Výběr sportovní výživy pro začátečníky

Pokud právě začínáte cvičit s váhou, možná budete chtít vědět, které sportovní doplňky budou vyhovovat vám a vašim rostoucím svalům? Mám v této fázi užívat doplňky? A co ženy a děti? Existuje vždy mnoho otázek o výživových doplňcích pro kulturisty. Neexistuje společný univerzální přístup pro všechny. Ale něco je třeba poznamenat.

Jaká sportovní výživa je pro začátečníka lepší?

Pro začátečníky se ujistěte, že je vaše strava co nejzdravější a nejvyváženější. Pokud používáte zdravé obiloviny v dopoledních hodinách, a pít pivo a soda každý večer, pak ani přemýšlet o potravinářské přídatné látky! V tomto režimu vám nepomohou. Dokonce i nejzkušenější sportovci pravidelně dělají chyby ve své stravě. V procesu výuky kulturistiky a jejích složek se naučíte rozhodovat ve prospěch správného jídla a rozumného životního stylu.

Sportovní výživa pro začátečníky

Stojí to za to, aby nováček užíval doplňky výživy? Naše odpověď zní ano. Správná strava vyžaduje další živiny. Tyto produkty jsou vhodné pro ženy. Tyto doplňky pomohou nejen růst svalové hmoty, ale také zhubnout a posílit. Zlepší výsledky školení apřispěje k posunu k zamýšlenému cíli.

Proteiny

Doplněk stravy číslo jedna ve vaší domácnosti, pokud se vážně zabýváte kulturistikou. Pokud váš rozpočet omezuje vás, pak si lepší proteinový prášek a snížit proteinové potraviny ve vaší stravě. Kromě potravin a odpočinku je tento produkt vhodný pro budování a obnovu svalů. I když existuje několik druhů bílkovin, je třeba mít na paměti, že je to syrovátkový protein, který má nejvyšší obsah aminokyselin. A co je nejdůležitější, všechny tyto výhody ve výhodném formátu prášku, který lze snadno smíchat s vodou a mlékem, nebo použít k výrobě bílkovinných palačinek, dezertů bohatých na bílkoviny a výživného občerstvení.

Před zahájením cvičení se doporučuje užívat bílkoviny. Mají také občerstvení mezi hlavními jídly. Některé poddruhy bílkovin, jako je kasein, se pomalu tráví a mohou zůstat v žaludku několik hodin. Takové produkty se s výhodou konzumují před spaním. Poskytují svaly s neustálým zdrojem bílkovin a aminokyselin během spánku.

Glutamin

Glutamin pomůže vašim svalům vrátit se do normálního stavu po intenzivním tréninku. Je to esenciální aminokyselina, která snižuje katabolismus bílkovin a podporuje jeho syntézu, což snižuje dobu zotavení mezi tréninkem. Studie ukazují, že glutamin zvyšuje imunitní systém a zvyšuje koncentraci růstového hormonu. Moderní proteinové prášky obsahují nejenglutaminu, ale také dalších aminokyselin pro růst a obnovu svalů. Doporučený denní příjem je 5-15 gramů, v závislosti na fyzické kondici a cílech.

BCAA (aminokyseliny s rozvětveným řetězcem)

Aminokyseliny s rozvětveným řetězcem jsou: leucin, isoleucin a valin. Tyto živiny zabraňují ztrátě svalové hmoty, což umožňuje tělu maximalizovat absorpci proteinu a snížit svalovou únavu. Pravidelný příjem BCAA před a během tréninku sníží únavu a zvýší efektivitu výletů do posilovny. Studie ukázaly, že BCAA snižují hladiny kortizolu, což zabraňuje rozpadu proteinů. Rychlý příliv aminokyselin do svalových buněk bude stimulovat jejich růst a pomůže svalům rychleji se zotavit. BCAA se prodávají jako potravinářské přídatné látky. Lze je nalézt také v červeném mase, vejcích a mléčných výrobcích.

Kreatin

Kreatin je jedním z nejoblíbenějších doplňků kulturistů. Kreatin nejenže pomáhá růst svalů, ale také zvyšuje jejich výkon přidáním síly. Většina sportovců a kulturistů užívá kreatin ke zvýšení svalového objemu. Zvyšuje množství vody ve svalových buňkách, čímž zvyšuje jejich velikost. Nicméně, kreatin nedá požadovaný účinek, pokud si vezmete volno z tréninku.

Kreatin je vhodný pro ty, kteří se zajímají o budoucí objemy, sílu a hmotnost. Denní dávka kreatinu je 5 gramů. Sportovci, kteří pravidelně užívají tento doplněk, mohou hrátvíce opakování v souboru cvičení.

Tyto čtyři sportovní doplňky jsou důležité jak pro začátečníky, tak pro profesionální sportovce. Navzdory existenci pokročilejších přísad byste měli vždy začínat základy. V kombinaci s vyváženou stravou a intenzivním tréninkem tyto sportovní doplňky pomohou zbavit se tuku, získat sílu a vybudovat působivou svalovou hmotu.

Na základě: http://www.shapeyourenergy.com/best-muscle-building-supplements-beginners/

Výběr sportovní výživy pro začátečníky

Pokud jste právě začali trénovat s váhou, možná budete chtít vědět, které sportovní doplňky budou vyhovovat vám a vašim rostoucím svalům? Mám v této fázi užívat doplňky? A co ženy a děti? Existuje vždy mnoho otázek o výživových doplňcích pro kulturisty. Neexistuje společný univerzální přístup pro všechny. Ale něco by mělo být přijato ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: Buďte první!
0