránit tělo před katabolickým stavem, ve kterém svaly ztrácejí váhu, sílu, hustotu a definici. Existuje mnoho doplňků, které pomáhají budovat svaly a podporovat zotavení po intenzivním cvičení. Pro většinu lidí jsou stejně efektivní, ale v některých případech je tělo v nich jinéreaguje.

Vyzkoušejte různé doplňky, abyste zjistili, že sportovní výživa pro sušení funguje nejlépe. Vždy se řiďte pokyny na obalu a vezměte správnou dávku. Výhody doplňků uvidíte, pouze pokud je používáte pravidelně.