Výhody a poškození rybího oleje pro tělo

Všechny vaše otázky, podrobně uvedené ve videu zveřejněném na konci článku, pokud nechcete číst, můžete jít přímo na video o rybím oleji.

Rybí olej

Rybí tuk je živočišný tuk získaný z ryb. Vysoký obsah polynenasycených mastných kyselin je velmi užitečný pro kardiovaskulární systém. Konstantní příjem vede ke snížení trombózy, nízkohustotního lipoproteinu a také zabraňuje riziku inzulinové rezistence.

Omega 3

zlepšit kognitivní výkon.

Je také známo, že kyselina eikosapentaenová má protizánětlivé vlastnosti. Neuroprotektiny - prekurzory polynenasycených mastných kyselin chrání neurony před nepříznivými účinky oxidačního stresu. Vyskytuje se s nadměrnou fyzickou námahou, která je charakteristická pro sportovce, a toproto potřebují neustálou dodávku těchto látek.

Účinek na polynenasycené mastné kyseliny omega 3 však není omezen. Studie provedené v sedmdesátých letech zjistily, že výskyt hypertenze, aterosklerózy končetin a ICHS je významně nižší ve skupině užívající omega 3 polynenasycené mastné kyseliny.

Přínosy rybího tuku

Rybí olej ošetřuje tuberkulózu, anémii, křivici, noční slepotu a mnoho dalších poruch. Pomáhá udržovat vynikající vidění, protože obsahuje velké množství vitamínu A. V některých organických depresích pomáhá zlepšovat náladu a jasnost myšlení. Používá se také k prevenci poruch kosterního systému v důsledku obsahu vitamínu D.

Další cennou vlastností rybího tuku je schopnost spalovat nasycené tuky, což pomáhá rychle dosáhnout významných výsledků při hubnutí. Nedávné studie ukázaly, že omega3-nenasycené mastné kyseliny mohou bránit alzheimerově chorobě, ale o tomto tématu se stále diskutuje. Jak bylo zmíněno výše, rybí tuk potlačuje negativní účinky oxidačního stresu na tělo, snižuje citlivost na hormony nadledvin.

[sam id = "1" kódy = "true"]

Je třeba poznamenat, že vitamin D se podílí na přeměně serotoninu z tryptofanu, který se v tomto tuku nachází ve velkém množství. Jak je známo, serotonin je regulátor nálady, chuti k jídlu a motorické aktivity,což má nepochybně další velký přínos pro tělo.

Složení rybího oleje:

  • jod;
  • fosfor;
  • kyselina olejová;
  • kyselina arachidonová;
  • Omega-3;
  • Cholesterol;
  • Omega-6;
  • kyselina palmitová;

Denní sazba

Nepochybně vše závisí na individuálních vlastnostech organismu, ale denní dávka, která nepoškozuje tělo, se pohybuje mezi 1 a 1,5 gramy. Pokud je sportovec zapojen do vzpírání, pak tělo opět potřebuje dvakrát tolik, tj. 2-3 g denně. S poklesem tělesné hmotnosti se toto množství opět zvyšuje a již dosahuje 3-4 gramů denně. Je třeba poznamenat, že není nutné provádět přerušení na recepci, ale je to možné.

Je také nezbytné vědět, že je velmi obtížné získat čistou omega-3 z produktů, protože většina metabolitů (v důsledku nesprávného skladování) může udělat opak. Obracejí se na volné radikály a způsobují velké škody na těle.

Správné použití

Indikace pro použití rybího tuku je nedostatek vitaminu D a A. Je také předepisován pro depresi, neurózy, vegetativní cévní dystonii ke zlepšení vodivosti centrálního nervového systému. Omega-3 se prodává v kapslích a musí se užívat po jídle. V žádném případě dříve, protože mohou existovat různé gastrointestinální poruchy. Jak bylo uvedeno výše, sportovci esenciálních omega-3 nenasycených mastných kyselin jsou jednoduše potřební ke zlepšení fyzického výkonu aurychlení metabolických procesů ve tkáních.

Denní sazba v kapslích se nachází na zadní straně balení tohoto léku pro výrobce. Pokud se užívá perorálně jako tinktura, pak ne více než 15 ml třikrát denně a pouze během jídla. Můžete také získat nenasycené mastné kyseliny z čerstvých ryb, ale vše závisí na způsobu a kvalitě skladování. To bude stačit na 150 gramů.

Tobolky z rybího oleje

Velmi vhodnou formou příjmu jsou tobolky z rybího oleje, ale existuje jedna jemnost.

V Sovětském svazu byl tento lék zakázán, protože byl získán ze zbytků ryb a tresčích jater, které nahromadily těžké kovy a jiné škodlivé látky. Proto je nutné hledat rybí olej, na kterém, jak je vidět na obrázku výše, je napsán "z tresčích jater", ale ryb. Vyrábí se z masa, ne jater nebo odpadu. A čím dražší jsou ryby, tím lepší bude rybí olej v kapslích. Buďte pozorní!

Vedlejší účinky a kontraindikace

Gastrointestinální poruchy, ke kterým dochází při užívání omega-3 nalačno, jsou považovány za nejčastější vedlejší účinek. Neužívejte tyto látky osobám s vysokým obsahem vápníku v krvi, stejně jako ledvinovým kamenům. Další kategorickou kontraindikací pro použití může být hypertyreóza, to znamená, když je funkce štítné žlázy značně zvýšena.

Pro jakoukoli poruchu spojenou s dekompenzací systémů, včetně febrilního syndromu. Indoba exacerbace peptického vředu také nemůže být spotřebována uvnitř rybího oleje. Jsou-li pozorovány alergické reakce, nelze je také použít, může se vyvinout anafylaktický šok.

Rybí olej nepochybně přináší více výhod, než škod, a proto ho musí přijmout všichni, aby si udrželi zdraví na správné úrovni.

Video o vlastnostech, výhodách rybího oleje a dalších zajímavých skutečnostech.

Přínosy a újmy rybího oleje pro organismus

Všechny otázky, o které máte zájem, jsou podrobně popsány ve videu zveřejněném na konci článku, pokud nechcete číst, můžete přímo sledovat video o rybím oleji. Obsah výrobku Rybí tuk Omega 3 Výhody rybího oleje Složení rybího oleje: Denní dávka Správné použití rybího oleje v kapslích Nežádoucí účinky a kontraindikace Rybí olej Rybí tuk je živočišný tuk, který se získává z ryb. Vysoká ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.19 ( 13hlasů)
0