Tři nejlepší snídaně pro hubnutí

Správná snídaně pro hubnutí je klíčem ke ztrátě nadváhy. Zdravá snídaně pomůže zbavit se zvyku jíst nezdravé potraviny a pravidelně se přejídat. Správná snídaně nedovolí, aby pocit hladu nastal před časem.

Snídaně pro hubnutí

Ale co je lepší jíst na snídani pro hubnutí? Hlavní chybou ze všech hubnutí - začíná den s šálkem sacharidů-přetížené vločky, müsli nebo obilovin. Sacharidy jsou samozřejmě nezbytné pro zásobování těla energií, pouze jejich nadměrná spotřeba vážně narazí na postavu.

Proto byste se měli naučit naše jednoduché tipy a tři jednoduché a rychlé způsoby, jak připravit perfektní snídani pro hubnutí, která skutečně přispívá k hubnutí.

Recepty na řádnou snídani

1. Omeleta

Bohatý na bílkoviny, bez sacharidů a se zeleninou. Samozřejmě, můžete vyhodit žloutek, pokud stále věříte ve společný mýtus, že dietní cholesterol může nějak ovlivnit hladinu cholesterolu ve vaší krvi. Ale nezapomeňte, že spolu se žloutkem vyhodíte spoustu vitamínů a minerálů nezbytných pro tělo, nemluvě o bílkovinách.

Vyhněte se monotónnosti ve snídani přidáním různých druhů zeleniny do omelety. Zkuste přidat nějaké maso, sýr a koření. Tady jeNěkteré nápady:

  • Zelenina: špenát, paprika, brokolice, růžičková kapusta.
  • Maso: hovězí maso, kuřecí prsa, slanina, tuňák.
  • Sýr: feta, parmazán a jakýkoliv druh sýru s nízkým obsahem tuku.
  • Koření: černý pepř, kajenský pepř, mořská sůl, zira.

2. Tvaroh

Bohatý na bílkoviny, neobsahuje sacharidy a nevyžaduje přípravu. Jediná věc je, že pokud jste často nepoužívali tvaroh, budete si muset zvyknout na jeho specifickou chuť. Jednoduchý přírodní jogurt není o nic méně užitečný, pouze v něm je mnohem méně bílkovin.

Aby se zabránilo monotónnosti, zkuste přidávat ořechy, bobule a sušené ovoce do tvarohu. Nápady:

  • Ořechy: mandle, vlašské ořechy, kešu, arašídové máslo.
  • Ovoce: nakrájený banán, ananas, jablka, hrušky nebo bobule.
  • Tuňák: zní divně, ale je to opravdu chutné.

3. Smoothies

Příprava trvá málo času. Získejte výkonný mixér. Přidejte (zmrazenou) zeleninu, ovoce a syrovátkový protein. Rozšleháme. Je hotovo. Několik tipů:

  • Koupit nejjednodušší a nejlevnější protein.
  • Diverzifikovat koktejly s jakýmkoliv ovocem a zeleninou.
  • Nezapomeňte na velký počet internetových receptů.

A co kalorií a porcí? Dodržujte naše pravidla výživy - vždy se budete cítit naplněni.

Tři nejlepší snídaně pro hubnutí
Správná snídaně pro hubnutí je hlavním klíčem ke ztrátě nadváhy. Zdravá snídaně vám pomůžezbavit se zvyku jíst nezdravé potraviny a pravidelně se přejídat. Správná snídaně nedovolí, aby se hlad před námi objevil. Obsah článku: Snídaně na hubnutíRecepty na správnou snídani1. Omelet2. Tvaroh3. Smoothies Snídaně pro hubnutí Ale co je lepší jíst na snídani pro hubnutí? Hlavní chyba všech ...
Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.9 ( 1hlasů)
0