Zajišťujeme správné školení

Podnětem pro psaní tohoto článku byl „obraz“, který jsem sledoval v posilovně.

Přišli tři patnáctiletí kluci, jeden v teniskách je třikrát větší než jeho noha. A on bude sklízet činku ležící o hmotnosti 100 kg. A všechno by bylo v pořádku, ale partneři ho začali spolu pojistit, stáli vedle sebe a popadli bar. Nakonec chlapík sundal váhu, dokud nezbylo 80 kg na baru a neotřáslo se. Poté jsem se rozhodl napsat článek o tom, jak se v tělocvičně správně pojistit.

Proč potřebuji pojištění při cvičení

Kvalita každého tréninku závisí na tom, do jaké míry jste připraveni jít a bez zranění nebo zranění. Například, pojištění v bench pressu vám dá možnost rychleji postupovat při zvyšování pracovní hmotnosti, protože budete mít vždy jistotu, že bar vás nebude tlačit dolů a budete moci vzít více než sám.

Někdo se může hádat, říkají, že musíte brát tolik, kolik táhnete. V tom je nějaká pravda, ale nezapomeňteže rosteme a síla se zvyšuje pouze s neustálým zvyšováním zatížení. Někdy se kluci uchylují k technice "zvyknout si na váhu", pokud ji můžete nazvat tak, že když člověk jen postaví činku na ramena, drží ji trochu na stojanech. Nebo, v mrtvé váze, používají sílu rámu, aby se hmotnost ne z podlahy, ale z pozice výše.

Kromě toho, se správným pojištěním, můžete vždy dokončit přístup v plánovaném počtu opakování, což vám umožní dobře vypracovat svaly a neublížit se.

Problém je ale v tom, že ne každý ví, jak se správně pojistit.

Co je potřeba pro správné pojištění partnera při provádění cvičení

Pokud žádáte o zajištění:

Kvalita pojištění závisí na obou. Nezapomeňte říct svým asistentům, jakou pomoc potřebujete a na jakém místě. Potřebujeme pomoc rychlým tempem, abychom dosáhli maximálního efektu čerpání, jiní potřebují udržet celkový rytmus pohybu.

Například v jakém stylu pomoci. Někdo potřebuje pomoc v posledních 3-5 opakováních pomalým tempem k dosažení úplného svalového selhání. Lidé pracující ve stylu síly raději pomáhají udržováním společného, ​​poměrně rychlého rytmu pohybu. Nebo nepomohl vůbec, ale pouze pojistil odstraněním lišty, pokud poslední pohyb selže.

Nezapomeňte svému partnerovi sdělit, kolik opakování plánujete udělat a jakou pomoc potřebujete. Koneckonců, můžete počítat s 3-4 opakováními, zatímcoAsistent na vás čeká 10-12.

Hlavní náplní je však odpovědnost asistenta a také se musí o takové věci starat ...

Pokud jste byli požádáni o zajištění přístupu:

Nejprve upřesněte, co se od vás požaduje. Nečekejte jen na vznik jasně kritické situace. Pokud vám sportovec neřekne, co potřebujete, pak ho vyslýchejte: „Kdy pomoci? Jaký rytmus? „Zachránit se před zbytečnými pohyby a odrazy.

Měli byste být vždy připraveni

Od okamžiku, kdy pojištění začíná na konci cvičení, musíte být ostražití, i když jste požádáni o 12 opakování v přístupu. Nenechte se rozptylovat, dokonce ani v prvním opakování mohou být překvapení: mokré ruce, nepohodlná poloha, křivý krk.

Kromě toho se sportovec nebude moci soustředit na cvičení, pokud uvidí, že jeho asistent je zaneprázdněn jinými věcmi. Měli byste být vždy připraveni na záchranu a ochranu osob před zraněním.

Není třeba se dotknout projektilu

Převzetí vzpěračské činky je nezbytné pouze v okamžiku, kdy je potřeba: když se podáte a kdy je vaše pomoc nezbytně potřebná. Není nutné chytit hmatník, když oddělení provádí cvičení v negativní fázi. Stačí, když nahradíte dlaň na krátkou vzdálenost, abyste měli čas na zajištění.

Podstata pojištění při cvičení

Asistent je osoba, která pomáhá vykonávat cvičení úplně, a ne jen zvednout činku. Když tedy muž ztuhl vzpěračskou činkou, potřebuje klidně dokončit cvičení a nedopadne na krk avytáhněte činku z osoby Opatrně zatlačte vzpěračku nahoru nebo postupně zvyšujte stupeň pomoci. Hlavním úkolem je udržet dynamiku cvičení a svalové práce.

Poslední opakování dokončeno

Vaším úkolem je zajistit, aby byl bar bezpečně přesunut do regálů. Když se provádí poslední opakování, pak se ujistěte, že sportovec položil činku na stojan. Zvláště je důležité v dřepech se vzpěračskou činkou, pokud člověk nenarazí na žádnou ze stran činky na stojanu, všechno může skončit špatně.

Jak se pojistit při dřepu

Je nejtěžší pojistit osobu, když dělá dřepy. Zde se sportovec i pomocník mohou zranit, když lidé odhodí činku z ramen. Když se posadíte, je lepší, abyste byli pojištěni dvěma lidmi najednou na obou stranách. Pokud se pojistíte sami, pak se přikrčte s sportovcem a zvedněte ho pod hrudník. Jinak bude problematické vytáhnout ho z rovných nohou.

A když se probudíte k čince, s největší pravděpodobností ji vytáhnete dozadu, a pokud sportovec časem nepustí činku, jsou zranění ramen zaručena.

Řádné pojištění v pull-up

Když pomáháte člověku vytáhnout se na příčku, pak mu v žádném případě nepomáhejte vzadu. Za prvé, člověk vám může ublížit. Za druhé, zasahujete do kvality cvičení. Když odpočíváte v zádech osoby, která se zvedne, zmatete honervového systému. Když byl muž připravený, napjal svaly a začal táhnout tyč k sobě. V tomto bodě mozek automaticky odstraní část impulsu ze zad, to znamená, že začne pracovat méně intenzivně. Protože začíná vnější zásah, který by neměl být. Zhruba řečeno, my se vzdáváme cvičení, i když to nechceme. Nohy během pull-upů nejsou zapojeny, a nyní mohou být použity k tomu, aby pomohly vytáhnout nahoru k břevnu.

Některé užitečné bezpečnostní tipy v místnosti

Vždy vás požádejte, abyste vám pomohli, pokud si nejste jisti svými schopnostmi, a to ani v případě, že kluci kolem vás váží 200-300 kg, a máte v plánu vzít 50 kg. Zkušení atleti, naopak, budete respektováni k obezřetnosti. Neváhejte tady, zdraví je vždy důležitější. Zejména s pomocí partnera budete vždy psychicky připraveni na jakoukoliv váhu a budete schopni dokončit každý přístup v plánovaném počtu opakování.

Pomoc se může lišit v závislosti na cvičeních. Pokud člověk dělá negativy, pak při spouštění baru byste měli být vždy ostražití a možná i držet činku, a při zvedání ji doslova zvedněte dohromady. Ale v silných opakováních by se zdálo, že všechno taky, ten člověk udělal několik opakování sám a poslední pár, který pomáháš zvednout, ale on se snižuje. Hlavním úkolem zde je pomoci jen natolik, aby převzal váhu, kterou sportovec nebude schopen překonat, ale neodstraní hlavní zátěž. A pokud to přehánějí a zvýšíte příliš mnohojiž nebude nutit opakování a účinnost tohoto přístupu bude vyrovnána na nulu.

Když budete požádáni, abyste pomohli zvednout bar, musíte to udělat současně se sborem, aniž byste museli trhat a měnit trajektorii pohybu. Ujistěte se, že sportovec nezmění polohu těla a uvolní tyč, když závodník zaujal stabilní pozici a je plně připraven na cvičení.

Pokud nevíte, jak se pojistit nebo zda jste požádáni, abyste pomohli s váhou, která je dvakrát tak velká jako vy, pak odmítněte. Vysvětlete vše, co je, není za co se stydět, jinak dva lidé mohou trpět najednou.

Teď už víte, jak se správně cvičit v posilovně.

Zajišťujeme správné školení

Podnětem pro psaní tohoto článku byl „obraz“, který jsem sledoval v posilovně. Přišli 3 kluci ve věku 15 let, jeden v velikosti tenisky je o tři víc než jeho noha. A on bude sklízet činku ležící o hmotnosti 100 kg. A všechno by bylo v pořádku, ale partneři ho začali pojistit společně, stát vedle sebe a popadnout ...

Ohodnotit tento článek
0

Hodnocení čtenářů: 4.83 ( 2hlasů)
0