Výživa pro získání svalové hmoty

Výživa pro získání svalové hmoty by měla být vyvážená, protože dobrá výživa hraje velmi důležitou roli při budování svalové hmoty a dodává vašemu tělu vše, co potřebujete k budování svalů.

Několik důležitých bodů, které je třeba mít na paměti:

  • Nikdy cvičení na prázdný žaludek, a také nemají hladovět žaludku po cvičení, protože tělo nebude mít žádný jiný způsob, jak začít konzumovat své zdroje a aktivně hořící bílkoviny, které jsou tak nezbytné pro budování svalů. Optimální příjem potravy - hodinu před tréninkem. A hned po tréninku můžete jíst například banán, takže tělo již začalo přijímat potřebné látky, když jíte doma.
  • Aby člověk získal svalovou hmotu, měl by se často jíst (4-5krát denně), ale ne ve velkých porcích. Mezi hlavními jídly můžete mít něco k jídlu. Vaše strava by měla být asi 30% bílkovin, 60% sacharidů a 10% tuku.
  • Nikdy nemaj hlad. To je tvůj nejhorší nepřítel.
  • Ráno je lepší mít snídani s jídlem, které obsahuje spoustu sacharidů (například ovesné kaše), aby vaše tělo mělo potřebnou energii pro den a jídlo s bohatým obsahem bílkovin - večer.

Vaše jídlo by mělo obsahovat optimální množství bílkovin, tuků a sacharidů. A program o hmotnosti je správně složen pro vaše schopnosti a potřeby.

Proteinyjsou nezbytné pro soubor suchých svalů. Vynikající zdroje bílkovin jsou:

  1. Ryby
  2. Kuře
  3. Bílá vejce
  4. Matice
  5. Mléko
  6. Tvaroh
  7. Sója

Vaše tělo by mělo dostat 2 g proteinu na 1 kg hmotnosti denně, tj. pokud vážíte 60 kg, měli byste denně konzumovat 120 g proteinu.

Sacharidy- zdroj energie pro sportovce. Také sacharidy jsou nezbytné pro trávení bílkovin ve vašem těle. Zdroje sacharidů:

  1. Krupice
  2. Herkulova kaše
  3. Nudle, muffin
  4. Ovoce
  5. Zelenina

V den, kdy Vaše tělo dostane 4 g sacharidů na 1 kg vaší hmotnosti.

Také výživa pro získání svalové hmoty by měla zahrnovat ovoce a zeleninu. Z nich obdržíte vitamíny a minerální látky, které jsou nezbytné pro výskyt prakticky jakékoli energie a zažívacích reakcí v procesu metabolismu a kontroly nemocí. Není špatné kupovat a brát vitamín-minerální komplex.

Nejezte velmi tučné potraviny, protože místo svalů získáte tuk. Také odmítnout čipy a sušenky, McDonald, Coke, atd.

Pokud během kulturistiky spojíte dobrou výživu a trénink, abyste získali svalovou hmotu, můžete dosáhnout velmi dobrých výsledků.

Výživový plán pro získání svalové hmoty: přibližná denní dieta:

Snídaně

  1. Smažená nebo vařená vejce (3 ks)
  2. Ovesné vločky 100g.
  3. Dva banány
  4. Černý nebo zelený čaj se sendvičem

Snack

  1. Sýr nebo masový sendvič
  2. Mléko nebo kefír - 1 šálek
  3. Některé ořechy nebo sušené ovoce

Oběd

  1. Talíř polévky
  2. Těstoviny s kuřecím masem nebo rybami
  3. \ t
  4. Zeleninový salát
  5. Šťáva

Snacking

  1. Dva banány
  2. Čaj s plátkem čokolády

Večeře

  1. Pohanka nebo rýže
  2. \ t
  3. Konzervované ryby (1 banka)
  4. Něco z ovoce (pomeranč, jablko, hruška)
  5. Mléko (1 šálek)
Výživa pro získání svalové hmoty

Výživa pro získání svalové hmoty by měla být vyvážená, protože dobrá výživa hraje velmi důležitou roli při budování svalové hmoty a dodává vašemu tělu vše, co potřebujete k budování svalů. Je třeba si pamatovat několik důležitých bodů: Nikdy necvičte na lačný žaludek a po tréninku nezhladujte žaludek, protože tělo nebude mít jinou možnost, než začít konzumovat vlastní ...

Ohodnoťte tento článek
0

Čtenáři Hodnocení: 4.06 ( 9hlasů)
0